moota m storebror&lillebror Skrevet 20. februar 2014 #851 Del Skrevet 20. februar 2014 Det er alltid kjekt når klærne blir større Det er viktig å fokusere på alt vi klarer å la være også, ikke bare den ene sjokoladebiten vi tok eller den bolla vi spiste. Tom mannen min var imponert av meg som bare tok 1 kakestk. i dag! Det var jammen ikke lett når "eieren" av kaka skulle hente den, og jeg skrøtte veldig av den. Hun sa jeg måtte bare ta. Kunne ta med til å ha i morgen også Klarte å styre unna og fikk nøye meg med kjøttkaker til middag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146139752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-regn-latter Skrevet 20. februar 2014 #852 Del Skrevet 20. februar 2014 Ja, da er vi i gang Det virker som moota kom best ut fra start eller kanskje vi får en ny ledelse med fire småtroll i morgen? Ja, det er kjedelig å gå opp junimamma. Vi kjenner alle følelsen. Vi får håpe den neste uka gir deg et skikkelig motiverende resultat! Også husk; Når du trener så forandrer kroppen seg. Det kan hende du har mistet 05. kg fett og fått muskler i stedet slik du merker på buksene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146139786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. februar 2014 #853 Del Skrevet 20. februar 2014 8 uker til å ta igjen ledelsen! Tenker det blir stridt i slutten, når det er påske og vi skal sloss på målstreken Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146139895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 20. februar 2014 #854 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg har nå en stram arbeidsbukse jeg bruker i stallen og gleder meg til jeg må hente beltet for at den skal holde seg på. (Små gleder) og når jeg har kommet meg ned til 90 kg blir det ny better bodies treningsbukse, riktignok herre modellene ennå, gjett om jeg gleder meg til jentetøyet vil passe. Jeg merker stor forskjell på å dra i stallen å jobbe kontra å kun stikke på trening 1-1,5timer flere ganger i uka. Ikke minst på gleden dyra gir meg. jeg digger også styrkerommet på gymmet Så dere på debatten på nrk nå, det handlet om 5:2 og supermat og sånn. Og de fikk godt fram at det handlet om at det som passer for en passer ikke nødvendigvis for alle. Hadde det vært lett ville ingen vært overvektige. Junimamma om mensen er rundt hjørnet holder nok kroppen godt på litt ekstra veske også. Stol heller på klær og målebånd. Moota er det ikke en god følelse når man klarer å stå i mot og i tillegg unnet seg litt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146139898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kortslutning Skrevet 21. februar 2014 #855 Del Skrevet 21. februar 2014 Så flinke dere er!! Og selv om man går litt opp, så kan man hente seg inn igjen og gjøre det bedre neste gang Jeg sliter en hel del om dagen Har vært syk siden tirsdag, har nok magekatarr eller noe. Så det har vært lite mat, og MYE pepsi Max. Og litt potetgull. Men jeg er slik at når jeg er syk, så smaker alt dritt og det eneste jeg har lyst på en brus og noe salt. Men så lenge jeg får i meg noe næring, så får det bare være. Ligger langt unna totalt kalorimengde per dag uansett da jeg ikke spiser stort mer:( Satser på at helga hjelper:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146140261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 21. februar 2014 #856 Del Skrevet 21. februar 2014 God bedring Kortslutning. Denne helga vanker det litt kake på meg. Mannen har bursdag så da skal han få kake. Ønsker dere en flott fredag og helg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146140415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
junimamma81 Skrevet 21. februar 2014 #857 Del Skrevet 21. februar 2014 God bedring Kortslutning:-) pepsi max er ikke det verste;-) Dagen har begynt bra. Straks ferdig med en gåtur på 40 minuttet med vogn. Og må gå 40 min for å komme meg hjem etterpå:-) Takk for gode ord alle sammen:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146140468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. februar 2014 #858 Del Skrevet 21. februar 2014 God bedring Kortslutning! Jeg er lik deg. Vil helst ikke ha så masse mat, bare pepsi max og noe salt eller nor smågreier i løpet av dagen. Det viktigste er å bli frisk. Du klarer deg både noen dager og et par uker på det du får i deg. Så får du tak i kostholdet etterpå Løvemamma jeg fikk ikke sett på programmet. Men har også funnet ut at det handler om hva som funker for den enkelte. Dette funker for meg, noe annet funker for deg, og kanskje noe helt annet for junimamma81. Uansett har jeg stor tro på at motivasjonen er den viktigste faktoren! Det er supert å bevege seg litt junimamma81. Jeg har ikke fått beveget meg så masse, men har jo gjort litt husarbeid, vaska bilene, avrimet fryseboksen, vært på kunstcafe med en del gåing og ståing. Så det får være min aktivitet denne uka. Jeg må også bare fortelle hvor flink jeg var i dag, til frokosten, ellers går det kanskje gale senere i dag Kjøper ofte frokostbrød til mann og barn når jeg handler. De jeg kjøpte i går er blant de 2 beste jeg vet. Ostefrokostbrød fra Rema 1000. Det ligger 2-3 stk igjen på kjøkkenet, men jeg tenkte at det er best jeg tar knekkebrød heller. Nå må jeg faktisk tenke på at jeg skal ned, og om jeg hele tiden bare skal så kommer jeg aldri til å nå målet! Jeg håper denne holdningen holder, jeg har så lyst å være normal. Jeg trenger ikke veie 55-60 kilo. Men jeg vet at jeg passer alle klærne mine om jeg går ned til normal. Og jeg har så mange fine klær Klær jeg kjøpte mens jeg var normal og etterpå. Har i det minste fått vært på do i dag hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146140511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. februar 2014 #859 Del Skrevet 21. februar 2014 Pannekaker til middag i dag. Det pleier å være en utfordring! Jeg elsker både pannekakerøre (ja det er dessverre helt sant) og pannekaker. Men jeg klarte å ta meg sammen og ikke overdrive! Det er en stor bragd for meg og jeg er glad på mine egne vegne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146141547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 21. februar 2014 #860 Del Skrevet 21. februar 2014 I dag kom juicepressa. Måtte teste den med en gang og laget meg juice av to epler, 0,5sitron og to gulerøtter. NAM! Frisk og kjempegodt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146141989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fire småtroll Skrevet 21. februar 2014 #861 Del Skrevet 21. februar 2014 Her står vekten bom stille, 79,4 kg i dag tidlig. Jeg savner så veldig å trene jeg, tror det er noe av svikten i motivasjonen min om dagen. Jeg sliter med å akseptere min stillesittende tilværelse etter at jeg ble syk. Da jeg syklet til jobb hver dag, trente flere ganger i uken, labbet i skogen i helgene osv kunne jeg jo spise akkurat hva jeg ville og var like slank. Nå som livet mitt er redusert til et sofaslitende stillesittende gørrkjedelig usosialt og pyton kjedelig liv trenger jeg jo knapt mat i det hele tatt... Går litt i bølger dette, egentlig hater jeg å klage, nekter å synes synd på meg selv og bestreber å gjøre det beste ut av det livet og den helsen vi tross alt har fått utdelt. Men i tunge perioder holdet det av og til hardt, og perioden fra jul til nå har vært tøff altså, jeg har vært mye syk og selv de enkleste små ting er tunge å få gjennomført. Er dager jeg føler det blir for slitsomt å ta en dusj. Men nok klaging, det hjelper ingenting å synes synd på seg selv! Blir bare så demotivert og lei, føler jeg stanger og stanger noen ganger. Når søsteren min med sorg i stemmen sier at hun kunne ønske jeg var piggere så kunne vi tatt en morgenspinning i morgen, tatt sol etterpå og avsluttet med lunsj i byen, sånn ting vi kunne gjøre før. Nå blir det til at hun trener og tar sol, også møtes vi til lunsj etterpå, og jeg føler meg enda feitere og ufresh. Nei, nå klager jeg igjen, sorry. Slanking er 80% kosthold og 20% trening sier de, jeg er bare nødt til å innse at jeg ikke kan spise over 2000 kalorier i døgnet lenger, jeg trenger ikke mer enn 12-1400 så stillesittende som jeg lever, og må tilpasse meg det. Jeg har ikke gitt opp, jeg skal gå i en fin sommerkjole til sommeren og føle meg fin Lurer på om jeg skal lete meg frem til en fin kjole og kjøpe den i str 38/40 og henge den på veggen på soverommet som motivasjon, er det helt feil det kanskje? Bedre å printe ut et bilde av en fin kjole og henge på veggen kanskje.. Jeg er egentlig en positiv og blid jente som nekter å la meg synke ned i selvmedlidenhet og depping, nå skal jeg finne den jenta igjen og slutte med denne trøstespisingen. Dermed basta! Ha en fin helg jenter Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146141993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfrihimmel Skrevet 21. februar 2014 #862 Del Skrevet 21. februar 2014 Hei folkens Her var det aktivitet! så flinke dere er!!! Jeg surrer rundt 72-73:( blir liksom ikke kvitt de tallene på vekta, her jeg så fort jeg går litt ned så spretter jeg opp etter den minste utskeielse, menmen Jeg får bare prøve å finne min måte og komme ned i vekt på Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146141996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. februar 2014 #863 Del Skrevet 21. februar 2014 Så kjekt Løvemamma, da blir det masse godt i blenderen fremover Fire småtroll, det er lov å ha tunge dager, og det er her inne du har lov å klage og gråte og søke trøst! Vi er her for å motivere hverandre og dra hverandre opp fra søla. Jeg savner faktisk også å trene. Har vært en del bedre enn etter jul de siste par ukene. Har klart å vaske bil, støvsuge, handle og vært litt sosial. Noe må og noe bare for gøy Når vi bodde i Sandnes pleide jeg å levere barna i bhg hver dag, kjørte til Stavanger for å svømme 2000m, tok sol, stelte meg og spiste Nutrilett bar i bilen og dro hjem. På ettermiddagen hentet jeg barna, vi hadde middag og var aktive. Ute og inne, med familie og venner. Altså en mer aktiv hverdag enn den jeg har nå. Husk at jeg også slanker meg uten trening. Jeg la meg på litt over 1100 kalorier når jeg telte før jul. Da gikk jeg ned 12,6 kilo på 10 uker. Nå teller jeg ikke, men vet ca. hva jeg kan spise og spiser det, men ingen utskeielser. Håper at sjokoladen jeg hadde nok kalorier til om kvelden går opp i opp i middagen som jeg nå bare lager til hele familien, men forsyner meg mindre av. Det tar kanskje lenger tid for oss, og vi har mindre mulighet til utskeielser da vi ikke bare kan sette oss på sykkelen eller løpe en tur i skogen, men dess større stolthet når vi er i mål! Jeg vet ikke hva jeg skal svare på kjole str. i og med at jeg ikke vet hvilken str. du bruker nå. Jeg tenker jo at det er lurt å være realistisk, kanskje gå ned 1 str. på kjolen isteden for 2-3 eks. Jeg har som jeg har poengtert så mange ganger så mange fine klær som ligger/henger og venter på meg i skapet at jeg trenger ikke å kjøpe noe, kan bare kikke der Skyfrihimmel, ja det er vel det som er aller viktigst når det gjelder dette. Å finne en livsstil, en kur, en måte å leve på, gjøre endringer eller kall det hva du vil. Det må passe for nettopp deg slik at det er noe du kan leve med. Jeg har slanket meg på mange forskjellige måter de siste årene, slanking er sånn sett ikke vanskelig om en er motivert. Det er å få det til å vare som er vanskelig Lykke til alle sammen! Nå er en ny sjans til å gjøre en innsats til neste uke. Ingenting er avgjort enda I morgen skal lillebror, mannen og jeg på kino og ut og spise pizza. Så litt utskeielser blir det her i morgen. Så lenge jeg begrenser meg er det nok greit Har vært flink hele uka nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146142253 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-regn-latter Skrevet 21. februar 2014 #864 Del Skrevet 21. februar 2014 Skjønner så godt frustrasjonen din fire småtroll. Du har absolutt lov til å blåse ut litt. Kanskje du finner motivasjon i våren som snart er på vei? Den hjelper i alle fall på humøret mitt. Så spennende løvemamma! Er den grei å rengjøre? Jeg ser liksom for meg det som et skikkelig klin... Nå på søndag har jeg bursdag. Jeg har bakt verdens beste kake som jeg skal kose meg med i selskapet. Jeg har faktisk ikke bakt den siden bursdagen min i fjor, siden jeg ikke klarer å motstå den. Måf jeg bakte den nå tenkte jeg som sant er, at det der jo ikke denne kaka , som jeg kun spiser på bursdagen min jeg blir tykk av! Det er jo alt det andre jeg trykker i meg resten av året. Så jeg skal kose meg med den på søndag. Også får jeg tåle om jeg ikke går ned denne uka. Da er det et valg jeg tar. Og litt selvskryt til slutt ;Var på bursdagslunsj hos ei venninne i dag. Spiste ikke kake god helg jenter! Takk for all inspirasjon og alt dere deler. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146142621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. februar 2014 #865 Del Skrevet 21. februar 2014 Nå er jeg spent på hva slags kake det er sol-regn-latter? Og det er som du sier, det er ikke den du legger på deg av Kos deg med kaka og bursdag! Det er fortsatt mange uker igjen av konkurransen etter bursdagen og kaka også Flott at du ikke spiste kake Jeg går på kurs og får veiledning om hvordan bli en bedre foreldre og der lærer vi at vi alltid skal skryte over det som er bra og legge fokus og oppmerksomhet på den oppførselen vi vil ha mer av. Så skal det igjen gjøre at barna gjør mer av den ønskede oppførselen. Kort fortalt Så nå er det bånn gass jenter! Vi skal tenke på det positive vi gjør i løpet av en dag og en uke, og alle de bra tingene vi gjorde og de gode valgene vi tok, så blir det mer av dem Kom an jenter! Det er jo bare 8 uker igjen! Gjør en innsats så blir innspurten mot sommeren ikke så kjip God helg ja Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146142783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfrihimmel Skrevet 22. februar 2014 #866 Del Skrevet 22. februar 2014 71,6 i dag:) bra start på lørdagen:) skal på fest i dag, så spent på hvor lenge det varer da:)haha satse på å ikke drikke for mye, så jeg ikke får fråtse junk hele dagen dag ,i mårgen. Har også mange klær som venter på meg. Gler meg til og komme inni jeansene igjen, har to stk jeg til nød kan bruke nå. Eller det går på, men det som henger over bukselinningene når jeg sitter er ikke fint! Det skal vekk!! Trener 30 days Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146143005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
junimamma81 Skrevet 22. februar 2014 #867 Del Skrevet 22. februar 2014 Moota: webster stratton kurs? Fokus på positiv oppførsel? Tok w.s kurs gjennom jobb. Spennende kurs! Skal stå opp nå for å spise havregrøt til frokost. Skal på zumbaparty i 1 1/2t idag. Gleder meg! Igår ble det kun 2 måltider. Glemte å legge de inn i appen men tror/ håper jeg klarte meg under 1700 kcal som jeg skal ha.... Vi snakket om å se det positive tidligere, så jeg tenkt jeg skulle prøve en ny bh i en str mindre :-) kjente at den jeg hadde på igår var litt løs.. Ha en kjempefin lørdag jenter!! . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146143077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. februar 2014 #868 Del Skrevet 22. februar 2014 Moota: webster stratton kurs? Fokus på positiv oppførsel? Tok w.s kurs gjennom jobb. Spennende kurs! Skal stå opp nå for å spise havregrøt til frokost. Skal på zumbaparty i 1 1/2t idag. Gleder meg! Igår ble det kun 2 måltider. Glemte å legge de inn i appen men tror/ håper jeg klarte meg under 1700 kcal som jeg skal ha.... Vi snakket om å se det positive tidligere, så jeg tenkt jeg skulle prøve en ny bh i en str mindre :-) kjente at den jeg hadde på igår var litt løs.. Ha en kjempefin lørdag jenter!! . Nei det er PMTO. Det står for Parent Management Training et eller annet Du vet vel at det er bedre for kroppen å få flere mindre måltider enn 2 store? Snart pizza og kino her Akkurat vært i dusjen og skal finne noen tjukkas klær :S Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146143297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 22. februar 2014 #869 Del Skrevet 22. februar 2014 Skjønner så godt frustrasjonen din fire småtroll. Du har absolutt lov til å blåse ut litt. Kanskje du finner motivasjon i våren som snart er på vei? Den hjelper i alle fall på humøret mitt. Så spennende løvemamma! Er den grei å rengjøre? Jeg ser liksom for meg det som et skikkelig klin... Nå på søndag har jeg bursdag. Jeg har bakt verdens beste kake som jeg skal kose meg med i selskapet. Jeg har faktisk ikke bakt den siden bursdagen min i fjor, siden jeg ikke klarer å motstå den. Måf jeg bakte den nå tenkte jeg som sant er, at det der jo ikke denne kaka , som jeg kun spiser på bursdagen min jeg blir tykk av! Det er jo alt det andre jeg trykker i meg resten av året. Så jeg skal kose meg med den på søndag. Også får jeg tåle om jeg ikke går ned denne uka. Da er det et valg jeg tar. Og litt selvskryt til slutt ;Var på bursdagslunsj hos ei venninne i dag. Spiste ikke kake god helg jenter! Takk for all inspirasjon og alt dere deler. Mindre enn jeg trodde det skulle bli. Den er ganske lettfattelig lagd men noen deler blir det jo. en dunk til avfall og ett filter og lokket med innmatnings røret. Men det er nok en type maskin som bør rengjøres med en gang. Også var den litt større enn jeg trodde. Hadde jeg hatt større kjøkkenbenk hadde den fått stått framme hele tiden. http://m.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/kjokken/juicepresser/philips-hr1869/170744.3411/ Slik ser vidunderet ut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146143516 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfrihimmel Skrevet 22. februar 2014 #870 Del Skrevet 22. februar 2014 Litt usikker på om vekten i dag tidlig egentlig lurte meg,.... Trente og dusjet, veide meg og da var den plutselig 73,3... Så ja... Ikke hadde jeg spist frokost, kunn ca 0,5 l vann, men det skal da ikke gi så stort utslag??Start på 73 igjen da.. Skikkelig stiv i nakken, muligens 30 day shred treningen, litt usikker, hode føles veldig tungt, og gjør jeg blir lett svimmel og kvalm...ikke mer skade/sykdom nå!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146143549 Del på andre sider Flere delingsvalg…
junimamma81 Skrevet 22. februar 2014 #871 Del Skrevet 22. februar 2014 Moota; ja jeg vet ar flere små er bedre enn 2store;-) Og magen har ikke godt av 2 store..... men sånn ble det igår. Idag derimot har jeg fulgt ditt eksempel med å spise hver 2 time:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146143626 Del på andre sider Flere delingsvalg…
junimamma81 Skrevet 22. februar 2014 #872 Del Skrevet 22. februar 2014 Moota; ja jeg vet ar flere små er bedre enn 2store;-) Og magen har ikke godt av 2 store..... men sånn ble det igår. Idag derimot har jeg fulgt ditt eksempel med å spise hver 2 time:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146143628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. februar 2014 #873 Del Skrevet 22. februar 2014 Moota; ja jeg vet ar flere små er bedre enn 2store;-) Og magen har ikke godt av 2 store..... men sånn ble det igår. Idag derimot har jeg fulgt ditt eksempel med å spise hver 2 time:-) Hehe var ikke for å belære deg altså Hvordan har du følt det da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146143998 Del på andre sider Flere delingsvalg…
junimamma81 Skrevet 22. februar 2014 #874 Del Skrevet 22. februar 2014 Hehe det går bra;-) Mye bedre for magen min ihverfall! Så det har gått veldig greit:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146144020 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. februar 2014 #875 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg er glad for at vi ikke skal veie oss imorgen i alle fall Frokost, 2 knekkebrød. Lunsj, 3 stk kebabpizza. Mellom måltid, popcorn og 1 white lion. Beste sjokoladen som finns, og de har den kun på kinoen i Norge såvidt jeg vet. Middag, usikkert. Kanskje mer pizza. Har ikke blitt helt som det skal idag, men det er ikke hvert år jeg går på kino så Tok bare en sjokolade. Og sa neitakk til muffens hos svigermor. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/35/#findComment-146144035 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå