moota m storebror&lillebror Skrevet 17. oktober 2013 #451 Del Skrevet 17. oktober 2013 Absolutt er vekta aller viktigst her også Så kan nesten hvilke klær som helst passe om jeg ikke kommer ned på akseptable tall Du er så søt når du passer på meg her inne. Blir veldig rørt av det Det er godt å ha en plass å skrive det og. Mannen er ikke hjemme og jeg har ikke noen gode venninner i umiddelbar nærhet som kan komme løpende når jeg trenger noen hehe Det har vært litt tungt ja. Masse smerter, akkurat komt inn i en god rutine og så havner jeg i uføre slik og ikke spiser på lang tid. Har også hatt en shake til kvelds i dag. Så nå har jeg kommet opp i over 700 kalorier. Det eneste jeg har tenkt på i dag har vært at jeg ikke har lyst å komme over på rødt på shape up appen siden jeg har ligget så lavt i det siste. Prøver på en måte å trappe litt opp om du forstår Min drømmevekt er 65 kilo. Jeg har jo vært 73,7 og er ikke fornøyd med det, men det nærmer seg. Tanken er i alle fall å komme under 70. Og ta det litt derfra. Jeg tror jeg forstår hva du er inne på. Jeg hadde også som mål før å komme til 70. Klare å holde meg unna 70 i alle fall. I dag har jeg hvilt i 1 1/2 time på sofaen mens lillebror spilte Xbox og storesøster var ute på feltet. Tanken var bare 5 min, men det sier vel litt om hvor sliten jeg er om dagen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145775322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ennai Skrevet 18. oktober 2013 #452 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Jubelen sto i taket i dag under veiing:-D jeg var brennsikker på at jeg hadde gått lite ned i vekt denne uka etter nok ei helg hos svigers, men det har ikke skjedd:-D Startvekt 28 juli: 100,0 11 oktober: 89,0 I dag: 88,0 1 kg vekttap siste uke. 12 kg tap totalt!:-D bare runde tall og ser jeg. har verken kuttet opp eller ned for å få de:-p jeg var brennsikker på at jeg ikke nådde 88 denne uka, men klarte det alikavel. Jeg er så glad og fornøyd! Og litt stolt av meg selv, for første gang på mange år:-) Endret 18. oktober 2013 av Ønsker*Drømmer*Håper Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145776339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfrihimmel Skrevet 18. oktober 2013 #453 Del Skrevet 18. oktober 2013 Så flink du er ønsker,håper drømmer!!! Kjempe bra jobbet!! Takket være meg i går,finnes det en mindre store melkesjokolade plate her i verden!Jeg spiste en hele store alene , ja jeg rakk knappest å ta tiden før den var vekk! Herregud! Tror jeg må innstille meg på at dette tar tid, og ikke miste motivasjonen etter to(!!) dager . For jeg ikke ser eller merker endring. Og da dropper hele greia å tenker "jeg begynner i morgen" Veie meg en gang i uka, og kun det. Bare syt fra denne kanten.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145776380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kortslutning Skrevet 18. oktober 2013 #454 Del Skrevet 18. oktober 2013 Så bra ønsker*drømmer*håper!!! Du har all grunn til å være veldig stolt av deg selv. For en jobb du har gjort! Blir spennende å følge deg videre i målet om å gå ned i vekt. Dette klarer du Skyfrihimmel, håper du finner motivasjonen og klarer å komme i gang. Av erfaring, tror jeg det er de første ukene som kan være tøffest. Da må kroppen omstille seg, hjernen må lære seg å tenke på annet enn søtt og det tar gjerne en uke før man ser resultat på vekta. Men når man ser at det funker, så er det lettere å fortsette;) Håper du finner en måte som funker for deg. Og moota, du vet jo at har vært veldig nære målet ditt. Selv om du gikk opp igjen, så vet du det er mulig Også håper jeg formen din snart blir bedre slik at du får spist vanlig og fokusere på riktig mat. Skjønner veldig godt at det ikke har vært så greit for deg. Men håper det går riktig vei nå! Etter fødsel for noen år siden gikk jeg med 18 kg, og var fornøyd med 61 kg. Men så begynte sykdom hos samboer, problem i forholdet, jobb som skulle legges ned og generelt mye dritt. Så da gikk jeg opp og opp og opp. Helt til jeg veide meg i januar i år og vekten var "plutselig" 78,6 kg. Fy søren, det er skikkelig nedtur å tenke på at jeg gikk opp så mye! Veide plutselig like mye som jeg gjorde etter fødsel. Men nå er jeg under 70 og skal ikke la vekten rase oppover igjen! Uansett om jeg nå blir alenemor og ting i livet blir litt annerledes. Her er der planleggingsdag, så vi koser oss hjemme i dag. Skal bake litt og har valgt grove havrerundstykker! Ha en fin dag dere alle. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145776404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-regn-latter Skrevet 18. oktober 2013 #455 Del Skrevet 18. oktober 2013 Så gøy ønsker-drømmer-håper! jubelen sto i taket her også. Etter å ha gått opp 2 uker, og stått stille den 3. uka viste vekta 76.8 9.2 kg ned totalt. Åh, det var godt. Jeg føler meg også superstolt. I går var jeg og svømte 1 time. Som dere skriver merker jeg det også på klærne. Jeg har allerede kjøpt meg et par nye bh-er. I går da jeg svømte merket jeg at bikinien er altfor slaskete. Måtte holde på buksa så den ikke skulle skli ned hver gang jeg sparket fra kanten får vel se om jeg kan finne meg ei badedrakt... Men på denne tiden av året må jeg vel i sportsbutikk, det spørs om jeg finner noe i min str der. :/ Så bra det er bedre med deg motta! Og Skyfrihimmel, den følelsen etter å ha slukt en sjokoladeplate tror jeg vi kjenner alle sammen. Ingen god følelse, men se fremover! Spist er spist. I dag er en ny dag God helg til alle! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145776420 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2013 #456 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jubelen sto i taket i dag under veiing:-D jeg var brennsikker på at jeg hadde gått lite ned i vekt denne uka etter nok ei helg hos svigers, men det har ikke skjedd:-D Startvekt 28 juli: 100,0 11 oktober: 89,0 I dag: 88,0 1 kg vekttap siste uke. 12 kg tap totalt!:-D bare runde tall og ser jeg. har verken kuttet opp eller ned for å få de:-p jeg var brennsikker på at jeg ikke nådde 88 denne uka, men klarte det alikavel. Jeg er så glad og fornøyd! Og litt stolt av meg selv, for første gang på mange år:-) Så bra!! Det er kjekt når en ser så store hopp på vekta. Da får i alle fall jeg lyst til å være minst like flink videre fremover Vi ser at det gir resultater når vi bare gjør en innsats 12 kilo er ikke lite. Det er 12 liter melk eller 12 poser sukker Stå på videre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145776427 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2013 #457 Del Skrevet 18. oktober 2013 Så flink du er ønsker,håper drømmer!!! Kjempe bra jobbet!! Takket være meg i går,finnes det en mindre store melkesjokolade plate her i verden!Jeg spiste en hele store alene , ja jeg rakk knappest å ta tiden før den var vekk! Herregud! Tror jeg må innstille meg på at dette tar tid, og ikke miste motivasjonen etter to(!!) dager . For jeg ikke ser eller merker endring. Og da dropper hele greia å tenker "jeg begynner i morgen" Veie meg en gang i uka, og kun det. Bare syt fra denne kanten.. Det er lov å syte her inne! Her får du råd, motivasjon, trøst og masse positive tilbakemeldinger Det tar tid å gå ned igjen. Det er veldig kjipt når det står på, men det gjør at det er ekstra gøy når du får resultater og du vet at du har gjort en fantastisk jobb når du når delmål og hovedmål Gi det litt tid så set du resultater også. Hva med å gjøre ditt aller beste i 1-2 uker for å se hva slags resultater det gir med en skikkelig innsats? For meg er det i alle fall kjempe god motivasjon å se gode resultater Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145776435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2013 #458 Del Skrevet 18. oktober 2013 Så bra ønsker*drømmer*håper!!! Du har all grunn til å være veldig stolt av deg selv. For en jobb du har gjort! Blir spennende å følge deg videre i målet om å gå ned i vekt. Dette klarer du Skyfrihimmel, håper du finner motivasjonen og klarer å komme i gang. Av erfaring, tror jeg det er de første ukene som kan være tøffest. Da må kroppen omstille seg, hjernen må lære seg å tenke på annet enn søtt og det tar gjerne en uke før man ser resultat på vekta. Men når man ser at det funker, så er det lettere å fortsette;) Håper du finner en måte som funker for deg. Og moota, du vet jo at har vært veldig nære målet ditt. Selv om du gikk opp igjen, så vet du det er mulig Også håper jeg formen din snart blir bedre slik at du får spist vanlig og fokusere på riktig mat. Skjønner veldig godt at det ikke har vært så greit for deg. Men håper det går riktig vei nå! Etter fødsel for noen år siden gikk jeg med 18 kg, og var fornøyd med 61 kg. Men så begynte sykdom hos samboer, problem i forholdet, jobb som skulle legges ned og generelt mye dritt. Så da gikk jeg opp og opp og opp. Helt til jeg veide meg i januar i år og vekten var "plutselig" 78,6 kg. Fy søren, det er skikkelig nedtur å tenke på at jeg gikk opp så mye! Veide plutselig like mye som jeg gjorde etter fødsel. Men nå er jeg under 70 og skal ikke la vekten rase oppover igjen! Uansett om jeg nå blir alenemor og ting i livet blir litt annerledes. Her er der planleggingsdag, så vi koser oss hjemme i dag. Skal bake litt og har valgt grove havrerundstykker! Ha en fin dag dere alle. Ja jeg vet at det går an å komme dit igjen og enda viktigere, jeg vet at jeg kan leve der. Det kunne jeg ikke med noka og det tenkte jeg en del på. Men nå vet jeg at det ikke er noe problem Det er veldig kjedelig å ha vært så nær målet og nå måtte begynne nesten helt på ny. Men jeg tar det som en lærdom og håper jeg aldri blir så stor igjen. Om 2-3 kilo er jeg "bare" 10 kilo mer enn jeg var på det minste. Da har jeg gått ned halvparten av alt det jeg har lagt på meg igjen, da hjelper det Det blir nok også bedre når jeg kommer inn i rutinene mine. Har startet dagen med shake, og igår og idag kjenner jeg at sulten er tilbake Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145776446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2013 #459 Del Skrevet 18. oktober 2013 Så gøy ønsker-drømmer-håper! jubelen sto i taket her også. Etter å ha gått opp 2 uker, og stått stille den 3. uka viste vekta 76.8 9.2 kg ned totalt. Åh, det var godt. Jeg føler meg også superstolt. I går var jeg og svømte 1 time. Som dere skriver merker jeg det også på klærne. Jeg har allerede kjøpt meg et par nye bh-er. I går da jeg svømte merket jeg at bikinien er altfor slaskete. Måtte holde på buksa så den ikke skulle skli ned hver gang jeg sparket fra kanten får vel se om jeg kan finne meg ei badedrakt... Men på denne tiden av året må jeg vel i sportsbutikk, det spørs om jeg finner noe i min str der. :/ Så bra det er bedre med deg motta! Og Skyfrihimmel, den følelsen etter å ha slukt en sjokoladeplate tror jeg vi kjenner alle sammen. Ingen god følelse, men se fremover! Spist er spist. I dag er en ny dag God helg til alle! Så bra!! Jeg har alltid lyst å veie meg om fredagen når flere av dere er på vekta. Men blir jo best resultater av å vente en hel uke hehe Du kan også finne en del gode tilbud og utsalg på badedrakter nå om høsten. Og ikke minst bikini Jeg skulle ønske jeg kunne svømme og.. Ja ja sånn er det nå bare.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145776455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fire småtroll Skrevet 18. oktober 2013 #460 Del Skrevet 18. oktober 2013 79,5 kg! 0,6 kg ned siden forrige fredag. Greit nok det, men jeg gikk jo opp forrige uke så egentlig er det på stedet hvil... Dere er så flinke alle sammen, jeg gremmes over å tenke på at om jeg hadde vært like flink hadde jeg også hatt 10 kg minus og kunne kjent det på klærne nå. Men jeg kommer etter, jeg gleder meg til jeg selv kan se vektnedgangen og ikke minst klærne blir for store, at dere forteller om det er faktisk temmelig god motivasjon Nå går vi helgen i møte og det er som vanlig en stor utfordring for meg, men jeg biter tennene sammen og prøver igjen. Egentlig trenger jeg virkelig en hårklipp nå, men det skulle jo være premien min når jeg nådde 75 kg, så jeg må skynte meg videre ned så jeg ikke blir seende helt ut som et troll her God helg jenter, jeg er kjempeimponert over dere, dere er så flinke! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145776649 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tustemor Skrevet 18. oktober 2013 #461 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hei damer og god helg! Vært litt fraværende i d siste jeg, ikke meninga. Dagene har bare flydd, og hjemme hos foreldrene mine skjer det noe ABSOLUTT HELE tida, og mora mi blir grinete hvis jeg sitter m mobilen... Ned 400 gr jeg da, her går det med museskritt... Har ingenting å skylde på, uten min egen unnfallenhet. Glad for at d går nedover da, men jeg kan så mye bedre. Trenger et kraftig rævspark! Vel, jeg trener da- det er faktisk min beste motivasjon. Igår jogget jeg 5 km! Har tenkt å melde meg på et løp til våren jeg! Er det noen som tar itfordringen og stiller opp?? Tenkt å melde meg på en el annen 10 km. Hadde vært vannvitti gøy om en el flere av dere ble m, så kunne vi fulgt hverandre. En annen sak er at jeg var hos gynekolog i dag. Har fått pergotime som jeg begynte på i dag.... Om det IKKE klaffer blir vi henvist til IVF. Da MÅ jeg ned 12 kg til. Det skal og må jeg klare. Vil jo bli gravid over alt annet her i verden. Er jo en motivasjonsfaktor uten like egentlig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145776819 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ennai Skrevet 18. oktober 2013 #462 Del Skrevet 18. oktober 2013 Tusen takk for alle gode ord:-) jeg må ærlig innrømme at jeg aldri hadde klart å gå ned så mye uten hjelp og støtte fra dere! Jeg hadde gitt opp i løpet av de første 5 kg da. Takket være dere vet jeg at jeg kan! Og kan jeg, kan dere! Selv om en knekk her og der så er dere fremdeles med her, dere har ikke gitt opp! Bare DET fortjener respekt! En goood klem sendes til dere alle, og en ekstra til moota som begynber å komme ovenpå igjen:-) jeg er stolt av dere alle over at dere ikke gir opp♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145776850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ennai Skrevet 18. oktober 2013 #463 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Hei damer og god helg! Vært litt fraværende i d siste jeg, ikke meninga. Dagene har bare flydd, og hjemme hos foreldrene mine skjer det noe ABSOLUTT HELE tida, og mora mi blir grinete hvis jeg sitter m mobilen... Ned 400 gr jeg da, her går det med museskritt... Har ingenting å skylde på, uten min egen unnfallenhet. Glad for at d går nedover da, men jeg kan så mye bedre. Trenger et kraftig rævspark! Vel, jeg trener da- det er faktisk min beste motivasjon. Igår jogget jeg 5 km! Har tenkt å melde meg på et løp til våren jeg! Er det noen som tar itfordringen og stiller opp?? Tenkt å melde meg på en el annen 10 km. Hadde vært vannvitti gøy om en el flere av dere ble m, så kunne vi fulgt hverandre. En annen sak er at jeg var hos gynekolog i dag. Har fått pergotime som jeg begynte på i dag.... Om det IKKE klaffer blir vi henvist til IVF. Da MÅ jeg ned 12 kg til. Det skal og må jeg klare. Vil jo bli gravid over alt annet her i verden. Er jo en motivasjonsfaktor uten like egentlig. Så godt å høre at du får hjelp:-) vi har ikke kommet lenger enn pp2 og jeg er superutolmodig! Jeg kan ikke se for meg en større motivasjon enn å få hjelp med å bli gravid:-) selv venter jeg tanta om en ukes tid. Har en dårlig følelse for denne mnd. Det er jo vanlig at det stikker daglig i magen etter eggløsning må vite;-p Endret 18. oktober 2013 av Ønsker*Drømmer*Håper Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145776911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfrihimmel Skrevet 18. oktober 2013 #464 Del Skrevet 18. oktober 2013 So fare so good! Skal klare resten av dagen også!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145777473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2013 #465 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hei damer og god helg! Vært litt fraværende i d siste jeg, ikke meninga. Dagene har bare flydd, og hjemme hos foreldrene mine skjer det noe ABSOLUTT HELE tida, og mora mi blir grinete hvis jeg sitter m mobilen... Ned 400 gr jeg da, her går det med museskritt... Har ingenting å skylde på, uten min egen unnfallenhet. Glad for at d går nedover da, men jeg kan så mye bedre. Trenger et kraftig rævspark! Vel, jeg trener da- det er faktisk min beste motivasjon. Igår jogget jeg 5 km! Har tenkt å melde meg på et løp til våren jeg! Er det noen som tar itfordringen og stiller opp?? Tenkt å melde meg på en el annen 10 km. Hadde vært vannvitti gøy om en el flere av dere ble m, så kunne vi fulgt hverandre. En annen sak er at jeg var hos gynekolog i dag. Har fått pergotime som jeg begynte på i dag.... Om det IKKE klaffer blir vi henvist til IVF. Da MÅ jeg ned 12 kg til. Det skal og må jeg klare. Vil jo bli gravid over alt annet her i verden. Er jo en motivasjonsfaktor uten like egentlig. Det er ikke alltid like lett når en er på besøk. Det er vanskelig å veie og vite akkurat hva man får i seg. Sånn er det i alle fall når jeg er borte. Jeg stiller nok ikke opp på slikt hehe Men godt at du har et mål Håper det klaffer for dere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145777551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
junimamma81 Skrevet 18. oktober 2013 #466 Del Skrevet 18. oktober 2013 Tustemor: jeg tenkte jeg skulle melde meg på kkmila neste år. Hater å løpe men har lyst til å prøve!! Så målet er nå å komme seg ut å løpe og gjerne 1 mil iløpet av vinteren! Ble faktisk en ganske sunn middag idag, laks i wrap me hjemmelaget guacamole kun bestående av avokado og krydder. Trening og veiing imorgen. ... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145778339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. oktober 2013 #467 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har skeid ut!! For første gang på de snart 9 ukene.. Har vært sulten i dag og ikke fått spist skikkelig siden jeg ikke skal spise knekkebrød enda. Jeg har spist litt mer kalorier enn jeg pleier, hadde bla. rømmegrøt til middag. Har også spist 3 biter med kokesjokolade. Skal også til svigermor på søndag på middag og kaker så i tillegg til at jeg gikk ned ekstra sist uke pga. tanntrekking blir det vel neppe vektnedgang på mandag. Jaja, håper ikke jeg går opp i det minste Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145778432 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2013 #468 Del Skrevet 19. oktober 2013 Kan garantere at jeg ikke har vektnedgang på mandag. Jeg har spist masse hjemmelaget pizza idag og en håndfull med m&m nå med barna Sprikkemett er jeg nå!! :S Skal også i selskap med middag imorgen. Håper ikke jeg går masse opp i det minste da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145780612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fire småtroll Skrevet 19. oktober 2013 #469 Del Skrevet 19. oktober 2013 Kan garantere at jeg ikke har vektnedgang på mandag. Jeg har spist masse hjemmelaget pizza idag og en håndfull med m&m nå med barna Sprikkemett er jeg nå!! :S Skal også i selskap med middag imorgen. Håper ikke jeg går masse opp i det minste da Du er ikke alene, helgene er vanskelig altså... Jeg spiste en 0.0% yoplait yoghurt med havregryn i til frokost, og en skive med kokt skinke og agurk til lunsj, så langt så godt.... Men så kom middagen, ble to pizzastykker og to pizzasnurrer, og nå etterpå potetgull og smågodt med ungene. Men jeg prøver å la det bli bare en slik dag i uken nå da, og vet det blir en utfordring i morgen. Mannen er nemlig på fest i kveld, hummerfest, og dagen derpå er det 100% sikkert at han må ha potetgull, brus osv og da er det vanskelig å holde seg borte fra det når du sitter i andre enden av sofaen Heldigvis spiser han ingenting sånt i ukedagene da, så det er ikke hans feil at jeg ikke klarer styre meg de andre dagene i uka (han er slank). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145780645 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kortslutning Skrevet 19. oktober 2013 #470 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Moota og fire små troll, da er vi tre. Denne uka har det blitt mye ekstra. Og i dag har det blitt vafler, sjokoladekake og annet godt.Men i morgen skal jeg skjerpe meg, og ha fokus på kosthold igjen. Men vi må da kose oss litt også, damer Vi får satse på bra nedgang om ei stor uke i stedet for:) Ha en finfin lørdagskveld:) Endret 19. oktober 2013 av Kortslutning Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145780651 Del på andre sider Flere delingsvalg…
junimamma81 Skrevet 19. oktober 2013 #471 Del Skrevet 19. oktober 2013 Vi kan nok si 4..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145780773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ennai Skrevet 19. oktober 2013 #472 Del Skrevet 19. oktober 2013 Tallet kommer opp i 5:-s i dag har vi vært på bytur og det er bare så vidt jeg vil tenke på all dritten jeg har hatt i meg.. burger king-burger med alt, sjokolade, 1 l brus and so on.. jeg har gått en del i dag da, men føler det ikke veier opp. Jaja, skogstur meg barn, mann og hund i morgen så kanskje samvittigheten blir litt bedre;-p Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145781045 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2013 #473 Del Skrevet 19. oktober 2013 Huff det blir ikke mindre her i morgen, selskap hos svigermor med middag og kake hehe Jaja har jo vært flink i nesten 9 uker. + at nå når jeg har kommet ut av system å fått så lite inn over en tid blir jeg litt fysen kjenner jeg. Håper ikke det er for gale da. Har nesten lyst å hoppe over vekt på mandag, men man kan ikke hoppe over livet de dagene vi kjenner motstand, så jeg får forberede meg mentalt og så bare være flink neste uke Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145781259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ennai Skrevet 19. oktober 2013 #474 Del Skrevet 19. oktober 2013 Når man vet hva man har i seg er det lurt å stå på vekten og se evt vektopogang. Kanskje man blir mer motivert til å ikke spise like mye neste gang:-p jeg skal iallefall daglig på vekten nå for å se om dagen i dag har gitt mye oppgang/stagnering. I tillegg venter jeg tanta til neste helg, så vekten går iallefall ikke ned for å si det slik:-p Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145781283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2013 #475 Del Skrevet 19. oktober 2013 Ja man må innse fakta så det er bare å gå på mandag morgen. Ingen unnskyldninger her i gården. Sånn sett har jeg det ikke travelt, jeg vil leve også. Svigermor er flink å lage mat og baker alltid noe veldig godt, håper det er noe jeg ikke liker veldig godt akkurat i morgen haha Neste helg er det 90 årsdag. Huff og snart jul. Aiai når ikke delmålet til jul om dette skal fortsette Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/19/#findComment-145781333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå