Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja det er opp til dere. 5 eller 10? Tenker det må være i gen pauser. Nytter liksom ikke å si 10 uker minus påsken på dette. Her er det all inn! Så hvor lenge vil dere? Det er 8 uker til palmehelga. Jeg er åpen for å kjøre gjennom påsken også siden det nok er verre for min del å slutte rett før hehe :P

Ok fra imorgen til torsdag etter påske er mitt forslag.

Haha la akkurat ut innlegg på anonym om noen har oppskrift på koppe-brownies.. Jeg er så håpløs. Angrer imorgen når jeg innser at jeg må veie for å vite hvor mange kilo eller gram :P jeg går ned på de ukene :)

nå har min ultimate sjokoladenemesis kommet til butikkene, freia påskeegg! Dette blir en god grunn til å holde seg unna.

Siden jeg har hatt denne kvalmen har jeg styrt unna de 3-4 ganger nå. Pleier vanligvis å forsikre meg om at jeg har til neste handlerunde når de kommer i butikken.. :P De kommer bare til å gå med halvt salg da i år, hvis vi ikke kjøper :D :D

Takk for god støtte jenter!

Så spennende å se hva det blir til med den minikonkurransen om antall kg! Det er bare viktig at ingen sulter seg og drar den for langt da, men det virker ikke som om det er en fare med oss he, he ;)

Vi burde nesten hatt en liten premie til vinneren også da? Men da blir man jo ikke anonym lenger. Kanskje vi kan finne en premie her på forum. Tildele en tittel eller noe :)

Skikkelig gøy å gå inn her og se at mange av dere er så aktive! Det hjelper meg å holde fokus.

Premie er jo kjempelurt! Kanskje dumt hvis noen vil fortsette å være anonyme da..

Haha nei tror ikke noen drar den for langt :)

Heldigvis var browniesen sååå langt fra suksess. Så slipper jeg å tenke mer på det :D

Annonse

Haha la akkurat ut innlegg på anonym om noen har oppskrift på koppe-brownies.. Jeg er så håpløs. Angrer imorgen når jeg innser at jeg må veie for å vite hvor mange kilo eller gram :P jeg går ned på de ukene :)

Prøvde den koppebrowniesen.... falt ikke i smak hos meg og jeg synes vanlig brownies er utrolig godt:-) og påskeeggene fra freia spiser jeg ikke:-D

Prøvde den koppebrowniesen.... falt ikke i smak hos meg og jeg synes vanlig brownies er utrolig godt:-) og påskeeggene fra freia spiser jeg ikke:-D

Browniesen gikk i vasken når jeg hadde spist opp isen jeg hadde oppå :P

Hadde funnet mer is i fryseboksen til å spise, men så kom mannen så jeg fortet meg å legge den tilbake og spiste 1/2 frokokstbrød istedenfor hehe :) Jeg får ikke til å måle meg, er det ok med bare vekt?

Bare pass på at det ikke spiser opp vekta :P Gruer meg til å gå på etter den helga sist.. jaja 9 uker med resultater gir forhåpentligvis motivasjon helt til sommeren :D

Hvordan har første dagen gått??

Her har den gått bra. Ble litt masse middag, men det var tomatsuppe med makaroni og egg så det var ikke det verste da :)

Huff jeg er litt fæl nå, men gleder meg faktisk litt til mannen reiser igjen.. :o  Jeg er litt lei og han irriterer meg kjempe masse :S

Vekta stoppet på 115, 5 :( ikke opp men ikke ned heller.

Maten idag gikk bra helt til kl.19... da satte samboer frem en kake og selvsagt spiste jeg av den...

Men har fylt opp kjøleskap og fryser med mat nå så da blir salater fremover til lunsj:-)

Det er altså da <3 løvemamma <3 , junimamma81 og sol-reg-latter som er med på denne?? Hva er premien da? Hehe :D  Noen som har tips?

Jeg har halsbrann idag, så har tydeligvis nok i magen til å tære på enda :o

Skal vi ha veiedag torsdag da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...