Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?

Anbefalte innlegg

Har trent i dag, det er vel det eneste jeg kan være fornøyd med også.......kremt

Hehe jeg må også skamme meg idag.. Var så sulten når barna spiste kvelds at jeg spiste masse frokostblanding..

Er kvalm og nå stikker det enda mer i magen :(

Fortsetter under...

...jeg hev meg over godteskåla som plutselig dukket opp på personalrommet i dag. Hvor mange ganger har jeg ikke klagd min nød over å ha raidet den her inne? Lærer aldri.... ( og hvorfor dukker det hele tiden opp godteskåler?)

Det var dagens hjertesukk fra meg ;)

I dag ble det ingen tur på gymmet, lille er syk. Derimot tok vi oss en trilletur ute, frisk luft er bare bra. Lunt og varmt i vogna.

Kalorimessig alt bra men topprisen gikk med til, kremt, frokost. Kjenner jeg er litt sliten etter i går, så det tok evigheter å våkne i dag. Satser på en tidlig kveld og at ikke feberen kommer snikende til lille.

Nå tenker jeg å ta en kjapp styrkeøkt i stua, bare middagen får synke litt til. :)

Har vært sånn passe flink idag. Har vasket bilen både inni og utpå så det ble dagens trim. Sliter med å motivere meg frem til fredag siden jeg vet at jeg får kjøpe litt sjokolade til bilturen og skal ha litt alkohol og sånn.

Har også hatt litt action på feltet ikveld. Et hus som ligger et par hus bortforbi her sto i fulmlflamme og er totalskadd. Brannvesen, luftambulanse og hele pakken utfor her for et par timer siden. Skummelt!! Spesielt med tanke på alle disse brannene som har vært pga mye vind. Lurer på om jeg sover godt i natt..

Det er ofte et resultat av treningen. Jeg synes det er gørr kjedelig å veie maten men det er eneste måte å holde meg i skinnet på. I dag var jeg under 500kcal på frokost og lunsj sammen da hadde jeg jo borti 1000 kcal igjen til kvelds. God og mett ble jeg også.

Hold et øye med de flytende kaloriene de baller fort på segog metter lite.

Dette klarer du Skyfrihimmel. The key to success is in your mind.

Annonse

78,5 kg i dag, dvs ned 400 gram denne uken.

Ikke så mye å skryte av akkurat, men riktig vei ihvertfall.

Nå er det bursdagsfeiring både denne helgen og neste helg, må prøve holde meg i skinnet, smake men ikke fråtse!

Jeg har tre skibukser liggende som er litt for små, får ikke kneppet de i livet, nå MÅ jeg gå ned et par kilo til før vinterferien så jeg slipper kjøpe meg nye, for det gidder jeg ikke altså...

Anonymous poster hash: e4989...f9a

78,5 kg i dag, dvs ned 400 gram denne uken.

Ikke så mye å skryte av akkurat, men riktig vei ihvertfall.

Nå er det bursdagsfeiring både denne helgen og neste helg, må prøve holde meg i skinnet, smake men ikke fråtse!

Jeg har tre skibukser liggende som er litt for små, får ikke kneppet de i livet, nå MÅ jeg gå ned et par kilo til før vinterferien så jeg slipper kjøpe meg nye, for det gidder jeg ikke altså...

Anonymous poster hash: e4989...f9a

Ja, ikke helt meningen å være anonym da :)

Hmmm jeg skrev et innlegg her igår, men det har visst forsvunnet..

Vi er i alle fall på weekend og jeg har med både godteri og alkohol.

Vil begynne med å telle kalorier igjen over helga. Som andre skriver så er vu jo allerede i februar og sommeren er nær :o

God helg :D

Da har 2 av buksene mine blitt såpass at jeg ikke får bilringer over buksa:-) jippi!! Så da er målet ny str:-

Har gått ned 3 som sagt siden jul, fra 119 til 116.... har en god del mer enn dere å gå ned:-(

Når jeg når 5 kg så skal jeg ta pedikyr, sjekket litt priser idag... varierende priser. Men har 2 kg igjen til å finne rette plassen:-)

Vi HAR faktisk IKKE noe godt i skapene i dag og ingen brus! Så ikveld blir det vann og oppskjært agurk og gulrot med dip:-)

Annonse

Heia junimamma81! Du er en stor inspirasjon for meg.

I dag har vi hatt foreldre, søsken og svigers på morsdagsmiddag. Situasjonen er da sånn at min mor og svigermor går på Grethe Roede og søsteren min slanker seg på egenhånd. De tok derfor et liiiiite stykke kake. Det burde jo jeg gjort og. Burde.

Har bestemt meg nå i kveld for at kan de, kan jeg. Jeg skal ikke la de gå ned 10 kg i løpet av våren mens jeg blir stående, eller fyker opp igjen. Men jeg ønsker ikke å snakke med de om det, kan ikke fortelle de mine mål osv. Da får jeg vannvittig prestasjonsangst og ødelegger for meg selv. Jeg må gjøre det "i skjul" . Jeg må jo henge med dere her inne også! Så ny uke, ny start. Denne uka starter det. Til fredag SKAL jeg ha gått ned.

Ønsk meg lykke til ;)

( skal-skal-skal ikke spise godteri på jobben i morgen.)

Bruk oss her inne sol-regn-latter!

Jeg kviet meg til å skrive noe her, syntes jeg har sååå mange flere kg enn resten. Men det som er det fine at her er det INGEN stygge bemerkninger, alle støtter deg, selv om du skulle ha en dårlig uke..

Denne siden er en støtte og en STOR inspirasjon for meg. For når dere går ned så tenker jeg: dette klarer jeg også! !

Har kost meg med kake idag, er jo min første morsdagsfeiring og fordi jeg vet at jeg har booket meg på 4 treninger neste uke!

Jeg er også veldig på det at man skal ikke kutte bort noe, men spise som før bare mindre posjoner. Veier derfor middagsmat.

LYKKE TIL SOL-REGN-LATTER! !! Ikke vær redd for å spørre om støtte:-)

Endret av junimamma81

Jeg har også følt litt på den junimamma. Siden jeg veier 104kg og burde ligge på rundt 65 maks (jeg er 165 høy). Akkurat det at jeg vil ned 40kg er både skremmende og tidvis demotiverende. Jeg vaier en del mellom maks motivasjon og helt på bunn. Da er dere så gode å ha. Støttende og gode man kan lufte tanker uten å bli dømt.

Som junimamma skriver, så bruk oss som er her inne, sol-regn-latter!!

Vi er anonyme, støtter hverandre og vi er her for den samme grunnen. Selv om vi ikke har like mye vi skal ned, så er fortsatt målene våre de samme. Vi alle ønsker å bli i bedre form og ha en lettere kropp. Og sammen kan vi hjelpe hverandre mye! :)

For min del hjelper det mye å bare skrive tanker og følelser her inne. Få lufta seg til noen som ikke dømmer deg. Og det hjelper at jeg føler jeg må pushe meg litt for å skrive her inne når jeg har hatt dårlig uke. Da er det ikke så lett å lukke øynene og fortsette i samme stil. Da må jeg veie meg og se de harde fakta.

Vi klarer dette! Nå er det ny uke, og denne uka skal vi skjerpe oss. Det er faktisk ikke verdt det å spise godteri og usunn mat. Da blir vi deretter. Skal vi endre livvstilen, så må vi endre tankegangen også. For min del er det ikke verdt den lille gleden jeg får av en sjokolade når jeg ser hva det gjør med vekta. Da sparer jeg sjokoladen og spiser en bit til helga. Viktig å kose seg, men ikke hver dag.

Og det er akkurat det jeg har gjort denne uka, jeg har kosa meg hver dag :( Men nå er det slutt, jeg har (igjen) kastet alt godteri og potetgull, og begynner med blanke ark denne uka! Nå skal jeg endre tankegang og klare dette!!

Jeg har vært flink til å trene da:) Sikkert derfor vekta ikke har gått opp denne uka. Men neste mandag skal vekta være under 65 kg!!

2.sept - 73,3 kg

02.des - Midje 87,5 cm, lår 56 cm - 64,6 kg

27.jan - Misje 88 cm, lår 56,5 cm - 66,3 kg

03.feb - Midje 87 cm, lår 56 cm - 65,4 kg

10.feb - Midje 87 cm, lår 56 cm - 65,4 kg

Heier på dere alle:)

Endret av Kortslutning

Ja helga er over. Det ble masse god mat, buffet, alkohol, desserter, brus, godteri, boller osv osv.

Tenker likevel at det ikke var så ille siden jeg har hatt både diare og oppkast helt siden natt til lørdag.

Enten har jeg spist noe dårlig eller så tåler jeg alkohol såå dårlig. Det var flere som var dårlige i helga, både mannen min og flere andre så det er jo en mulighet. På den andre siden drakk jeg en del, og har tålt alkohol dårligere og dårligere for hver sjeldne gang jeg drikker etter at jeg fikk ME.

Er igjen kjempe kvalm og dårlig så det var jo en fin start på uka.. etter flere uker med kvalme..

Jeg skadet foten min før helgen, så ikke fått trent:(( så hva gjør jeg da?! Jo sitter og spiser snop, sjokolade, Potetgull osv,kake måtte jeg jo lage kake til morsdag når det bare er JEG som spiser den,selvsagt!!! Gaaaaad

Skikkelig nedtur med foten, nå når jeg var så godt i gang:((( har vondt for og gå, stå, sitte, ja. Begynte treningen for hard, det straffer seg når man er totalt utrent!!:(((

Kommer tilbake en dag jeg er motivert! Nå føles alt bare ræva!

Jeg skadet foten min før helgen, så ikke fått trent:(( så hva gjør jeg da?! Jo sitter og spiser snop, sjokolade, Potetgull osv,kake måtte jeg jo lage kake til morsdag når det bare er JEG som spiser den,selvsagt!!! Gaaaaad

Skikkelig nedtur med foten, nå når jeg var så godt i gang:((( har vondt for og gå, stå, sitte, ja. Begynte treningen for hard, det straffer seg når man er totalt utrent!!:(((

Å nei Skyfrihimmel :( jeg hadde nok også blitt demotivert.

Men dette klarer du. Frys ned kaka og la annet godis ligge til helga. Nå slipper du den ekstra sult man får av å trene. Kjøp inn litt mørk sjokolade og ta den en rute eller to til kvelds. Og vi tåler litt nedstemt tankespinn her inne.

Fokuser på maten nå, å la kroppen få tid til å bli frisk og smertefri.

Å nei Skyfrihimmel :( jeg hadde nok også blitt demotivert.

Men dette klarer du. Frys ned kaka og la annet godis ligge til helga. Nå slipper du den ekstra sult man får av å trene. Kjøp inn litt mørk sjokolade og ta den en rute eller to til kvelds. Og vi tåler litt nedstemt tankespinn her inne.

Fokuser på maten nå, å la kroppen få tid til å bli frisk og smertefri.

Ehhhh kaka den er allerede oppspist den, av MEG gud

Må bare ha en dag el to og planlegge og handle inn rett mat, gir meg ikke, bare litt utafor...

Jaja dere, spist er spist :)

Var heller ikke flink igår. Alt gikk fint til kvelden. Dattera vår hadde vært på trampett og turn og lært noen nye triks. Hun skulle vise dem når hun kom hjem. Hun kunne "stå" på hendene dvs. hoppe i været med bena mens hendene er i gulvet hehe :P  Så viste hun at hun kunne stå på hendene og ta bena et stykke opp på veggen. Mannen og jeg var veldig enige om at vi gjorde det med ryggen til veggen og hodet på en pute når vi var små. Jeg skulle jo vise.. Jaha need I see more? Det gikk fint mellom latterkulene helt til mannen sa at hodet måtte være lenger fra veggen. Som sagt så gjort, hodet fra veggen og bena opp. Da har jeg altså forstrukket noe i nakken og kan knapt snu hodet. Har nesten ikke sovet i natt.

Veien var kort til noen sjokoladebiter da.. Ellers en god dag igår, prøver igjen idag :)

Å jeg er sååååååå umotivert! Er det noen som vil være med på en slags konkurranse, se hvem som klarer å gå ned mest på x antall uker? Trenger et skikkelig spark i raua!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...