Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tacokake har jeg fått hos ei venninne en gang. Jeg likte den ikke, men ble inspirert til å lage en egen versjon. Har lagt det en gang før, men det blir så masse mat at vi må nesten være flere hehe :) På lørdag var det oss 4 og det er mer enn nok til barna og meg imorgen. Den har stått i kjøleskapet så jeg håper den er like god :)

Den er laget for kresne meg, og barna som ikke spiser sterk mat.

Jeg har en sånn springform, rund form. Smører med litt smør i bunnen. Legger 2 wraps i bunnen. Smører litt rømme på. Drysser litt ost oppå der igjen. Formen var større enn wrapsen siden de ikke hadde store så vi fant ut at vi la hjemmelaget potetstappe rundt kanten. Det var veldig godt, men er jo egentlig ikke en vanlig ingrediens. Videre fylte jeg midten med karbonadedeig. Den var mix av 1/2 tacopose og hjemmelaget saus slik at den ikke var sterk, men hadde den gode tacosmaken. Oppå der hadde jeg makaroni. Vi er en makaroni familie :P Går selvfølgelig an å sløyfe det også, men det er skikkelig godt :) Topper med et lag ost før jeg la på 2 nye wraps og begynte å fylle oppå med de samme tingene. Hadde litt mer ost på det siste laget. Var 3 lag med wraps og fyll.

Det var utrolig godt og det er så greit at en kan ha oppi alt det en ønsker. Ingen grenser, slå løs fantasien :D

Skal uten tvil lage det igjen! :D

Høres godt ut moota. Vi lavet også en taco variant i helgen . Kyllinkjøttdeig med taco krydder, 3 opp kuttet tomater, en boks med ananas, et glass salsa. Alt det blandes sammen med nachos i en ild fast form, ost på toppen, kan brukes inni lefser, eller bare med salat og rømme ved siden av. Nam

Gått greit i dag, håper og få trent i kveld:)

Jeg har ikke vært så flink og har ikke lyst å veie meg! Hehe :P Men på fredag er det en uke siden sist jeg var på vekta.. så jeg burde vel :o

Jeg har spist for masse middag. Hadde et par biter sjokolade igår og spist polarbrød med smør og brunost.. Det sier vel sitt...

Endret av moota m storesøster&lillebror

Annonse

Hei alle sammen.

Jeg er her og leser, men har ikke skrevet noe siden lenge før jul (tror jeg).

For det første har jeg ikke vekt, men i helga skal jeg ordne meg vekt:) Ikke noen unnskyldninger lengere.

For det andre vet jeg at jeg har gått opp igjen, har blitt mye ekstra i jula og etter jul.

Og det siste er at jeg har gått skikkelig på veggen. Litt tøft å være alene og kjenne på ensomheten, sorgen, følelsen av å være forlatt og alle de andre tusen følelsene. Har slitt skikkelig, og har derfor også spist dårlig.

MEN fra i dag så er jeg i gang igjen! Nå må jeg få orden på livet mitt. Jeg kan ikke bare sitte her og se på livet raser forbi mens jeg er lei meg og ikke har det noe bra. Jeg måtte bare innse det først.

Nå er planen min som følgende: Jeg skal spise sunt og slik jeg gjorde før jul. Fredag, lørdag og søndag skal jeg trene/i aktivitet hver dag. Tenkte at det blir styrketrening på fredag, lang, men rolig joggetur på tredemølle på lørdag og styre på søndag. Jeg må bare komme meg ut og få ut litt frustrasjon, og det er så godt å trene da.

Jeg slutta å røyke tirsdag forrige uke, og det skal jeg aldri begynne med igjen!! Kroppen føles mye bedre etter bare en uke. (Jeg har vært litt av-og-på røyker ett års tid)

Heier på dere alle, og håper vi finner vår vei til et sunnere og bedre liv:)

Ja junimamma 81, d må vi. Ønsket er da å bare måle/vei første og siste dag! Skal ta mål etter på, å mulig få til en økt i kveld, vist ikke er planen og gjøre det om morgenen. Mini våkner kl 0600... I steden for og ligge på sofaen og slumre kan jeg trene, ikke så mange som går forbi stuevinduene i seks tiden

Endelig en god morgen :) 76.4, 1.5 ned denne uka. Åh, det var godt. 0.4 gjenstår av julekiloene.

Jeg gjennomførte 30 days shred i sommer, og har siden det brukt den 2-3 ganger i uka. Så tydelig forbedring selv om jeg dessverre ikke målte, så morsomt å gjøre det vil jeg tro! Synes videoen er veldig effektiv og grei, selv om selvsagt blir lei den som alt annet. Husk bare å ha gode sko! Det er en del hopping.

Annonse

Hei alle sammen.

Jeg er her og leser, men har ikke skrevet noe siden lenge før jul (tror jeg).

For det første har jeg ikke vekt, men i helga skal jeg ordne meg vekt:) Ikke noen unnskyldninger lengere.

For det andre vet jeg at jeg har gått opp igjen, har blitt mye ekstra i jula og etter jul.

Og det siste er at jeg har gått skikkelig på veggen. Litt tøft å være alene og kjenne på ensomheten, sorgen, følelsen av å være forlatt og alle de andre tusen følelsene. Har slitt skikkelig, og har derfor også spist dårlig.

MEN fra i dag så er jeg i gang igjen! Nå må jeg få orden på livet mitt. Jeg kan ikke bare sitte her og se på livet raser forbi mens jeg er lei meg og ikke har det noe bra. Jeg måtte bare innse det først.

Nå er planen min som følgende: Jeg skal spise sunt og slik jeg gjorde før jul. Fredag, lørdag og søndag skal jeg trene/i aktivitet hver dag. Tenkte at det blir styrketrening på fredag, lang, men rolig joggetur på tredemølle på lørdag og styre på søndag. Jeg må bare komme meg ut og få ut litt frustrasjon, og det er så godt å trene da.

Jeg slutta å røyke tirsdag forrige uke, og det skal jeg aldri begynne med igjen!! Kroppen føles mye bedre etter bare en uke. (Jeg har vært litt av-og-på røyker ett års tid)

Heier på dere alle, og håper vi finner vår vei til et sunnere og bedre liv:)

Så kjekt å lese at du er tilbake :D Ikke kjekt å lese at du ikke har det bra og kjenner på disse følelsene. Jeg slet også en del med det. Jeg var helt alene og i verden. Og for min del hadde jeg flyttet fra en jeg var glad i, men ikke fikk det til med. Vi går gjennom mange tunge stunder i livet og møter mye motstand. Å lære seg å ikke bruke maten til å komme gjennom sorgen er viktig. Håper vi klarer det alle sammen etterhvert :)

Jeg har glemt å veie meg selv idag og veier meg aldri etter jeg har spist eller drukket. Det er antageligvis bare like greit siden jeg ikke har vært flink. Tenker at hvis jeg klarer å være kjempe flink denne uka så blir det kanskje litt nedgang neste uke likevel!?

Bra at du har sluttet å røyke, det er alltid veldig positivt :)

Ønsker deg og alle andre her inne en flott helg! Håper du kommer i gang med treninga. Jeg går selv tur hver dag på ca. 25 min. Det er nok for meg, men det er i alle fall noe :P

...også må jeg sende en liten klem til Kortslutning. Jeg vil tro du gjør helt riktig i å gi deg selv tid. Tenk, gråt , drøm og sørg, som du sier er jo nesten alt forandret i livet ditt. Gi deg selv tid og lov til å kjenne på glede og sorg. Så bygger du livet ditt sammen igjen. Du virker veldig reflektert. Bruk de gode rundt deg, og kjenn at du er sterk i deg selv.

Så heldig du er sol-regn-latter, nei jeg mener så flink du er! :D

Jeg glemte som sagt å veie meg idag, men jeg er i alle fall ikke nærmere målet om å få bort julekiloene denne uka.. At det skal være så vanskelig :(

Jeg veide meg igår. Det jeg hadde gått opp forrige uke har jeg gått ned uka her:-) så nå gjelder det å holde seg. To bursdager i helgen og så lenge det ikke er sjokoladekake så berger jeg. .. er ikke glad i Så mye kaker. . Men det er jo bare positivt!

Nå skal vi stå opp, måle meg og starte på 30 days shred!

Dag to gjennomført:) men finner ikke målbandet mitt:( vekta går jeg ut i fra sist veiing var det 73,2 montro? Ja det var vel noe så deprimerende...Nå skal jeg prøve å ikke gå på vekta før etter 30 dager, Gud gi meg styrke!

Blir noen feiringer på oss også fremover,prøve og ikke fråtse alt for mye. Der vi selv er vert kan jeg lage litt sunnere alternativer, men blir litt vanskelig når vi er bedt bort..

Helg igjen ja, det byr på utfordringer mat messig,menmen får bokstavligtalt bite tenna ihop ;))

Ikveld får jeg besøk, men hvis jeg ikke spiser noe ekstra idag kan jeg veie meg imorgen.. Det burde ikke være et vanskelig valg :P

Tenk fremover og ikke bare på nåtiden! :)

Zumbatrening har gjort sitt også:-)fikk nettopp på meg ei bukse som jeg synes har vært trang tidligere:-) jippi!!!!

Sånne ting er så kjekt!! :D :D

Har ikke fått trent på morgen i dag, men snart håper jet:)

Litt snop potetgull og pizza i går, men følte jeg ikke fråtset alt for nye:) kjøpte bevist inn lite av mine favoritter:)(sjokolade!!!) satser på jeg tar gode valg i dag, skal handle inn en del frukt:)

Jeg fikk besøk igår. Vi laget wraps i 21 tiden. Spiste bare 1, medium str.

Fant masse godteri frem, sjokolade, tvist, daim, toffee.. Jeg spiste noen druer :D

Er glad for det. Var på vekta idag, den sa 86,2! kilo. Ned fra 87,6 sist fredag. Det går rette vei :) Var også motivert før jeg gikk på vekta. Det gjorde meg sterk igår mot alt det gode. Det er kjekt å se at det hjelper. Det gir ekstra motivasjon og vilje til å fortsette en uke til.

Vi har fått snø, gleder meg ikke til tur idag..

Gratulerer med nedgang og hurra for trening. :)

Hos oss har jeg og lille vært syk. Ingen trening denne uka dessverre. Men kan utrolig nok melde om 1kg nedgang. Og litt nærmere tosifret, hurraaaaa!

Ønsker dere ei fin helg, nå får jeg gå opp å jobbe litt igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...