moota m storebror&lillebror Skrevet 11. november 2013 #551 Del Skrevet 11. november 2013 Så flink du er kortslutning! Jeg veide meg ikke i helga. Sov nesten ikke og har ikke fått veid og målt maten siden vi var i Sverige en tur. Blir veiing neste helg. Så får prøve å være flink denne uka Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145846836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-regn-latter Skrevet 11. november 2013 #552 Del Skrevet 11. november 2013 Så bra Kortslutning! Skjønner godt at du ser frem til å flytte. Og tenk, for etgodt utgangspunkt det er å kunne føle seg så vel med segselv! Superflink er du. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145848449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kortslutning Skrevet 11. november 2013 #553 Del Skrevet 11. november 2013 Takk Moota og sol-regn-latter! Jeg er veldig stolt av meg selv, og hvor mye jeg har klart å gå ned! Kjenner at kroppen føles mye bedre, jeg føler plutselig at menn ser på meg igjen. Føler meg rett og slett bedre Selvfølgelig er det ikke akkurat den beste måten jeg har gått ned, men tanke på at det har blitt lite middager, og liten matlyst. Men akkurat nå er jeg superglad jeg nærmer meg målet Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145848523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 11. november 2013 #554 Del Skrevet 11. november 2013 Gratulerer med nedgang kortslutning. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145848828 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfrihimmel Skrevet 11. november 2013 #555 Del Skrevet 11. november 2013 Flink du er kortslutning:) Fornøyd med dagen i dag:) Selv om jeg vil ha raskt resultat har jeg brukt helgen på å innstille meg på at det vil ta tid. Veiing kun en dag i uken...har jeg gjort en utskeielse til et måltid skal jeg gjøre det bedre til nest måltid,i staden for og utsette til neste dag:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145848900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 12. november 2013 #556 Del Skrevet 12. november 2013 Usj, jeg datt helt av lasset på hele slankinga, har spist sjokolade nesten hver dag og har vondt i ryggen og er bare lat lat lat! Har glemt veiinga også Men for det første så er jeg litt glad for at ikke jeg var den eneste som har kommet litt skjevt ut de siste par ukene. Og for det andre så er det utrolig motiverende å lese om dere som er så flinke og fortsetter å gå ned!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145849478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. november 2013 #557 Del Skrevet 12. november 2013 Ja nå kom smellen etter Sverige tur og dekkskift osv. som jeg har presset meg til å gjøre og oversett kroppens skrik om hvile. Har sovet forbi et måltid i dag og kjenner at det blir en stri uke. Heldigvis bare lekser på minste i dag og halv dag for storesøster i morgen så er det helg Noen ganger passer det med planleggingsdager hehe Den nye bilen min står også, venter på deler, så jeg kjører den gamle. Har derfor forbredt barna på at det blir minst mulig kjøring denne uka. Det eneste jeg må gjøre før helga er å prøve å få den gamle bilen ettergodkjent (eukontroll), så jeg får solgt den. Og jeg som hadde tenkt å ta med barna på badeland på torsdag.. Jaja sånn går det. Snart lunsj nå i alle fall, kjenner jeg er sulten siden jeg har hvilt hele dagen. Måtte bare klage litt, og her er eneste plassen jeg føler jeg kan skrive slik.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145850159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 12. november 2013 #558 Del Skrevet 12. november 2013 Akkurat nå kjenner jeg at veien fram og ned i vekt er skikkelig lang. Noen få kg vekk og 40 to go. Blir nesten litt motløs av å tenke på det. Treninga går topp, maten kunne vært sunnere (blir litt iskaffe hver dag og noe søtt innimellom) selv om kcal mengden i uka er spot on. Vet det mentale aspektet med å holde motet oppe i lang tid blir en utfordring. Jeg er så klar for dette men er redd for selvsabotasje som så mange ganger før. Neimen det går jo så fint bare unne meg litt her og der så stopper nedgangen og motet forsvinner. Gah For ikke å snakke om jula som nermer seg med matkos og marsipan i høysetet. Skal ikke gå opp de kg jeg har klart å gå ned i jula. Om jeg klarer å stå stille skal jeg være fornøyd. Har dere noen slagplaner for jula? Godt vi er en gjeng her inne, kjenner jeg blir litt utolmodig og småstressa innimellom. Må bare finne fokus og huske dette er for det lange løp. Ikke en kvikk fix, jeg ble ikke så tjukk over natta og så fort forsvinner ikke fettet heller. Muskelmassen vil jeg ikke miste så da vil det ta tid. Puh det var godt å lufte tankene litt, kjente jeg ble veldig stressa i kroppen her i kveld. Nå får jeg prøve å roe hue å få meg litt søvn. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145852371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. november 2013 #559 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg føler også at veien er litt lang nå. Har ikke veid meg på snart 2 uker. Har jo tenkt tanken om å bare veie meg en dag, siden helga ble tull. Men er litt redd jeg har gått opp i vekt etter mc og pizza i helga, så jeg drøyer den til helga og håper jeg ikke har gått opp i vekt. Jeg er egentlig flink til å ikke unne meg noe ekstra, men som beskrevet før, det er ikke så lett når man er hele dagen i et fint selskap, dåp eller noe slik. Da ser det dumt ut om man ikke spiser noe ved bordet, for å så snike seg ut på do og spise knekkebrød. Dette tenker jeg også gjelder jula. Det blir flotte middager og desserter, kaker, baking, selskap osv. Slagplanen blir nok å prøve å holde meg på stedet hvil her også. I fjor ble jeg skikkelig syk i begynnelsen av desember og var så langt nede på vekta. Så da tenkte jeg at jeg hadde litt å gå på. Så gikk det over hodet på meg, og jeg tok helt av hele jula og nyttår osv. Gikk jo opp litt over 20 kilo fra jul til etter sommerferien i år.. Alt det må jeg gå ned nå før jeg kan fortsette der jeg slapp. Så det er i alle fall en ting jeg ikke har tenkt å gjøre! Det går helt greit for meg så lenge det går nedover i noen lunde greit tempo. Men nå når jeg vet jeg ikke har vært flink, og antageligvis gått opp, da er jeg også utålmodig og synes det går sent og mister motivasjonen. Og nå når jeg er så sliten og dårlig da blir jeg så sulten, og det er jo de dagene jeg bruker absolutt minst energi og egentlig knapt burde hatt mat Nå er det i alle fall frokost her Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145852575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-regn-latter Skrevet 14. november 2013 #560 Del Skrevet 14. november 2013 Åh, busted Jeg var hjemme fra jobben i går pga smerter i bekken/hofter/rygg. I følge kiropraktor har jeg bekkenløsning/bekkenlåsning og skev korsrygg som følge av smertene. Jeg føler meg høygravid. Alt er vondt og jeg er fryktelig stiv. Klarer knapt å ta på meg sokkene. Frykter det er fordi jeg har trena en del i høst, kanskje jeg gikk litt hardt ut? Håper i alle all det snart gir seg. Uansett, i går var mannen ute en tur på kvelden og jeg lå og syntes synd på meg selv. Så da var jeg ute i fryseren og fant meg en brownie jeg fortærte.... Så da han kommer hjem ser han tydeligvis noen smuler på kjøkkenet og dermed ble jeg busted. -spise kake en onsdagskveld er vel ikke så lurt, nå som du ønsker å gå ned i vekt, og ikke får trena eller noe? Jeg er ikke sur altså, bare sier det! Han har vel rett i det. Og jeg bør bytte strategi. Det et helt sant som du sier løvemamma, denne jula må jeg være litt forberedt. Ha tenkt gjennom ting og holde meg til det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145855304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. november 2013 #561 Del Skrevet 14. november 2013 Hehe sånn kan det gå Det er liksom ikke så gøy når den personen som står en nærmest påpeker det Jeg aner ikke hvordan denne julen skal gå.. Må nok ha en plan om det ikke skal gå åt skogen denne gangen og.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145856435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-regn-latter Skrevet 15. november 2013 #562 Del Skrevet 15. november 2013 Fredag = veiedag. I dag viste vekta 76.3. Altså 0.8 opp denne uka. Jeg er selvsagt ikke fornøyd med, men denne uka har vært så annerledes. Pga ryggen har jeg kun ligget på sofaen og har ikke trena hele uka. Knapt beveget meg. Når jeg da spiser som vanlig ( og attpåtil har et par utskeielser) er det ikke rart det går den veien. Jeg er allikevel ikke stresset denne gangen. Fokuset nå er å bli frisk i rygg og bekken igjen, for så å fortsette. Jeg ønsker selvsagt ikke å gå opp masse, men minner meg selv om at dette er en livsstilsendring. Målet er 10. Kg til. Kanskje jeg rekker det innen bursdagen min i februar, eller kanskje jeg når det innen sommeren. En uke eller to med sykdom skal ikke vippe meg av pinnen. Det var det med å ikke overspiste, fordi man ikke får fulgt den vanlige programmet -ikke sant? Tenker på det forsøket som er blitt referert til tidligere. Denne helga skal vi i familieselskap i kveld og søndag, også er vi bedt bort lørdag. Så det et bare å holde fokus. ( regner med å delta, siden det er snakk om nær familie kan jeg sitte/ligge på sofaen der ved behov) Ønsker dere en fin helg ! Er det noen som har unnet seg noe i form av belønning i det siste? Nye klær, frisørbesøk osv? Det er alltid gøy å høre om! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145858159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfrihimmel Skrevet 15. november 2013 #563 Del Skrevet 15. november 2013 Ja planen om og veie meg eg gang i uken gikk skeis:( Gikk litt ned hver dag og motivasjonen vokste, unnet meg sikkert litt mye en dag, for dett gikk så bra! Hva skjer?!?! Jo opp i vekt, motivasjon på bunn, spise litt sjokolade for dette funker ikke!!!! Gaaaddd patetisk. Planen er gå til bake til kostholdet de første dagene i uken, ikke veie meg før neste fredag! Er så dritt lei av å slanke de sammme forbanna kiloene!!!! Å nei ingen belønning her i gården:( ny parfyme på 68 det kan tydeligvis ta en stund, håper virkelig jeg kan lukte godt til jul:) haha Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145858431 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-regn-latter Skrevet 15. november 2013 #564 Del Skrevet 15. november 2013 Skjønner Skyfrihimmel! Har man først sett et lavere tall tidligere i uka er det veldig surt å gå opp på den måten... Vi sliter jo med akkurat samme tankegang flere av oss. Satser på at du lukter godt til jul ja Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145858991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #565 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg har stagnert! Jeg sliter med å komme under 79 kg, veide 79,2 i dag. Vet jo hva det kommer av, jeg holder med ikke til den planlagte maten men spiser alt mulig annet som jeg finner på min vei. Denne uken har jeg vel spist ganske greit til måltidene, men så blir det en liten fristelse nå og en liten fristelse da og hele nedgangen stagnerer. Jeg har ikke gitt opp da, jeg har jo lovet meg et skikkelig frisørbesøk når jeg når 75 kg, og nå begynner jeg virkelig trenge et frisørbesøk altså I morgen er det julebord, jeg får spise veldig forsiktig, bare noen grove knekkebrød med kokt skinke før på dagen så jeg har noen kalorier å gå på også prøve å begrense meg. Ny uke og nye muligheter, vi får bare stå på... Litt vittig at vi er så mange som sliter om dagen da, gikk jo så lett til å begynne med. Det er visst ikke så lett likevel, men vi får bite tenna sammen og la det ta den tiden det må, for det er klart vi skal klare dette! God helg jenter Anonymous poster hash: e4989...f9a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145859169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fire småtroll Skrevet 15. november 2013 #566 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg har stagnert! Jeg sliter med å komme under 79 kg, veide 79,2 i dag. Vet jo hva det kommer av, jeg holder med ikke til den planlagte maten men spiser alt mulig annet som jeg finner på min vei. Denne uken har jeg vel spist ganske greit til måltidene, men så blir det en liten fristelse nå og en liten fristelse da og hele nedgangen stagnerer. Jeg har ikke gitt opp da, jeg har jo lovet meg et skikkelig frisørbesøk når jeg når 75 kg, og nå begynner jeg virkelig trenge et frisørbesøk altså I morgen er det julebord, jeg får spise veldig forsiktig, bare noen grove knekkebrød med kokt skinke før på dagen så jeg har noen kalorier å gå på også prøve å begrense meg. Ny uke og nye muligheter, vi får bare stå på... Litt vittig at vi er så mange som sliter om dagen da, gikk jo så lett til å begynne med. Det er visst ikke så lett likevel, men vi får bite tenna sammen og la det ta den tiden det må, for det er klart vi skal klare dette! God helg jenter Anonymous poster hash: e4989...f9a Jeg har stagnert! Jeg sliter med å komme under 79 kg, veide 79,2 i dag. Vet jo hva det kommer av, jeg holder med ikke til den planlagte maten men spiser alt mulig annet som jeg finner på min vei. Denne uken har jeg vel spist ganske greit til måltidene, men så blir det en liten fristelse nå og en liten fristelse da og hele nedgangen stagnerer. Jeg har ikke gitt opp da, jeg har jo lovet meg et skikkelig frisørbesøk når jeg når 75 kg, og nå begynner jeg virkelig trenge et frisørbesøk altså I morgen er det julebord, jeg får spise veldig forsiktig, bare noen grove knekkebrød med kokt skinke før på dagen så jeg har noen kalorier å gå på også prøve å begrense meg. Ny uke og nye muligheter, vi får bare stå på... Litt vittig at vi er så mange som sliter om dagen da, gikk jo så lett til å begynne med. Det er visst ikke så lett likevel, men vi får bite tenna sammen og la det ta den tiden det må, for det er klart vi skal klare dette! God helg jenter Anonymous poster hash: e4989...f9a Var jo ikke meningen å være anonym da... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145859172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 15. november 2013 #567 Del Skrevet 15. november 2013 Veiedagen viste samme som sist uke. Målebåndet sa -1cm i midja. Spiste noe mega salt i går så tror det er en del vann i kroppen. +Styrken på gymmet har økt over alt. Hurra. Digger å pumpe! Må få inn litt mer kondisjon i tillegg der så blir det tipp topp. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145860269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. november 2013 #568 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg har hatt det supertravelt de siste dagene til tross for planleggingsdager for barna på skolen. Det går i ett og jeg er ikke i form så klarer så vidt å henge med. Sliter på sofaen, orker en dusj, har kjørt den gamle bilen en uke pga. havari på den "nye". Den gamle er nå eu godkjent og kan selges, den nye er nå fikset. Blir travelt resten av helga. Kjenner migrenen sniker seg inn og håper den ikke kommer enda. Legen på mandag og vil holde hodet beint så jeg husker hva jeg skal ta opp. Blir kino og selskap i morgen, jeg må prøve å si nei til alt. Det er ikke bare pga. slanking, men også pga. det kommende migreneanfallet.. Sukker er jo som bensin på bålet :S Jeg skal få veid meg så fort jeg har vært på do. Er ikke like fanatisk som jeg var før og måtte ha tømt meg en dag eller to før, men jeg har ikke vært på do på en uke så jeg drøyer det for å ikke kjøre meg i kjelleren mtp både sjokolade og mc Donalds sist helg.. Ser forresten reklamen her på siden "spis deg slank", "gå ned 5 kilo før jul". Jeg tenker bare haha, 5 kilo.. Hva skal det være godt for? Men for noen er det kanskje nok. Jeg har jo nesten 20 kilo igjen.. Aiai. Har hatt lite kalorier på dagene denne uka og unnet meg både en og to biter sjokolade på kvelden som er beregnet inn i dagsbudsjettet. Tenker det er greit spesielt siden jeg ligger nokså lavt på inntaket og ikke vil ligge under dette også. Noen som har tanker om dette?? God helg damer Jeg har bedre tid til å sitte her når mannen har reist igjen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145860536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kortslutning Skrevet 17. november 2013 #569 Del Skrevet 17. november 2013 Huff, moota. Håper du har fått litt tid til å slappe av og hente deg inn igjen. Høres virkelig ikke noe godt ut slik du har det Vet flere av dere er i en litt tyngere periode nå, og vet ikke helt hva jeg skal skrive til dere. Vet det er grusomt når man havner i slike perioder. Men ikke gi dere, fortsett å veie dere og følg med. Da jeg hadde det slik på våren droppet jeg vekta og gikk selvfølgelig mye opp igjen. Tenkte at nå har jeg lagt på meg, og det kjenner jeg. Så da gidder jeg ikke å veie meg. Fikk meg en skikkelig overraskelse, og ble sjokkert over hvor mye jeg gikk opp på kort tid. Nå har jeg bare gått med etter 1.sept, men selv om jeg vet at det er uker der jeg ikke har vært så flink, så har jeg tvunget meg på vekta. For å vise meg selv at da går jeg mye mindre ned. Jeg håper dere finner "gnisten" igjen snart. Og håper at dere holder dere inne her:) Er så koselig å se innleggene her! God natt alle sammen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145865112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kortslutning Skrevet 18. november 2013 #570 Del Skrevet 18. november 2013 Og da var endelig mandagen her. Hadde ikke forventet store nedgangen i dag, ahr blitt litt vel mye ekstra forrige uke. Men hadde et håp om å komme under 66 kg. Det ble det ikke, men satser på neste uke da:) Har gått ned 7 kg siden 1.september og er veldig stolt av det. Nå vil jeg bare nå målet om 65 kg, og det hadde jeg mål om å nå før jul. Og det skal jeg klare Ha en fin uke alle sammen!! 2.sept - 73,3 kg 9.sept - Midje 95 cm, lår 63 cm - 72,6 kg 16.sept- Midje 94 cm, lår 62 cm - 72,2 kg 24.sept - Midje 94 cm, lår 61 cm - 71,5 kg 30.sept - Midje 93 cm, lår 61 cm - 70,6 kg 7.okt - Midje 93 cm, lår 61 cm - 70,3 kg 15.okt - 69,5 kg 21.okt- Midje 91,5 cm, lår 59 cm - 69,2 kg 28.okt. - Midje 90,5 cm, lår 58,5 cm - 68,1 kg 04.nov. - Midje 98,5 cm, lår 58 cm - 67,5 kg 11.nov - Midje 98 cm, lår 58 cm - 66,6 kg 18.nov - Midje 98 cm, lår 57 cm - 66,1 kg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145865688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-regn-latter Skrevet 18. november 2013 #571 Del Skrevet 18. november 2013 Så bra kortslutning! Jeg er fortsatt i en dårlig sirkel. Det ble altfor mye i helga. Og da snakker vi både fredag-lørdag-ssøndag Skal tvinge meg til å veie meg på fredag, men gleder meg ikke. Klarer jo ikke å ta meg sammen! Det er sant som du sier at man går utrolig fort opp igjen! Planen er å ikke bli borte herfra, men å tvinge meg til å fortsette. face dere og meg selv når jeg spiser dritt og derfor går opp. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145865761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kortslutning Skrevet 18. november 2013 #572 Del Skrevet 18. november 2013 Så bra kortslutning! Jeg er fortsatt i en dårlig sirkel. Det ble altfor mye i helga. Og da snakker vi både fredag-lørdag-ssøndag Skal tvinge meg til å veie meg på fredag, men gleder meg ikke. Klarer jo ikke å ta meg sammen! Det er sant som du sier at man går utrolig fort opp igjen! Planen er å ikke bli borte herfra, men å tvinge meg til å fortsette. face dere og meg selv når jeg spiser dritt og derfor går opp. Liker ikke at du fortsatt er i en dårlig periode, men liker at du fortsatt er her inne og holder oss med selskap! Sammen er vi sterke Personlig tror jeg det er veldig lurt å gå på vekta og ta hva den viser. Ikke gjemme seg unna og lukke øynene for fakta. Kanskje det er litt lettere å komme i gang igjen når man ser hvordan kostholdet påvirker vekta. For min del er det hvertfall veldig godt å skrive her inne, blir nesten som ei dagbok Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145865784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. november 2013 #573 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg går i alle fall ikke på vekta før jeg har vært på do. Jeg har vært stoppet nå siden sist helg og har tatt både mageregulerende og avføringstabletter. Håper det skal hjelpe noe. Har heller ikke vært flink med maten, så blir nok oppgang for meg istedenfor nedgang. Prøver fortsatt videre. Er dårlig enda. Har slitt med å holde meg våken i helga så håper jeg får hvile litt i løpet av uka. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145865829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-regn-latter Skrevet 20. november 2013 #574 Del Skrevet 20. november 2013 Har du kommet deg på do moota? Rart alt en skal være opptatt av, men har tenkt på deg de siste dagene du må jo være fryktelig oppblåst/ha mye magesmerter? Tror aldri jeg har gått en dag uten dobesøk jeg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145872780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. november 2013 #575 Del Skrevet 20. november 2013 Så koselig å komme inn hit å lese hva du har skrevet Sol-regn-latter Blir helt rørt. Jeg har tatt flere avføringstabletter og har fått gått litt på do. Er enda veldig oppblåst og tenker jeg har nokså masse i magen etter nå 1 1/2 uke og 1 gang på do.. Det er ikke hver dag jeg går på do, legen mener dette med mageproblemene henger sammen med ME diagnosen. Jeg pleier å gå på do flere ganger i uka om ikke hver dag, men dette er nesten bare sykt! Kommer nok til å ta flere avføringstabletter så jeg får ut alt. Ja det er rart hva man tenker på. Jeg har heldigvis ikke veldig vondt, men har noe luft, er jo veldig oppblåst og har hatt en del halsbrann.. I dag har jeg også dritt en lang i hele kaloriene. Barna har bakt kakemenn og jeg har spist til det nesten tyter ut ørene. Får ta meg inn igjen i morgen, det eneste som plager meg nå er at jeg har veldig halsbrann hehe :S Kommer ikke til å veie meg uansett før jeg føler jeg har fått ut alt som skal ut, og jeg håper det er snart, for jeg kjenner på motivasjonen at dette ikke hjelper. Selvfølgelig går jeg ikke ned i vekt uansett hvor lite jeg spiser så lenge ingenting av det kommer ut igjen.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066788-hvor-mye-klarer-vi-%C3%A5-g%C3%A5-ned-til-neste-sommer2014-jenter/page/23/#findComment-145874455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå