hellie Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Hvor sikkert er det at jeg er gravid når jeg har tatt Clearblue sin digitale test? Det står at den er 99% sikker fra forventet menstruasjonsdag, og jeg har ikke hatt mens på over 30 dager nå. Står at man skal holde testen i urinstrålen i 5 sek, kan den slå ut feil om man holder litt lenger, eller er testen min garantert positiv nå? Jeg vil så veldig gjerne, men er så redd for at ett eller annet har skjedd feil og at det ikke stemmer likevel.
Maggy88 Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Hvor sikkert er det at jeg er gravid når jeg har tatt Clearblue sin digitale test? Det står at den er 99% sikker fra forventet menstruasjonsdag, og jeg har ikke hatt mens på over 30 dager nå. Står at man skal holde testen i urinstrålen i 5 sek, kan den slå ut feil om man holder litt lenger, eller er testen min garantert positiv nå? Jeg vil så veldig gjerne, men er så redd for at ett eller annet har skjedd feil og at det ikke stemmer likevel. Den stemmer!! Gratulerer
great Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 jeg har tisset først på et prøveglass. ( får du på appoteket ) så holder du den så pinnen berører urinen. så er det bare og legge den ned og vente på svar .
hellie Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2013 Hvor sikkert er det at jeg er gravid når jeg har tatt Clearblue sin digitale test? Det står at den er 99% sikker fra forventet menstruasjonsdag, og jeg har ikke hatt mens på over 30 dager nå. Står at man skal holde testen i urinstrålen i 5 sek, kan den slå ut feil om man holder litt lenger, eller er testen min garantert positiv nå? Jeg vil så veldig gjerne, men er så redd for at ett eller annet har skjedd feil og at det ikke stemmer likevel. Den stemmer!! Gratulerer Takk! Jeg skjønner det virkelig ikke, jeg tenker at noe MÅ være feil. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle teste positivt så fort!
hellie Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2013 jeg har tisset først på et prøveglass. ( får du på appoteket ) så holder du den så pinnen berører urinen. så er det bare og legge den ned og vente på svar . Nå har jeg tatt to tester og begge er positive, så nå slapper jeg litt mer av og er bare glad, glad, glad!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå