Maggy88 Skrevet 24. juli 2013 #1 Del Skrevet 24. juli 2013 Hei jeg er helt ny her så om jeg gjør noe feil/legger inn dette på feil sted så beklager jeg dette, men prøver Jeg er i en litt merkelig situasjon som jeg håper noen kan hjelpe meg og spekulere litt i, man klarer jo ikke la vær uansett om det eneste som hjelper er og ta tiden til hjelp!Slik er hvertfall situasjonen:Jeg har gått på p piller og jeg har rotet litt med de i det siste ( ett barn er selvfølgelig velkommen) jeg sluttet egentlig på de men begynte igjen (opphold på en mnd) gikk på de nesten en uke før jeg dro til syden men glemte de da jeg dro dit å gikk altså en uke uten, begynte og blød etter andre dagen der nede, når jeg kom hjem igjen tok jeg de siden ca 24.6 (glemte en pille på siste uka), dette blir litt rotete men greit at dere får det med dere. regelmessig ubeskyttet sex. jeg tenker at p pillene egentlig ikke har rekt og fungere før jeg begynte på de igjen etter jeg kom fra syden.Jeg tok begynte på sukkerpillene på tirsdag 16.7 men har ikke fått mensen enda, kun litt brun utflod tidsvis og begynte og blød noen dråper etter sex men thats it!Veldig varm i kroppen, mensmurringer, vondt i korsryggen og øm livmor.. og hodepine! jeg begynte og tro at kansje det var noe galt (for det kan jo være infeksjon også om man får brun utflod), jeg dro til legen idag og tok alt av prøver og underlivsundersøkelse og ALT var som det skulle, ingenting galt, så legen sa at enten er du tidlig gravid eller så er det hormonkluss (kroppen min har aldri vært slik før, pluss at jeg ville vel fått mellomblødninger).Gr.test er negativ men kroppen min produserer HCG utrolig sent, jeg var gravid for halvannet år siden og jeg var fast bestemt på at jeg var gravid, så legen min sa at da tar vi en blodprøve for da for du ett sikkert svar, blodprøven var negativ, en uke etter tok jeg gr.test og den var positiv ÅTTE uker på vei.. slik har det vært begge gangene jeg har vært gravid. sist gikk jeg på p piller OG hadde mensen når jeg var gravid. da rotet jeg ikke med de.Nå har jeg ikke turt og begynne på ppillene igjen som jeg egentlig skulle gjort i forrige gårs, utfloden har stoppet. som legen også sier, uansett om det hadde vært en infeksjon eller kreft i livmorhalsen for den saks skyld så skulle du uansett hatt mensen.Jeg trenger virkelig noen innblikk i detta Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066715-gravid-el-ikke-trenger-litt-innblikk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggy88 Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 24. juli 2013 Ingen som har opplevd noe av det samme? :/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066715-gravid-el-ikke-trenger-litt-innblikk/#findComment-145539798 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thelma_86 Skrevet 25. juli 2013 #3 Del Skrevet 25. juli 2013 Har ikke opplevd det samme, men det virker som om du bare må smøre deg med tålmodighet og vente. Stol på legen, det er ingenting galt. Du kan være gravid, og kroppen kan også tulle med deg. Etter alt det rotet med p-pillene er det ikke rart kroppen fusker litt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066715-gravid-el-ikke-trenger-litt-innblikk/#findComment-145540951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggy88 Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juli 2013 Har ikke opplevd det samme, men det virker som om du bare må smøre deg med tålmodighet og vente. Stol på legen, det er ingenting galt. Du kan være gravid, og kroppen kan også tulle med deg. Etter alt det rotet med p-pillene er det ikke rart kroppen fusker litt. Det er helt sant. Men vet du om man kan ha mensmurringer som følger av hormonkrøll eller er det kun mellombødninger etc. event. da? tenkte om det kansje skjedde noe nedi her når det er slike smerter men det er jo ikke sikkert. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066715-gravid-el-ikke-trenger-litt-innblikk/#findComment-145540997 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå