Gå til innhold

Noen tøffe damer her som kjører truck ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber du som? Hva tjener du? Hva kostet truck-lappen? Tar det lang tid å få lappen? Er det vanskelig? :)

Takker for svar ! :)

Anonymous poster hash: 7b302...493

Fortsetter under...

Skrevet

Truck som i lastebil eller gaffeltruck?

Anonymous poster hash: 6f706...fbf

Skrevet

Hva jobber du som? Hva tjener du? Hva kostet truck-lappen? Tar det lang tid å få lappen? Er det vanskelig? :)

Takker for svar ! :)

Mener du gaffeltruck eller trailer? Hvis det er sistnevnte så varierer lønningene, og lappen koster i overkant av 45 000. Hvor lang tid å ta den avhenger av deg, det samme med om det er vanskelig eller ikke. Her jeg bor er det enkelt å få jobb som trailersjåfør.

Anonymous poster hash: 7598a...02b

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg jobba med det, da. Men det kosta 3000 å ta lappen, også fikk jeg 145 kr pr time pluss tillegg. Men det er over fem år siden nå!

Jobba på lageret på IKEA :)

Anonymous poster hash: 36a0f...6fb

Skrevet (endret)

Det tok forresten ikke lang tid å ta lappen. Et lite teorikurs, og en oppkjøring som ikke egentlig kan kalles en oppkjøring, mer opplæring.

Skulle da ikke være anonym over her..:)

Endret av Lilleboffen
Skrevet

Beklager, visste ikke at det var flere typer :P

Jeg tenker på gaffeltruck. Ønsker meg jobb på et lager feks, men alle krever forståelig nok truck-lappen.

Annonse

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg jobba med det, da. Men det kosta 3000 å ta lappen, også fikk jeg 145 kr pr time pluss tillegg. Men det er over fem år siden nå!

Jobba på lageret på IKEA :)

Trivdes du ? :) i tillegg? Så du tjente bra med andre ord? :)

Skrevet

Det tok forresten ikke lang tid å ta lappen. Et lite teorikurs, og en oppkjøring som ikke egentlig kan kalles en oppkjøring, mer opplæring.

.

Ok, så da kan sikkert jeg også mestre det :) tenker det ikke er så mye skumlere enn å ta bil-lappen? ;)

Skrevet

.

Ok, så da kan sikkert jeg også mestre det :) tenker det ikke er så mye skumlere enn å ta bil-lappen? ;)

Jeg trivdes og tjente godt nok, men jeg var student så det var ekstrajobb bare. Men miljøet var bra og jeg kosa meg på jobb! Og det er moro å kjøre truck ;)

Ikke vanskelig å få lappen, men litt trening må selvfølgelig til for å bli flink :)

Skrevet

Jeg jobber i industrien og fikk "lappen" gratis gjennom jobben. Tror vi hadde kurs på 3-4 dager? Er noen år siden.

Skrevet

Lagerjobb er mye skiftjobbing og ikke nødvendigvis beste lønna. Tungt er det og.

Men Gud som jeg savner å jobbe der. Fikk lappen gjennom jobben, betalte bare egenandel på 1200,-

Svigerinnen min fikk lappen i gave av oss i familien og den kostet 4500,- mener jeg å huske.

Kurset gikk over fire kvelder.

Skrevet

Lappen har du som regel iløpet av en uke. Det samme er det med maskinførerbeviset som jeg også anbefaler å ta! Er råmorsomt å kjøre hjullaster, gravemaskin, traktorgravere og andre kjøretøy. :D Og det er en fordel å være kvinne, for du får som regel jobben før mannfolka. ;) Jeg betalte en egenandel på 800kr når jeg tok maskinførerbeviset gjennom skolen i fjor, men tror det kosta 3000 kr for kurset. Gikk over fire kvelder, så har man eget ansvar for å få tatt de 40 timene med kjøring for å få "oppkjøring". Lønna varierer, men jeg fikk tilbudt lærlingjobb som maskinfører med lønn på 129kr timen så man kan få en veldig grei lønn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...