Gå til innhold

jeg lurer så på hvordan det går med deg, FRU FOMLE, og AKPA??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :) så koselig at noen spør :)

Her går det opp å ned.. Eggstokkene ble fjernet i januar og vi har begynt å spare og planlegge Eggdonasjon.. Det er satt litt på pause for jeg har blitt syk igjen og plages veldig med en mage som ikke vil oppføre seg.. Har en del innleggelser på sykehuset å er generellt i dårlig form.. Vi gleder oss kjempe masse til den dagen vi skal få holde mirakelungen vår i hendene, og fram til da så skal jeg være med på en fødsel til bestevennina mi som er rett rundt hjørnet og det ser jeg virkelig fram til :-) vi planlegger også bryllup, så vil si det går ganske bra her utenom den dumme magen..!:-) enn med dere?

Har ikke vært innom her på lenge for jeg kobler det helt ut for å kunne takle operasjonen og fjerning av eggstokkene, men nå skal jeg sjekke litt :-)

Good klem <3

Jeg er Adine_mirakel_ønskes forresten :P 

Så bra at dere planlegger donor :) Da håper jeg at dere klarer det!! Ille spennende med å være med på fødsel!! Det kunne jeg godt tenkt meg også faktisk.. :)

Trist å høre at du ikke er frisk om dagen... Inn og ut av sykehus er jo ikke noe stas...

ja? det blir giftemål :) Hurra :) så moro! Masse planlegging da! men bare kos :)

Her har jeg jo hatt et års pause fra alt drit og IVF!! Den har gjort meg godt! Det var faktisk mange måneder jeg gikk og tenkte at jeg aldri ville beguynne med nye forsøk...

så fikk jeg meg ny jobb fra Januar 2013, så for meg har det gått i et allikevel, selv om vi ikke har hatt ivf runder.... men nå skal vi i gang uttak/insett i sept en gang på aleris :)

veldig deilig å være i gang igjen :)

godt å høre fra deg, AKPA :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...