Gå til innhold

Hele mitt liv har jeg trodd at jeg har et unormalt lite hode.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ganske plagsomt.Jeg går aldri med håret oppsatt selv om jeg har hørt at jeg er finest med det.Går med håret oppsatt inne men aldri ute.På stranden hadde det vært kjempe deilig å hatt håret i strikk.men jeg klarer ikke .,Jeg er helt overbevist om at hodet er unormalt lite.

Anonymous poster hash: 8623a...330
Skrevet

Hva er omkretsen på hodet ditt da, om du har et målebånd? Uansett så tviler jeg på at du har så lite hode at noen ville lagt merke til det :) Vi er jo alle av forskjellige str både her og der :)

Skrevet

Av alle ting..! Jaja, jeg har aldri i mitt liv sett noen med unormalt stort eller lite hode. Jeg har sett variasjoner, ja, men aldri unormale forskjeller. Har du?

Jeg tenker at det sitter i ditt eget hode:)

Å, hvor jeg er vittig;)

Anonymous poster hash: 0fe51...2f9

Skrevet

Jeg har faktisk ganske lite hode .53 cm .Det er litt lite er det ikke ? Tror det er det barnet mitt har ..

Skrevet

53-54 cm er helt normal str for voksne, jeg har 53,5 cm :) Mannen har 53 cm :) Vi ble målt hos genetiker pga ene sønnen vår har unormalt lite hodet, og de ville sjekke om det skyldtes arv eller et syndrom. Det var da vi fikk beskjed om at vi har normalstore hoder, mens sønnen vår har et syndrom :) Du har med andre ord en helt vanlig hodestr :)

Skrevet

Men hvorfor føler jeg det sånn.Når jeg ser meg i speil så ser det veldig lite ut.Har også merket at folk ler.spesielt når jeg har håret i hestehale .eller oppsatt.

Skrevet

Hvis du er overvektig vil det se ut som du har et lite hode. Kan det være årsaken?

Anonymous poster hash: 4e4cc...ca9
Skrevet

Men hvorfor føler jeg det sånn.Når jeg ser meg i speil så ser det veldig lite ut.Har også merket at folk ler.spesielt når jeg har håret i hestehale .eller oppsatt.

Jeg tror det kun er psykisk hos deg. Du er ute, noen ler, og du er sikker på at de ler av deg. Det er svært tvilsomt, i allefall siden du skriver omkrets på hodet ditt er helt normalt.

Skrevet

Ja litt overvektig er jeg kanskje.Er 160 høy å veier 66 kg-

Skrevet

Det er garantert ikke deg de ler av!

Dette foregår bare i ditt hode. Selvfølgelig kan du ha hestehale på stranden, det er ingen som legger merke til størrelsen på hodet til de som ligger ved siden av dem og soler seg altså. Har virkelig aldri tenkt på å sammenligne størrelsen på hodet til folk...

Anonymous poster hash: 66cec...e7c

Skrevet

Da er det nok bare i ditt hodet, selvbildet ditt er kanskje ikke helt på topp, og du tolker uskyldige ting helt feil. Jeg f.eks synes nesa mi er diiiger, men den er ikke det og ingen legger noe mer merke til den enn andres neser, det er bare i mitt hode :)

Skrevet

Hvis du kun er 160 cm høy, har du et ganske stort hode ettersom du har like stort som meg, som er 174 cm høy.

Så det kan neppe være hodestørrelsen.

Kan det være andre ting folk ler av, som ørene dine?

Kan også være skjevt bakhode etter å ha ligget på ryggen som baby?

Eller som andre skriver, det kan være innbildning at andre ler av deg.

Jeg har opplevd at folk flirer om jeg har et skjevt skille i håret, som får meg til å se fullstendig teit ut.

Skrevet

Det som er synd er at uansett hva som blir skrevet her så er jeg fortsatt helt overbevist om at jeg har et mindre hodet enn gjennomsnittet.Jeg blir ekstra stressa hvis noen står på avstand å titter på hodet mitt. 

Skrevet

Nei kan ikke si jeg har noe spesielt unormalt ved meg selv.Ikke for store ører eller noe annet merkelig.Ser vel egentlig normal ut bortsett fra dette hodet.som plager meg veldig.

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne sett meg selv utenfra,På avstand.Sett om det jeg tenker stemmer.

Skrevet

Det har vel blitt tatt bilder av deg sammen med andre?

Hva sier dine slektninger og venner?

Hvis folk er vant til å se deg med "afrofrisyre", kan det spille inn at det er uvant å se deg med hestehale, plutselig.

Skrevet

Jeg måtte måle hode omkretsen min nå og den var på 54cm. Jeg har et helt normalt stort hode :)

Skrevet

Jeg har et stort hode, 60 cm + får mao ikke på meg noen hatter. Men det ser ikke stort ut, jeg er veldig kraftig bygd. Får knapt nok tak i kjeder pga dette. Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært i en gullsmed og sagt at kjeder ikke passer, hatter ikke passer i klesbutikker, hvorpå de smiler og sier at D selvfølgelig har det, prøver det på meg og sier oi......

Det kan være at hodet ditt har en fasong som gjør at det ser lite ut, men med 53 cm og 166 kan det ikke være veldig lite, det er nok mest sannsynlig noe du selv ser. Kanskje du kan gå til en god frisør og klippe en frisyre som gir et forstørrende inntrykk?

Anonymous poster hash: d9ebe...e11

Skrevet

Skulle stå at jeg bl.a. har kraftig hals, derav kjedene ;)

Anonymous poster hash: d9ebe...e11

Skrevet

Hvis du kun er 160 cm høy, har du et ganske stort hode ettersom du har like stort som meg, som er 174 cm høy.

Så det kan neppe være hodestørrelsen.

Kan det være andre ting folk ler av, som ørene dine?

Kan også være skjevt bakhode etter å ha ligget på ryggen som baby?

Eller som andre skriver, det kan være innbildning at andre ler av deg.

Jeg har opplevd at folk flirer om jeg har et skjevt skille i håret, som får meg til å se fullstendig teit ut.

Er du seriøs?

Anonymous poster hash: 719d1...eb3

Skrevet

Ja jeg er helt seriøs .Er virkelig ikke fornøyd med meg selv.Å skjønner ikke hvorfor jeg har så mye mindre hode enn alle andre.En ert oppå der.Æsj.

Skrevet

Helt enig i at dette foregår i ditt eget hode, 53 cm er helt normalt. Folk har mer enn nok med sine egne komplekser til å legge merke til slikt ved andre.

Gjest FinogFjong
Skrevet

Kan du ikke legge ut bilde da, så skal vi hjelpe deg å se, er heelt sikker på at om du er unormal, så finner vi ut det...   B)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...