Gå til innhold

♥ Oktobermagene i 3. trimester ♥

Anbefalte innlegg

Gratulerer! :)

Her gikk vannet i natt, var på føden en tur da men ble send hjem pga ikke rier. Har litt rier nå men ikke nok til en fødsel ennå ;) Blir satt i gang i kveld el morgen tidlig om ikke noe skjer. Er egentlig 10 dager til termin.

Så spennende!!! Vil at mitt vann og skal gå! Er det nr 1 du venter?

Lykke til!!! :)

Takker :)

Nr 1 ja. Har ikke gått helt opp for meg ennå hva som skjer :) Så for meg overtid så detta er merkelig. Slimproppen gikk i går ettermiddag men jeg tenkte at det neppe betydde noe da det ikke automatisk betyr fødsel på gang.

Nei, det er litt surrealistisk når det man har ventet på i 9 mnd starter FØR datoen er der! Vannet gikk på min første og. Det gikk 7 timer fra vannet gikk til svake rier startet. Han ble født 17 timer etter vannavgang, 10 timer etter 1. rie! :):) Har en uke til termin jeg så er ganske spent! :) Ønsker deg masse masse lykke til! :)

Tusen takk ;)

Jeg fikk svake rier med en gang jeg kom hjem fra føden i natt men det er ikke sterkere og ikke regelmessig, ennå :) Håper at fødselen starter selv men er godt å vite at om ikke så blir jeg satt i gang om ikke mange timene :D

Hehe ja. Fødte den 16. Ble en treg fødsel men gikk bra :)

Spent på om du har født nå! Tror jo det da!!! ;)

Ble feil med svaret der ja :P

Jeg fødte selv den 18! :) Gratulerer!

Ååå gratulerer! ;)

Takk takk :)

Deilig å være ferdig med svangerskapet!!! ;) Nyyyter barseltiden med verdens skjønneste skapning! :) ♥ Kos dere! :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...