Sikkertforgammel Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #201 Del Skrevet 23. oktober 2013 Gratulerer! Her gikk vannet i natt, var på føden en tur da men ble send hjem pga ikke rier. Har litt rier nå men ikke nok til en fødsel ennå Blir satt i gang i kveld el morgen tidlig om ikke noe skjer. Er egentlig 10 dager til termin. Så spennende!!! Vil at mitt vann og skal gå! Er det nr 1 du venter? Lykke til!!! Takker Nr 1 ja. Har ikke gått helt opp for meg ennå hva som skjer Så for meg overtid så detta er merkelig. Slimproppen gikk i går ettermiddag men jeg tenkte at det neppe betydde noe da det ikke automatisk betyr fødsel på gang. Nei, det er litt surrealistisk når det man har ventet på i 9 mnd starter FØR datoen er der! Vannet gikk på min første og. Det gikk 7 timer fra vannet gikk til svake rier startet. Han ble født 17 timer etter vannavgang, 10 timer etter 1. rie! Har en uke til termin jeg så er ganske spent! Ønsker deg masse masse lykke til! Tusen takk Jeg fikk svake rier med en gang jeg kom hjem fra føden i natt men det er ikke sterkere og ikke regelmessig, ennå Håper at fødselen starter selv men er godt å vite at om ikke så blir jeg satt i gang om ikke mange timene Hehe ja. Fødte den 16. Ble en treg fødsel men gikk bra Spent på om du har født nå! Tror jo det da!!! Ble feil med svaret der ja Jeg fødte selv den 18! Gratulerer! Ååå gratulerer! Takk takk Deilig å være ferdig med svangerskapet!!! Nyyyter barseltiden med verdens skjønneste skapning! ♥ Kos dere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066648-%E2%99%A5-oktobermagene-i-3-trimester-%E2%99%A5/page/9/#findComment-145793466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå