Gå til innhold

♥ Oktobermagene i 3. trimester ♥

Anbefalte innlegg

Oppretter en tråd her for oss som skal føde i oktober. :)

Jeg har termin 18. oktober. Vi venter etter all sannsynlighet ei jente. ♥ Formen er god, magen passelig stor og vektøkninga er på ca +7 kg. :P

Hva med dere andre oktobermødre?

Fortsetter under...

Venter nr 3 her og har termin 1. oktober. Vet ikke kjønnet denne gang, så drt blir spennende :-) Formen er ganske dårlig. Har bekkenløsning og er mye kvalm. Ikke slik at jeg spyr, men akkurat nok til at jeg blir satt ut og fungerer dårlig. Babyen ser ut til å trives aldeles utmerket da. Masse liv og røre ;-) Vet ikke hvor mye jeg har gått opp. Bryr meg ikke stort denne gangen ;-)

Har termin i midten av oktober med nr 3, som er ei jente.

Aner ikke hvor mye jeg har lagt på meg. Har oppfølging på ABC og der veier de ikke, gidder ikke veie selv heller. Har kraftig bekkenløsning, så er mye sengeliggende. Mannen gjør omtrent alt husarbeid og aktiviteter med ungene.

Gleder meg til å bli ferdig, da jeg ikke er noe særlig glad i å være gravid!

Har termin 17 . oktober. Da får storebror en lillebror. Jeg har vært i gjennom et samlivsbrudd denne våren, så spent på hvordan det blir å være alene med to små...

Formen er fin og jeg går turer de dagene eldstemann er hos pappaen. Men sliten i bekkenet og ryggen om kvelden.

Litt tungt å være gravid når det er så varmt, ser frem til å bli ferdig. Men samtidig er livet ganske greit med en selvstendig 3åring. Spent på hvordan det blir med en liten en igjen i huset :-)

Annonse

Termin 4 oktober :) sliter med bekkenet og jern og folatmangel. Så trøtt !:P

Føler meg igrunn høygravid allerede !:P akkurat nå er jeg 100 % sykemeldt og har ei på 2 år og 5 mnd som ikke begynner i bhg før 15 august ! Slitsomt ! Gleder meg til bhg starter !;) venter en gutt foresten:)

Har termin 17 . oktober. Da får storebror en lillebror. Jeg har vært i gjennom et samlivsbrudd denne våren, så spent på hvordan det blir å være alene med to små...

Formen er fin og jeg går turer de dagene eldstemann er hos pappaen. Men sliten i bekkenet og ryggen om kvelden.

Litt tungt å være gravid når det er så varmt, ser frem til å bli ferdig. Men samtidig er livet ganske greit med en selvstendig 3åring. Spent på hvordan det blir med en liten en igjen i huset :-)

Jeg ble selv alene da jeg var 6 mnd på vei med hun som er 5 år nå. Det var TUNGT! Hadde fra før en 2åring og 3 til! Men det gikk bra med litt avlastning fra moren min. Håper du kom styrket gjennom bruddet! Klem.

Venter nr to den 15 oktober. Sannsynligvis en jente til :-)

Skal på 3D UL neste uke og sniktitte igjen.

Jobber bare 50% pga jobb med mye stress, kvelds og nattejobbing og litt andre ting som ikke er bra for babyen.

Har bekkenløsning men det går greit hvis jeg er forsiktig men merker at jeg har ei snuppe på 18 mnd som skal følges opp :-) Forrige gang hadde jeg bare meg selv å tenke på så merker at ting er tyngre nå.

Annonse

Koselig å se at mange har svart på tråden. :) Vet at mange oktobermager er på Facebook istedet for her.

Lykke til alle :)

På Facebook? Der er ikke jeg :( altså i noen oktober gruppe

Jeg har face men er ikke med i gruppa. Husker ikke hvem man måtte kontakte for å bli med. (Hemmelig gruppe)

Koselig å se at mange har svart på tråden. :) Vet at mange oktobermager er på Facebook istedet for her.

Jeg har face men er ikke med i gruppa. Husker ikke hvem man måtte kontakte for å bli med. (Hemmelig gruppe)

Hvorfor hemmelig :(

Jeg kan legge deg til om du vil??

Jeg kan legge deg til om du vil??

Gjerne :) Anette Bøje-Hansen

Så vidt jeg husker ble gruppa opprettet relativt tidlig i 1ste trimester, og mange ønsket ikke å fortelle omverdenen riktig ennå.

Jeg kan også kontaktes om man vil meldes inn; send meg PM med navn, eller helst epostadressa en bruker på FB

Hei ! Jeg har termin 7.oktober og er i uke 30 nå. Skal ikke klage over formen, men har vondt i bekkenet når det blir kvelden.

Har ei datter på 19 år fra før så dette blir en solid attpåklatt :-)

Har ikke turt å veie meg men har nok gått opp mye... stumpet røyken (20 pr dag) og spist mye godis... men får ta tak i det etterhvert.

Er ett veldig etterlengtet barn som kommer. Jeg og barnefaren har vært sammen i 19 år nå og hadde ikke trodd vi skulle bli foreldre sammen.

Vi tror det blir ei jente, men fikk ikke sett helt sikkert på oul.

Hei! :) Vi venter ei jente 21 oktober! :)

Og jeg kan endelig flytte over til 3 trimester i dag...! :D Formen er relativt grei, men har svangerskapsdiabetes og div andre svangerskapsplager som gjør at jeg er 100% sykemeldt ut svangerskapet..

Rart at det nå bare er 12 uker igjen! Mye som må på plass innen den tid.. og en mage som skal bli kjempestor! ;) begynner å merke at ting er litt tyngre nå, og at magen vokser fortere.. Men det er jo bare kos! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...