Gå til innhold

Ryanair krever et "pregnancy fit to fly" skjema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom man er 28 uker eller mer når man skal fly. Jeg er 27 uker når jeg skal fly med ryanair, men man regner jo litt ulikt. Bør jeg ta med dette skjemaet da eller? Skal jo signeres av lege og greier... Skal til legen samme uka som jeg skal fly så det vil jo gå greit, men synes det er litt rart at man skal ha "erklæring" fra lege om å fly når det er såpass lenge igjen av svangerskapet?

Anonymous poster hash: b1781...d1e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre å ta med skjemaet enn å bli nektet å fly. Uansett hva man måtte mene om det.

Skrevet

Bedre å ta med skjemaet enn å bli nektet å fly. Uansett hva man måtte mene om det.

Skrevet

Signerer over, bedre å få det signer og ta med enn å stå på flyplassen og vinke til de andre som reiser.

Skrevet

Ryanair= hadde garantert tatt med skjema. Slik jeg i forsikringsbransjen har erfart Ryanair er de ikke spesielt fleksible og enkle.. Jada..fordomsfull... ;)

Anonymous poster hash: 23e19...de6

Skrevet

Jeg har tatt med skjema hver gang jeg har reist gravid med Ryanair!

Har aldri måtte vise det, men jeg tipper at hvis de spør om det og du ikke har det så blir du nektet reise - enkelt og greit, for så 'enkle' er Ryanair!!

Anonymous poster hash: 61c19...b98

Skrevet

Er du i uke 27 på retur? Ville uansett tatt med skjema. Kjedelig å ikke få komme med flyet, særlig når du skal hjem

Skrevet

Jeg ble stoppet i uke 26 da jg var i Egypt. Dette var ikke Ryanair heller. Gikk fint på vei ned, men måtte til legen på flyplassen før jeg fikk lov å fly hjem.

Hvis det bare er et skjema er det jo bare å fylle det ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...