Ccathrine Skrevet 23. juli 2013 #1 Del Skrevet 23. juli 2013 Etter my om og men fikk jeg omsider tatt ut spiralen den 2 juli i narkose. Første mens kom relativt fort den 6 Juli og varte i 4 dager. Vi hadde bestemt oss for å ikke bli gravide på første eggløsning, slik at forholdene i livmoren skulle få stabilisere seg litt etter uttak av spiral. Før jeg fikk nr 1 hadde jeg god kontroll på eggløsning og menstrasjon. Mens kom noen dager før mnd slutt og var over noen dager etter mnd start, senest ferdi den 5 hver mnd. Varighet på 5-7 dager. Eggløsning var som regel i rundt den 15 hver mnd. Spiren satt på den 17 når vi skulle ha nr 1. Nå skal vi prøve på nr to og kroppen kødder med meg. Jeg fikk mens igjen nå på mandag, bare 12 dager etter sist mens. Altså en uke fortidlig i forhold til syklusen jeg hadde før jeg satte inn spiralen. Er det normalt at syklusen endrer seg etter man har hatt spiral? Jeg kan ikke huske å ha hatt en så kraftig menstrasjon før heller. Så mitt største spørsmål nå er når bør jeg missbruke mannen til det fulle i sengen? Fordi nå har ikke jeg peiling på når eggløsningen kommer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066562-har-tatt-ut-spiralen-men-mensen-tuller-med-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå