Gå til innhold

trodde det var meg jeg, men det er faktisk mannen som ikke vil ha sex....... flere?

Anbefalte innlegg

ble gravid på julaften så da hadde vi sex.

hadde sex igjen i MAI og igår JULI......2 ganger på 8 mnd!!!!!

applaus til oss!!!!

jeg har vært steike dårlig, sur og negativ. oppkast og elendig form. sovet hele døgnet å null energi.

igår sa jeg til mannen rett ut at jeg begynner å bli frusrert å trenger ei arm å såve på, dette førte da til hygge utover kvelden, å hele nattalå jeg med kynnere som jeg måtte puste meg gjennom.

jeg fortalte mannen dette idag og da kom inrømmelsen:

han synes det er ekkelt å ha sex når jeg er gravid.

ikke pga MEG, men pga babyen.

jeg fortalte at babyen ikke merker noe uansett hvor godt utstyrt han skulle være så merker ikke babyen dette.

heller tvert imot, er vi lykkelige blir barnet også det.

han visste dette, men sa alikevell nei, neitakk.

det er for ekkelt!

flere med mann som føler det slik?

nå ser jeg iallefall frem til å bli ferdig.......

Anonymous poster hash: 65a64...f2f

Fortsetter under...

Jepp, min har vært sååå rar og unngått meg på det området siste to mnd, jeg har skjønt det har vært noe men ikke skjønt hva.... Neeeeeiiiiiida, han synes det blir HELT FEIL å ha sex siden det "er noen der inne" ... Måtte dra det ut av ham, han fikk liksom ikke sagt det..

Jeg har vært både lei meg frustrert og litt sint på ham, for det bruker da å være omvendt!!?!?!?

Men jeg får jo bare være forståelsesfull og ta det han sier på alvor :(

Gleder meg til å få baby ut og etterhvert komme tilbake til "vanlig sexliv" igjen, for nå er bare alt merkelig synes jeg.... 8 uker til termin, sukk!!!

Anonymous poster hash: 09088...6f8

Hva med at dere bare "koser" med hverandre og han ikke trenger å være inni deg? Man kan jo ha det deilig uten at han trenger å være inni deg også, hvis det er det han synes er ekkelt? Kanskje han ikke synes det er like ekkelt å gi deg orgasmer på andre måten? Også kan du gjøre det samme til han...

Anonymous poster hash: 6a18d...d67
  • 3 uker senere...

Når jeg var gravid med førstemann opplevde jeg akkurat det samme :P han syntes det var rart/ekkelt å ha sex når han visste at babyen vår var inni der.. Skuffet å sint ble jeg da jeg trodde det var meg han ikke tente på lenger :P men fikk etterhvert forklart at det ikke var derfor :) 2 år senere endte vi forholdet.. Følelsene var ikke de samme lenger, (ikke pga sexen altså) så vi gjorde det slutt. Nå har jeg ny samboer som jeg venter tvillinger med hvert øyeblikk! Regnet med det kom til å bli slik denne gangen også.. Trodde generellt mannfolk syntes det var litt ekkelt sånn når magen er i veien osv, så hadde på en måte slått meg til ro med det :P Er høygravid som bare det! :P føler meg diger å fæl selv, men aldri opplevd maken til sexlyst på samboeren min:p han vil ha sex så ofte han "får" lov/ jeg orker.. Jeg har til å med spurt om han ikke synes det er litt turn off med så stor mage i veien osv, men han sier bare at det ikke gjør han noe å at babyene ikke kjenner noe til det likevel, å det er jo sant :) i tillegg så synes han puppene mine har vokst såpass mye at han blir helt vill når jeg tar av meg BH'en :P haha! så menn er forskjellig :P

Anonymous poster hash: 17f1b...7fc

Annonse

ble gravid på julaften så da hadde vi sex.hadde sex igjen i MAI og igår JULI......2 ganger på 8 mnd!!!!!applaus til oss!!!! jeg har vært steike dårlig, sur og negativ. oppkast og elendig form. sovet hele døgnet å null energi. igår sa jeg til mannen rett ut at jeg begynner å bli frusrert å trenger ei arm å såve på, dette førte da til hygge utover kvelden, å hele nattalå jeg med kynnere som jeg måtte puste meg gjennom.jeg fortalte mannen dette idag og da kom inrømmelsen: han synes det er ekkelt å ha sex når jeg er gravid.ikke pga MEG, men pga babyen.jeg fortalte at babyen ikke merker noe uansett hvor godt utstyrt han skulle være så merker ikke babyen dette.heller tvert imot, er vi lykkelige blir barnet også det. han visste dette, men sa alikevell nei, neitakk.det er for ekkelt! flere med mann som føler det slik?nå ser jeg iallefall frem til å bli ferdig.......  Anonymous poster hash: 65a64...f2f

Hei. Ganske likt her og. Så fort magen min begynte å bli mer synlig, var det ikke snakk om sex. Han føler det er litt rart å tenke på at det er en baby der. Har hatt utrolig lite sex i dette sv.skapet. Var lenge dårlig i begynnelsen, sovet hele tiden, var sur og energiløs. Ila sommeren ble jeg mye bedre. Og det skal sies at det tok lang tid før magen ble litt synlig og den er fortsatt ikke så stor.

Men sånn er han, ingen sex ved mens ikke ved sv.skap heller.

Anonymous poster hash: b8a2c...213

Min mann tenner nok litt på hele graviditeten.. Helt fra puppene begynner å vokse til siste slutt klarer han ikke holde hendene fra meg.. Nå er dette nr 2 og det skal sies at det har vært mindre denne gangen da grunnet dårligere form og mer trøtt om kvelden! Sist svangerskap var det så og si hver dag til rieene begynte.. Og eg er redd det var derfor eg fødte 10 dager før då! Denne gangen er det ikke like mye i det siste og er nå 5 dager fra termin.. Håper kveldens omgang får fart på sakene ;)

Anonymous poster hash: e18ca...46e

Men tror der er veldig vanlig at mennene syns det er litt rart! Husker sist svangerskap når eg fortalte venninnene mine kor ofte vi gjorde det og følte jo oss som kaniner når eg hørte kor sjelden de hadde!

ble gravid på julaften så da hadde vi sex.

hadde sex igjen i MAI og igår JULI......2 ganger på 8 mnd!!!!!

applaus til oss!!!!

jeg har vært steike dårlig, sur og negativ. oppkast og elendig form. sovet hele døgnet å null energi.

igår sa jeg til mannen rett ut at jeg begynner å bli frusrert å trenger ei arm å såve på, dette førte da til hygge utover kvelden, å hele nattalå jeg med kynnere som jeg måtte puste meg gjennom.

jeg fortalte mannen dette idag og da kom inrømmelsen:

han synes det er ekkelt å ha sex når jeg er gravid.

ikke pga MEG, men pga babyen.

jeg fortalte at babyen ikke merker noe uansett hvor godt utstyrt han skulle være så merker ikke babyen dette.

heller tvert imot, er vi lykkelige blir barnet også det.

han visste dette, men sa alikevell nei, neitakk.

det er for ekkelt!

flere med mann som føler det slik?

nå ser jeg iallefall frem til å bli ferdig.......

Anonymous poster hash: 65a64...f2f

Det kunne ha vært meg som skrev dette her. Han sier det ikke direkte, men jeg vet han føler at det er rart og "usexy" å ha sex med meg nå.. Vi har hatt sex 3 ganger iløpet av dette svangerskapet, og jeg er i uke 33. Men jeg sliter med at jeg blør etter orgasme (t.o.m. uten penetrering!) . Og jeg tror det har skremt han. Dette er andre svangerskapet, og vi har hatt betydelig mindre sex denne gangen enn med forrige. Jeg sleit også med at jeg blødde da, men jeg tror vi hadde sex ca. 20 ganger da (i begynnelsen). Men ellers, når jeg ikke er gravid, så har vi fantastisk sex.. Så det skyldes bare at han ikke vil ha sex med babien inne i der- noe beskyttelsesinstinkt :P 

Anonymous poster hash: 3f73b...fb0

Slik var min mann også, men ikke pga babyen, men fordi han fikk vondt. Jeg var for trang!?! Jeg var sååå klar, men fikk jo aldri noe :( (stakkars meg) nå derimot, 3 uker etter fødselen er han helt i hundre!!

Anonymous poster hash: 4ee17...612

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...