Julie Angelica:) Skrevet 23. juli 2013 #1 Del Skrevet 23. juli 2013 Sønnen vår er 1 måned i dag. Han var supersnill første 2 ukene, og sov det han skulle. Blid og opplagt. Men de siste to ukene har det vært et mareritt Han blir superovertrøtt, og vil ikke sove for alt i verden, og tro meg, vi har prøvd ALT! Jeg tenker det kan være varmen (nesten 30 grader i skyggen i 4 uker nå) men jeg har prøvd å legge han ned i 1 etasje hvor det er kaldt, går tur etter tur, prøvd sprinkelseng, senga vår osv. Ingenting nytter. På natta sover han som en stein, opp til 4 timer om gangen. Det er dagtid som er problemet. Tips? Råd? Han sovner, men finner ikke den dype søvnen, og våkner etter 5-10 minutter. Han blir så sliten stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TS171212 Skrevet 23. juli 2013 #2 Del Skrevet 23. juli 2013 Bæresele og vippestol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Del Skrevet 23. juli 2013 Sliter med det samme. Min er snart 7 uker gammel Anonymous poster hash: 3fbcf...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda_S Skrevet 23. juli 2013 #4 Del Skrevet 23. juli 2013 Uff, slik var det med min datter og. Hun sov godt på dagen frem til hun var noen uker gammel, men sov til gjengjeld dårlig på natten. Så snudde det.. Hun sov på meg eller i armene mine veldig lenge.Tror ikke det var før hun var ca 3-4 måneder at hun sov et annet sted enn på meg eller i vogn.Heldigvis var dette i vinter, da det var ski-VM og mye vintersport på tv sånn generelt!! Så hun sov seg gjennom stafetter, femmiler og hopprenn etter hopprenn.Litt tungt, men det var bare sånn det ble. Jeg kjøpte bæresjal, men tok meg ikke tid til å bruke det, noe jeg angrer litt på nå. Tror det kunne vært tingen!! Har nå en Ergo-sele, og den synes jeg er god! Mini er 7 måneder og sover jo på dagen nå, men det har hendt hun har sovnet i selen om hun er trøtt nok. Tror dog jeg ville forsøkt bæresjal til en så liten bebis! Får jeg et barn til så skal jeg i alle fall ta frem sjalet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madolyn Skrevet 24. juli 2013 #5 Del Skrevet 24. juli 2013 Prøvd bæresjal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Angelica:) Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 24. juli 2013 Bæresjal er det eneste vi ikke har prøvd enda, så det skal jeg prøve. Tusen takk for svar jenter I dag har han sovet nesten konstant, men jeg tenker at en gang må han jo ta igjen for tapt søvn, så jeg er spent på morgen dagen Noen som vet hvor jeg kjøper bæresjal som er gode å bruke? Vi har kun en butikk med barneutstyr her jeg bor, og der er det kjempedyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsin Skrevet 25. juli 2013 #7 Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg hadde ikke byttet bort mitt bæresjal for alt i verden! Har en liten på 2mnd som har veldig vanskelig med å finne roen i løpet av dagen og som er altfor sosial til å ligge alene å kikke på ting rundt seg... Jeg kjøpte mitt på Bæreglede i Oslo - de har også nettbutikk: www.bereglede.no Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå