Gå til innhold

Vitamin og mineral tilskudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,hva tar dere av vitaminer og tilskudd nå?Jeg tar folsyre,c vitamin,kalsium og omega 3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt folsyre og tran, men har vært på apoteket og kjøpt Lifeline gravid nå. Da får jeg omega3-kapsler med og kan droppe tran.

Skrevet

Har kun tatt folat jeg foreløpig, burde jeg ta omega 3 og?

Anonymous poster hash: 6e1a8...314

Skrevet

Har kjøpt Lifeline Gravid idag jeg også, har kun tatt folsyre før og siden jeg ble gravid. Så nå skal jeg ta de 4 tablettene i lifeline :-) fikk tips og råd på apoteket :-)

Skrevet

Har kjøpt Lifeline Gravid idag jeg også, har kun tatt folsyre før og siden jeg ble gravid. Så nå skal jeg ta de 4 tablettene i lifeline :-) fikk tips og råd på apoteket :-)

Skrevet

eg blei ekstra kvalm av lifeline. Berre eit tips om fleire er kvalme- har hørt andre sei at lifeline ikkje gjer det betre...

Skrevet

Jeg tar lifeline og blir verken dårligere eller bedre i kvalmen denne gang. Forrige graviditet syns jeg bare det var helt forferdelig når jeg rapte og fikk tran-smak i munnen (sorry deilige detaljer.. ;) ).

I tillegg tar jeg stor dose E-vitamin 350mg etter råd fra akupunktøren min. Jeg tar også ekstra C-vitamin og B-vitamin (b-vit skal visstnok hjelpe på kvalmen også). Blir noen piller om dagen.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...