Somewhere over the rainbow Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Hei ... Er singel og fikk satt inn 2 embryoer ... Er 8 uker i dag ... Viser seg at det er tvillinger ... Noen flere i samme situasjon her ? :-)
Maha 76 Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Oj! Gratulerer. Håper det var en gledelig melding for deg. I boka "Mor uden far" er det intervjuer med flere singel-mammaer til tvillinger. Ikke helt svar på spørsmålet ditt, men dog.
Somewhere over the rainbow Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2013 Takk... Tvillingnyheten har slått meg litt ut.... Ja, takk for tipset med boka... Hvordan går det med deg ? :-)
Maha 76 Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Jeg vil gjerne prøve på IVF nå, men det er over to måneder ventetid bare på å få komme til første samtale på Stork IVF nå, så jeg vet ikke helt. Når man først har bestemt seg så vil man jo gjerne komme i gang med en gang. Vurderer også Maigaard. Men jeg ønsker åpen donor og det tror jeg ikke de tilbyr. Vet du? Skjønner godt du blir slått ut av tvillingnyheten. Men anbefaler absolutt boka. Det er mye ærlighet i den både om positive og negative sider ved å få to barn (og mange andre aspekter ved å være alene).
Somewhere over the rainbow Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2013 Jeg bestilte selv donor strå og fikk det fraktet til klinikken ... Er veldig fornøyd med Maigaard... Ordnet faktisk alt på mail... Ingen ventetid ... Ja, synes dette er skremmende :-)... Men ivf er jo absolutt noe å vurdere i vår alder ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå