Gå til innhold

Ny UL i morgen 13+0.....Nervøs!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

I morgen skal jeg på ny UL (privat) for å sjekke at alt er som det skal, at den lille vokser som den skal osv, meen akkurat som sist gang (dagen før UL) er jeg blitt nervøs igjen! Er rett å slett redd for at noe skal være galt, har ikke hatt den redselen de andre dagene det er bare i dag at jeg plutselig ble redd igjen :(

Men så er det ikke så rart at jeg er redd med tanken på at jeg har vært gravid to ganger før å de gangene ble som ett mareritt. første gang (2009) utfor livmor i ve.eggleder og ble tatt med en liten dose cellegift andre gangen (2012) utfor igjen på samme plass bare den gangen ble eggleder operert bort. Og jeg vet jo at det ikke er utfor denne gangen men uansett er jeg litt små nervøs og det plager meg!  :mellow:

Noen andre som har blitt redd/nervøs dagen før UL?? 

aah det var mye bedre å få litt av nervøsiteten min ut...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066411-ny-ul-i-morgen-130nerv%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler såå med deg! Var på ul i går, da var jeg 10+0 men fosterets størrelse tilsvarte 9+5 omtrent det samme, og alt var strålende, fine hjerteslag og mye bevegelse :) skal på på ul om to uker for å sjekke nakkefold osv og er allerede nå nervøs! Er først og fremst redd for at jeg skal komme på ul og så er fosteret dødt, det er skrekken!! Og så er jeg jo selvfølgelig redd for at det ikke har vokst som det skal eller at noe annet er galt. Huff, det her blir to lange uker :( når var du sist på ul og fikk se at alt var fint? ;)

Jeg skjønner deg utrolig godt! Når man har opplevd noe slikt, er det jo ikke rart man bekymrer seg.. Jeg blir et nervevrak hver gang, og forbereder meg på at det er noe galt.. I går var jeg på UL og hadde allerede begynt å tenke på når  vi kunne bli gravid igjen o.l. Men alt viste seg å være i skjønneste orden. Og det er det nok sikkert for deg også.. Mammaer bekymrer seg, de små rekene gjør noe med oss! ;) Men sannsynligheten for at alt er i orden er jo veldig stor nå da! 

Håper du klarer å tro på at babyen din har det fint i magen selv om det ikke alltid er like lett.. Lykke til i dag! :)

Annonse

Ja ikke sant :)  Man prøver virkelig å roe ned og tenke positivt men det virker som det ikke går helt etter plan noen gang  :lol: Haha! Men men det er vel bare sånn det er! Man slutter aldri å bekymre seg! 

Som min mor sa "Man tror bekymringene og nervøsiteten skal gi seg når ungen er kommet, men neeei det skjer ikke som mor kommer de følelsene til å vare livet ut"

Ja har vært tre gang  :)

Først 3 juni da sku æ vært 7+3 men ble satt tilbake så havnet på 5+5

også var eg på en i slutten av Juni der fikk vi sett en liten ert på 2.20 cm med hjerteslag...(var da 8+6) 

Også vært idag  :D  alt var bra med den lille, hjerte slo fint, den lille hadde vokst mye siden sist, han som utførte UL'en mente det var en veldig livlig krabat, det var så mye bevegelse at vi ikke ett skikkelig bilde :lol:

Skulle vært 13+0 idag men ble satt fram til 13+5 etter veksten på den lille... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...