Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Del Skrevet 23. juli 2013 Sist jeg var gravid endte det i en spontanabort i uke 7. Det hele begynte med mange svake positive billigtester, før jeg fikk et svakt utslag på en clear blue test. Tok blodprøve hos lege, og fikk samme dag en kjempe positiv rfsu test. Testresultatet hos lege var HCG på 11. Hvordan er dette i det hele tatt mulig? Så lave verdier burde jo ikke slå ut på en test? Gravid var jeg likevel, fikk flere symptomer, og dessverre gikk det ikke vår vei..Etter spontanaborten var det nye HCG nivået på 2, så kroppen ordnet alt selv. Nå har jeg fått flere positive billigtester igjen. Testet med en A1 test som ble svakt positiv med en gang. Ventet 4 dager og tok en rfsu test, som ble veeeldig svakt positiv. Mye svakere enn A1 testen. Nå blir testen svak svak positiv lenge etter tidsfristen. Eggløsningstestene er også svake. Symptomene er også svakere. Fremdeles litt ømme bryster. Magen føles også litt rar i perioder, men blir ikke særlig plaget av det. Er nå ca. 9 dager etter IKM. Ingen spor etter mens, og ingen ekte positiv test lengre..Jeg vet at det bare er tiden som kan vise om jeg faktisk er blitt gravid igjen, men jeg blir så utrolig frustrert! Ikke stoler jeg på testene heller, da de slo ut positiv forrige gang, og blodprøven bare viste et nivå på 11, testene trengte jo 20 og 25 for å slå ut.. Anonymous poster hash: 77007...e39 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066410-frustrert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Del Skrevet 23. juli 2013 Det er forresten 8 dager siden jeg fikk den første positive testen, så om det var snakk om kjemisk graviditet så burde jo mensen ha kommet, eller? Anonymous poster hash: 77007...e39 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066410-frustrert/#findComment-145536705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå