Gå til innhold

Falsk positiv graviditetstest? Se bilde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen er over en uke forsinket, brystknoppene er forferdelig såre, og jeg har fått masse kviser.. Har tatt 3 graviditetstester av ulike merker, både vanlig og digital.. Kun fått en klar positiv test (to tydelige streker) og dette var docmorris sin test.. Noen som har opplevd lignende? Kan det være en mulighet for graviditet, eller er det feil på testen?

Anonymous poster hash: 7cca5...18f

post-42-193815_thumb.jpg

Skrevet

Den testen var iallefall veldig positiv. Har du tatt en digitaltest?

Skrevet

Positiv er positiv:) det er gjerne de negative det kan være feil med!

Anonymous poster hash: d01bf...17b

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Det er ingenting som heter falsk positiv. "Falsk" negativ derimot...

Skrevet

Du får ikke mer positiv test enn det der. Gratulerer du er gravid :-)

Anonymous poster hash: 7625a...ed2

Skrevet

Nå ble jeg ganske skjelven.. Tenkte at det var noe feil med testen, siden de to andre var negative.. Spesielt når den digitale skrev; ikke gravid! Hvorfor skjer det da? Skal ikke de testene være 99,9% sikre?

Skrevet

Gå til legen å ta en blodprøve kanskje?

Skrevet

Nå ble jeg ganske skjelven.. Tenkte at det var noe feil med testen, siden de to andre var negative.. Spesielt når den digitale skrev; ikke gravid! Hvorfor skjer det da? Skal ikke de testene være 99,9% sikre?

Opplevde den digitale som mindre sensitiv. Har alltid fått tidligere pisitiv test på de tradisjonelle testene.

Anonymous poster hash: 7625a...ed2

Skrevet

Mensen er enda ikke kommet, og jeg har fått enda en negativ test.. Hva skjer med kroppen min?

Skrevet

Kanskje du produserer sent hcg og får derfor pos test litt senere.. Vent en dag eller to og ta en by med morgen urin! :)

Jeg tror du er gravid!! :D lykke til! :)

Skrevet

Hadde blitt veldig glad om jeg var gravid:-) men tør nesten ikke å håpe på noe.. Men når man er nesten to uker forsinket med mensen, bør det ikke gi utslag på alle typer tester da??

Skrevet

Den er positiv, så jeg vil gratulere deg :)

Skrevet

Hadde blitt veldig glad om jeg var gravid:-) men tør nesten ikke å håpe på noe.. Men når man er nesten to uker forsinket med mensen, bør det ikke gi utslag på alle typer tester da??

Er du sikker på når du har hatt el? Kan hende den har forsøvet seg 2 uker og derfor ikke slår ut på digital? Denne testen så ihvertfall veldig positiv ut:)

Skrevet

Hmm.. Aner ikke om jeg har hatt EL.. Men hvor sent/tidlig slår en graviditet ut på tester? Er det veldig individuelt?

Skrevet

Hmm.. Aner ikke om jeg har hatt EL.. Men hvor sent/tidlig slår en graviditet ut på tester? Er det veldig individuelt?

Den doc morris testen er sensitiv på 10 hcg, CL er sensitiv på 25, det kan jo være årsaken

Skrevet

Du kan ha hatt en sen eggløsning og dermed være litt kortere på vei enn du tror, da vil en Clearblue vise positivt om noen dager.

Jeg personlig ville blitt rett for svangerskap utenfor livmor, siden det da gjerne blir mindre hormoner og man kan få falskt negativ test. Jeg ville gått til legen for å ta en blodprøve.

Anonymous poster hash: 32120...3de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...