Gå til innhold

Nestle pære, banan & yoghurt...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kan jeg gi dette til min seks mnd baby???? Blir usikker ift yoghurt, de skal vel egentlig ikke ha melkeprodukter? Er det egentlig vanlig yoghurt da den står i romtemp. i butikken??

Anonymous poster hash: 67194...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan jeg gi dette til min seks mnd baby???? Blir usikker ift yoghurt, de skal vel egentlig ikke ha melkeprodukter? Er det egentlig vanlig yoghurt da den står i romtemp. i butikken??

Anonymous poster hash: 67194...4d3

Tror det står fra 10mnd i Norge på pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står fra ca 6 mnd på glasset...

Anonymous poster hash: d2af1...c40

Å? Da er det kanskje annerledes med de i glass da.

Vet det står fra 6mnd på pk for de i beger, men fra 10mnd i Norge. Mulig norske barn tåler mindre eller så er norske helsemyndigheter mer oppvakte enn andre. Ikke vet jeg...

Jeg har ikke gitt det til min på 6mnd enda. Venter nok til hun blir eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gitt denne fra 6 mnd. Han elsker den! Har også gitt disse morgenmumsene fra ellas kitchen som inneholder noe yoghurt. Har forstått det slik at disse yoghurtene er behandlet (hydrolysert?) på en måte som gjør de lettere å fordøye...?! Ikke magevondt her i hvertfall. Men så går det i mme og grøt med melkepulver her, så stresser ikke veldig med at disse inneholder yoghurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt denne fra 6 mnd. Han elsker den! Har også gitt disse morgenmumsene fra ellas kitchen som inneholder noe yoghurt. Har forstått det slik at disse yoghurtene er behandlet (hydrolysert?) på en måte som gjør de lettere å fordøye...?! Ikke magevondt her i hvertfall. Men så går det i mme og grøt med melkepulver her, så stresser ikke veldig med at disse inneholder yoghurt.

Jeg prøvde litt, og det var veldig godt. Har heller ikke merket noe magevondt, så jeg tenker vi fortsetter med det;) Hva er morgenmums??? Kanskje noe som bør prøves?? :)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde litt, og det var veldig godt. Har heller ikke merket noe magevondt, så jeg tenker vi fortsetter med det;) Hva er morgenmums??? Kanskje noe som bør prøves?? :)

HIAnonymous poster hash: d2af1...c40

Det er smoothie på pose fra ellas kitchen. Posene er større enn de andre smoothiene, og inneholdef litt ris og yoghurt i tillegg til frukten (de metter mer). Kjøpte i sverige, mulig de heter noe annet her, og at de er fra 10 mnd her. Men de er fra 6 mnd i Sverige. Han elsker disse også:) gir bare rett fra posen og han gaper som en måsunge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIAnonymous poster hash: d2af1...c40

Det er smoothie på pose fra ellas kitchen. Posene er større enn de andre smoothiene, og inneholdef litt ris og yoghurt i tillegg til frukten (de metter mer). Kjøpte i sverige, mulig de heter noe annet her, og at de er fra 10 mnd her. Men de er fra 6 mnd i Sverige. Han elsker disse også:) gir bare rett fra posen og han gaper som en måsunge ;)

Det må testes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...