Gå til innhold

lillebror ble født den 22.07 :)

Anbefalte innlegg

Hadde time til vekstestimering på sykehuset kl 12 i går. Han bke da estimert til å være 3900g (uke 39 +1). Pga svangerskapsdiabetes ville de ikke at jeg skulle gå så mye lenger, så legen ville sjekke modning i forhold til igangsetting. Viste seg at jeg hadde 3cm åpning og var helt avflatet. Legen røsket litt (eller strippa) og sa at jeg kunbe tusle opp på føden, så skulle de ta vannet der. Lå med registrering i 30min, strippingen gadde resultert i sterke kynnere og tegningsblødning. Hadde 4cm åpning når de tok vannet, og da kom riene som kasta på meg - og fra første rie til han var ute tok det kun 45 minutter !!!! Som jordmor sa så måtte dette være ny rekord - og skal vi ha flere barn så vil jeg automatisk få tilbud om igangsetting pga superraske fødsler (med min datter tok det 2timer og 20 minutter, som førstegangsfødende). Utrolig grusomt og vondt når det stod på, men er jo superpigg og i fin form etterpå ! :) lillevror er nydelig, og veide 3865 og er 49 cm lang + 36 cm i hodeomkrets. Fikk kun to pyntesting da jeg revnet bittelitt i arret der jeg ble klippet ved sist fødsel, ellers bare et par skrubbsår. Nå ventet vi spent på storesøster som skal få møte lillebror for første gang :)

Anonymous poster hash: 126ac...501

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066344-lillebror-ble-f%C3%B8dt-den-2207/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...