Gå til innhold

Hvor lang reisevei har dere til sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

20-25 min med bil. Buss utgår med høye kneløft.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 min med bil;) eller taxi...

Anonymous poster hash: 4ec9e...744

Skrevet

15 minutter til fots. Forrige gang var jeg innlagt pga svangerskapsforgiftning, men fikk reise hjem på permisjon i helgene siden jeg hadde så kort vei til sykehuset. Fikk låne en digital blodtrykksmåler slik jeg fikk kontrollert at det var ok.

Anonymous poster hash: c9f28...935

Skrevet

Har 20-30 min med bil, både "svigermor" og min mor bor bare minutter unna sykehuset så vi kan nesten velge hvem av de vi vil skal passe nr 1 mens vi er på sykehuset for å få ut nr 2. 

Var 70,5 time i fødsel sist fra vannet gikk, så mulig det tar litt tid denne gangen også, men en vet jo aldri. 

Skrevet

30 min m bil til sykehuset. Hadde 5 min til sykehuset der vi bodde før og fikk mine 2 første, så halvtimen høres laangt ut, ihverfall hvis jeg får de samme smertene jeg hadde sist.. satser på d går bra :)

Skrevet

Ca 15 min med bil, men har ikke bil.. Regner med å få låne en bil når det nærmer seg termin, i værste fall blir det taxi.

Skrevet

Ca.32sekunder å gå....nesten så jeg er redd jeg blir bedt om å holde meg hjemme altfor lenge:/

Skrevet

Ca 1 time med bil, litt lenger i rush på morgen/ettermiddag. Har en nabo som kjører taxi, men naboen på andre siden kjører ambulanse, så har litt hjelp å komme meg avgårde dersom det bli uaktuelt med bil :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...