Gå til innhold

Hvor lang reisevei har dere til sykehuset?

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner sikkert ikke hvor heldig jeg er, men har veldig kort vei. Tar ca 10 minutter med bil til sykehuset. Hvis jeg tar buss tar det ca 40 min inkludert gåing til bussholdeplassen.

Er sikkert derfor jeg ikke har giddet å pakke baggen enda selvom det are er 6 dager til termin. Forrige gang pakket jeg aldri baggen og gikk til sykehuset da jeg skulle føde :P Hadde den gang ca 25 min å gå hjemmefra til sykehuset, hadde ikke bil.

Veldig enkelt og sende mannen hjem hvis det er noe jeg skulle ha behov for.

Hvor lang vei har dere til sykehuset?

Fortsetter under...

Jeg har ca.15 min med bil og 40 min med buss inkludert gåing til bussholdeplassen( kanskje vi bor på samme sted og skal føde på samme sykehus) :P

Jeg er redd for styrt fødsel. Barna må kjøres til min søster som bor ca.10 min med bil, men det er motsatt vei og dermed vil veien bli noe lenger til sykehuset. Sist fødte jeg 2 timer etter første rie :D

Hihi, det kan jo godt hende :P

Ja vi har også barnevakt lenger unna. Må jo selvfølgelig kjøre dit med storesøster og hunden når ting setter igang. Kjører forbi sykehuset på vei til barnevakten faktisk. Så ved krise kan jeg jo slippes av mens han leverer. Evt barnevakten kan komme til sykehuset og hente barn og hund der.

Fødselen min gikk også fort. 4,5 time fra første rir til ungen var ute.

Har 2, 5timer med bil inkl. ferge på 30 minutt. Ferga går ikke om natten, så det kan jo bli interessant. .. Er jo beredskap på ferga så skjer det om natten blir det vel ambulanse. Kjenner meg litt stresset pga dette.

Heldig dere med kort vei er :-)

Annonse

Ca 20 min med bil til sykehus. Men problemet er at i rush tidene om morgen og ettermiddag kan det ta veeeeeldig lang tid så håper eg føder før det verste rushet begynner igjen etter sommeren!

Vi er heldig med barnevakt da siden mamma og pappa bor i nabohuset :) så må vi avgårde om natten kommer de bare rett ned..

Annonse

Heldige dere... Skulle vi kjørt til sykehuset ville det tatt oss ikke mindre enn 4 timer! Men gravide blir sendt med legebåt. da tar det vel halvannen time. Jeg legges inn en uke før termin for å slippe gå hjemme å vente. 

Anonymous poster hash: 19245...844
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...