Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så lenge det er stigning, så tror jeg ikke det er noen fare. HcG dabber av jevnt og trutt om det har skjedd noe galt. Og din har jo steget.

Det er enorme forskjeller når det kommer til dette.. Man er alle ganske smånervøse i starten av svangerskapet. Håper du blir beroliget snart. det er ikke noe gøy å gå å være så redd.

Tusen takk for svar! :) Fastlegen min har dessverre ferie og legevikaren mente hcg nivået burde ligge på noen og tusen.. så vet ikke hva som er riktig. Men tenker det er positivt med stigning. Har en fantastisk kjæreste som tar godt vare på meg :)

Min lege kunne ingenting om svangerskap, og hver gang han målte HcG på meg, så skremte han vannet av meg. Til slutt valgte jeg å bare kutte han ut. Så jeg gikk bare til JM i forrige svangerskap. Det har jeg valgt å gjøre denne gangen også, for hun VET faktisk hva hun driver med, og skremmer ikke vannet av meg sånn som legen min. Så må du tenke på at når du er 4 uker på vei, så er du egentlig ikke mer enn to uker gravid (siden fosteret ligger 2 uker etter deg), så er ikke sikker på om HcG skal være så innmari høyt..

En tabell jeg fant, kanskje du blir roligere av å titte på denne.

Annonse

Takk for svar:) Vet så lite om sånt. Ante ikke det gikk am å måle. Jeg hsdde hyperemesis sist, som ska skyldes overproduksjon av hcg. Rart de ikke tester da. Testet positiv for 4 dager siden og skal ha tr enten idag 23 juli eller 25. juli. Varierer med 28 og 30 dagers syklus. Men må jo ha vært idag den skulle kommet siden den ble så tidlig positiv. Eller kanskje tidlig poditiv test ksn skyldes overproduksjon av hcg? Noen som vet?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...