Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da gikk vannet. Hørte en merkelig lyd og vannet fosset ut. Er litt sjokka nå, var så merkelig følelse. Fremdeles ingen rier. Noen her som har fødsler som startet med at vannet gikk? Hvor lang tid etter at vannet gikk begynte ting å skje? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så spennende!

Min fødsel nummer to startet med vannavgang, men da var jenta ute 45minutter etterpå (rakk akkurat sykehuset) så har ingen gode tips å komme med ;)

Nå har du snart baby i armene, lykke til!

Skrevet

Fra vannet gikk til gutten var ute - 3 timer og 3 kvarter.  :)  Det bruker å bli fortgang i sakene når vannet går. 

Anonymous poster hash: 9f59b...0da
Skrevet

Takk, er så spent og nervøs:) 

Skrevet

Fødselen startet med at vannet gikk med min første. Riene kom etter ca 1,5 time, lille var ute 18 timer etter det:)

Lykke til!

Skrevet

Min første fødsel starta slik, vannet gikk, men tok tid før riene tok seg opp, men han var ut etter 9 timer :) Lykke til!!!!:):):)

Skrevet

Andre fødsel startet med vannavgang, og 24 timer etter var han ute. Lykke til :)

Skrevet

Her startet første fødsel med vannavgang :) Riene tok seg aldri opp da jeg lå til registrering i over en time da jeg kom inn til sjekk.. Men hadde veldig svake rier. Fordi det var missfarget fostervann ble jeg satt igang med piller, også drypp... Etter 26 timer ble det besluttet ks, da hjertelyden varierte veldig så frøkna var stresset, i tillegg var jeg kun 1cm lengre "på vei" enn hva jeg hadde da jeg kom inn :) Veldig greit, men dog kjedelig etter 26 timer "jobbing", men det var det beste for frøkna :) Hadde det ikke vært missfarget fostervann ville de ikke satt meg i gang før etter 2døgn. Min eldste søster gikk nesten 2døgn etter vannavgang før riene satte i gang, og da kom gutten etter bare 3-4 timer :) Håper det kommer igang for deg! Lykketil!

Gjest 3 små ♥
Skrevet

Første fødsel startet med vannavgang. 4 timer senere startet riene og 4,5 timer etter det var jenta ute. Masse lykke til! :)

Skrevet

Lykke til :-D

Anonymous poster hash: 674bc...484

Skrevet

Vannet gikk 01.10 på natten. Inn til kontroll 09.00 neste morgen, fødte 21.50 den kvelden, så det kan ta tid. Hadde ingen rier før i 10-tiden så det gikk veldig fint! LYKKE TIL!

Skrevet

Prematur vannavgang. Smått med rier 15 minutter etterpå.

11,5 timer etter vannavgang hadde jeg frøkna i armene.

Maaaasse lykke til! :D

Skrevet

Med min første gikk vannet 01.30 første rien 03.18 og gutten kom 08.11 :) hadde time på føden 09.00 ;)

Skrevet

Har ingen erfaring med vannavgang, de har tatt vannet hos meg hver gang under fødselen. Men ville bare si lykke til og håper du har baby i armene nå! 

Skrevet

Min første fødsel startet med vannavgang på morgenkvisten. Riene startet 12 timer senere, og jenta ble født ca et døgn etter at vannet gikk.

Skrevet

Her gikk vannet, men fikk aldri egne rier. Ble satt igang med drypp to døgn etter.

Skrevet

Da førstemann ble født gikk vannet kl 11. Fikk rier ca kl 18 samme ettermiddag. Kl 04 var han født! :) Lykke til. :)

Skrevet

Her gikk vannet tidlig en søndagsmorgen, etter 70,5 timer var jenta ute med hasteks, tidlig en onsdagsmorgen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...