Gå til innhold

Går det an å bli kvitt ørevokspropp uten å gå til lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er desperat...NOen råd? 

Anonymous poster hash: e7675...af2

Fortsetter under...

Gjest Lagå
Skrevet

Kjøp ballong og øreskyllemiddel på apoteket

Skrevet

Kjøp Revaxør på apoteket. Har brukt det i årevis, og jeg slipper å gå til legen.

Anonymous poster hash: e6ba7...b12
Skrevet

Revaxør fra apoteket. Funker fjell :)

Skrevet

Er på tredje dagen med revaxør. Det går ikke bort :( Oljen gjorde det bare tettere. Hører så godt som ingenting på øret. Utrolig plagsomt... 

HI

Skrevet

Det her er et triks jeg egentlig ikke anbefaler å gjøre, men jeg skriver de likevel. Jeg har gjort det på flere med hell, men jeg vet ikke helt hvordan eller hvorfor det funker...

Ta et A4 ark eller et avispapir (husker ikke hva som du ler best), og rull det sammen til et kremmerhus som ikke er tett helt nederst, altså med ett liten hull i nederst. Sett kremmerhuset med det lille hullet ned i øret, akkurat på tuppen av øregangen. (Legg deg ned med øret med prippen opp på siden)

Og her kommer det litt ekle; sett fyr på kremmerhuset og la det brenne litt nedover. Når det brenner så skal glassene eller noe slikt føre det at det blir et slags trykk i øregangen (eller noe sånt), og voksproppen blir trekt ut.

Jeg fikk en gang en forklaring på hvordan det funker, men serviset jeg ikke nå...

Det var litt ekkelt når jeg forsøkte de på mannen min første gangen, men det funket faktisk. Og jeg har faktisk gjort det veldig mange ganger på både mannen, svigerfar, min stefar og en gang på min datter.

Anonymous poster hash: e5299...536

Annonse

Skrevet

Ørelys

Anonymous poster hash: bffe6...3dd

Skrevet

Det her er et triks jeg egentlig ikke anbefaler å gjøre, men jeg skriver de likevel. Jeg har gjort det på flere med hell, men jeg vet ikke helt hvordan eller hvorfor det funker...

Ta et A4 ark eller et avispapir (husker ikke hva som du ler best), og rull det sammen til et kremmerhus som ikke er tett helt nederst, altså med ett liten hull i nederst. Sett kremmerhuset med det lille hullet ned i øret, akkurat på tuppen av øregangen. (Legg deg ned med øret med prippen opp på siden)

Og her kommer det litt ekle; sett fyr på kremmerhuset og la det brenne litt nedover. Når det brenner så skal glassene eller noe slikt føre det at det blir et slags trykk i øregangen (eller noe sånt), og voksproppen blir trekt ut.

Jeg fikk en gang en forklaring på hvordan det funker, men serviset jeg ikke nå...

Det var litt ekkelt når jeg forsøkte de på mannen min første gangen, men det funket faktisk. Og jeg har faktisk gjort det veldig mange ganger på både mannen, svigerfar, min stefar og en gang på min datter.

Anonymous poster hash: e5299...536

Det skal jeg prøve! Blir nok undertrykk pga oksygenet som brenner, men det viktigste er at det funker! Skal teste etterpå :) Rapport følger!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...