Gå til innhold

Hatt sex med en nabo og han har nettopp blitt forlatt av kona.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i flere år og møtte han på en datingside. Vi tok en del glass vin og havnet i senga. Etter dette har han villet møte meg flere gr for å ha det koslig som han sier. Jeg sa til han at jeg ikke bare var ute etter sex men et forhold. Vi er enig om å være venner,men det kiler i magen når jeg tenker på han. Nå hører jeg ikke fra han og det er så kjipt.

Skjønner at han har det kjipt pga ekskona og at han ikke er klar for å gå inn i noe nytt allerede,men jeg vil ikke bare ha sex.

Hva gjør jeg?trenger litt råd?lyst å ta kontakt men kanskje dumt?

Anonymous poster hash: faee2...2d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager å si det, men du betyr nok ingenting for han, og kommer nok aldri til å gjøre det heller. Han elsker nok kona si fremdeles, og du var bare et sted å få ut frustrasjonen på. Han tenker nok ikke på deg i det hele tatt.

Anonymous poster hash: eab24...aa9

Gjest LA8PV
Skrevet

Kanskje ikke så rart at han ble forlatt av kona dersom han har sex med naboene..

Du bør vente til han eventuelt tar kontakt for noe annet enn sex. Gjør han ikke det er han neppe interessert i deg som noe annet enn en sexpartner.

Skrevet

Han har bedt meg på vin noen gr men har takket nei pga sex. Takk for svar:)venter til han Evt tar kontakt.

Skrevet

Hm, han prøver å skjenke deg igjen, så du skal glemme dine forsetter.

Er det slik på datingsider da, at man registerer seg på datingside for å skaffe seg sexvenner?

Anonymous poster hash: 0a80a...232
Skrevet

Skikkelig lurt å pule naboen...det blir sikkert ikke noe kleint når det går over...

Anonymous poster hash: fb422...46b
Gjest Antarctica
Skrevet

Måtte du inn på en datingside for å bli kjent med NABOEN? Hadde det ikke vært lettere å sjekke hverandre opp over hagegjerdet...?

Skrevet

Så kjipe dere er a'! Hvis dere har det hyggelig og sexen er god, så er det vel bare å kjøre på? Ingen som vet om det blir noe på lengre sikt, det vil vise seg. En dag av gangen sier jeg...

Anonymous poster hash: 617d8...4bc
Skrevet

Jeg har hatt et godt øye til han lenge og visste ikke at det var slutt før jeg fant han på nettet. Lyst å spørre om vi skal finne på noe men syntes han får spørre.

Skrevet

Jeg synes det høres ut som om han er litt forvirra og langt ifra over det forholdet han nettopp har vært i. Det er jo også naturlig.

Han vil tydeligvis ikke ha noe mer enn sex fra deg foreløpig, og det må du bare respektere. Synes du skal avvente, og vente til han tar initiativ til en ordentlig date jeg. ;)

Skrevet

Du er nok ingenting annet enn en rebound for han. Han er akkurat blitt forlatt av sin kone, du er nok bare ett knull

Anonymous poster hash: c7734...131

Skrevet

Når jeg tenker over det, så ville jeg vært likedan selv. Altså, kun vært interessert i sex og ingenting annet i laaaaaang tid framover :P

Har jo tross alt vært sammen med noen i over 20 år, så dersom forholdet nå skulle gått til helvete så ville jeg brukt frykelig lang tid for meg selv!

Gjest LA8PV
Skrevet

Når jeg tenker over det, så ville jeg vært likedan selv. Altså, kun vært interessert i sex og ingenting annet i laaaaaang tid framover :P

Har jo tross alt vært sammen med noen i over 20 år, så dersom forholdet nå skulle gått til helvete så ville jeg brukt frykelig lang tid for meg selv!

Enig. Det første jeg ville gjort som fri kvinne var å ha uforpliktende sex ;) Og for å være helt ærlig er neppe den/de jeg da hadde hatt sex med de samme som jeg eventuelt ville vurdert for et seriøst forhold senere. 

Ville i alle tilfeller ventet og sett om han tok kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...