Gå til innhold

Forvirret om når jeg bør ta neste blodprøve

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

Jeg fikk 4 klart positive billigtester i går, og fikk tatt en blodprøve hos lege i dag...

Fikk nettopp sms fra legesenteret (de har stengt og tar ikke tlfen). Der står det følgende:

"S-HCG viser <2, og i hht boken viser den under 2 til 5.svangerskapsuke, for så å fordobles."

Jeg ANTAR at jeg i dag er 4 uker på vei. Det betyr vel at jeg er i femte svangerskapsuke i morgen, eller tenker jeg helt feil????

For hvis det betyr det, så tolker jeg smsen fra legesenter at jeg kan ta neste blodprøve om 2 dager og at S-HCG da bør ha fordoblet seg?

uffameg, så vanvittig spennende!!

Fortsetter under...

Jo, d synes jeg også! At den var veeeldig lav! Så det der var utrolig irriterende at de ikke har åpent nå sånn at jeg kan forhøre meg om hvilken enhet de snakker i her. Dersom det er mIU så skjønner jeg ikke at jeg i det hele tatt har fått utslag på hjemmetestene!? Eller kanskje det er en SA pågang? At jeg hadde høyere HCG i går da jeg tok hjemmetestene, og at det nå er på vei ned igjen?

*sukk*

Det er nok desverre sånn at alt mindre enn 5 er negativt:-/ men tok du testene etter blodprøven? Da kan det jo hende at hcg er stigende og at blodprlven ikke har oppfattet en evt hcg stigning

Anonymous poster hash: ff398...d25

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...