Mottivert Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Til de som har menn med normal sperm og alt i orden Hva gjør de for å øke sjansen for å lykkes med forsøk? Gjør de noe i det hele tatt?
Tante_Esel Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 min tar vitaminer. og så har han forbud mot cola
klishe89 Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Mannen min gjør akkurat som han vil, men sluttet å røyke for et år siden :-)
Tante_Esel Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 er fornøyd med at jeg har klart å få han til å ta vitaminer, selv om jeg gjerne skulle ønske han tok litt mer vitaminer enn han gjør.... han er heldigvis veldig glad i annen brus enn cola varianter så den er grei
Mottivert Skrevet 23. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2013 Hvordan vitaminer tar din mann Tante_Esel? Min tar også vitaminer, drikker mindre kaffe og alkohol (det er noe vi drikke sjeldent uansett) Hvorfor cola? Vi har begge kuttet brus, og godis, nestet helt Han trener litt, og spiser ganske sundt.
Tante_Esel Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 min mann har sprøyteskrekk og pilleskrekk, så da jeg oppdaget mivitotal, ble jeg glad det er multivitaminer i flytende form... mannen skal vel helst ta sink, selen ogD og B vitaminer tror jeg.... men jeg er mer fornøøyd med dette, enn ingenting.... Cola skal visst være det værste av det værste, spesielt for mannen... er homøopat som sier det... han drikker lite kaffe også.. men vi kunne godt hatt sunnere kosthold...
Mottivert Skrevet 23. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2013 Da sjønner jeg at du er fornøyd med at du får i ham de vitaminene da Ikke greit når man har skrekk for forskjellig. Nå har min kjære også fått forbud mot cola Min mann tar selen, sink, vitamin E og C. Har lest at E skal være bra for svømmerene Jeg mener de også kan gjøre en innsats, alt annet må jo vi gjøre så Variert og sund kost er jo gunstig for begge, og det er stort sett jeg som styrer med maten i huset Så der har jeg noe jeg skulle sagt, hehehe
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Min mann gjorde ikke noe spesielt for å øke sjansen, men han bidro med å sette sprøytene på meg;) Taklet det ikke selv. Anonymous poster hash: a487d...8a0
Mottivert Skrevet 2. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2013 Min mann gjorde ikke så mye på første forsøket, men vi har lest litt mer etter det. Så nå prøver vi å legge alt til rette. Min mann hjelper også til med sprøytene, det er greit å være to om det synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå