Gå til innhold

Noen i Norge som har prøvd "Tell me pink or blue" testen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gråt og når jeg fikk vite at det var gutt. Ønsket og trodde det var jente, har ønsket en jente til i 7 år. Men mest gråt jeg vel over egen reaksjon, følte meg utakknemlig og slem.

Når det har gått litt tid er jeg glad jeg får gutt, ser de griserosa klærne i butikken og tenker det er godt jeg kan kjøpe de fine lyseblå ;) Hva slags greier dette hodet styrer med altså ;)

Anonymous poster hash: c02ef...be2

• 1 måned senere...

Annonse

Fikk nettopp tlf fra sykehuset om sykdom på ultralydavdelingen og spørsmål om jeg kunne komme nå fredag kl. 08 i stede! Så da blir det svar på om det stemte med Pink or Blue testen allerede om to dager :-)

Anonymous poster hash: 65cb5...bb3

Alt sto veldig bra til, og vi får en frisk og nydelig liten GUTT :-) Dere som har lest tråden fra starten vet vel at jeg hadde litt blandede følelser rundt akkurat det, men jeg er så glad jeg "visste" det på forhånd. Det var null stress da ultralyddamen fortalte det, og jeg hadde ingen "falske forhåpninger", og jeg fokuserte kun på at barnet var friskt og hadde det bra. Så dere som vurderer testen sier jeg go for it, og del gjerne egne erfaringer! :) Nå skal jeg nyte resten av graviditeten og glede meg over en nydelig, frisk og flott liten gutt som snart kommer inn i våres liv :-)

Anonymous poster hash: 65cb5...bb3

Annonse

Skeptisk... Det står at den skal være til salgs i over 100 land nå, derav USA siden 2004 og stemmer i 90% av tilfellene. Rosa-nyanser eller blå-nyanser. Jeg fikk mørk rosa/vinrød. Så da er det bare å vente i minst 10 uker til :) Gøy å ta den, koster litt, men overkommelig, ikke helt sikker på om jeg stoler på resultatet. Men får bare se ;)

Anonymous poster hash: c2543...13d

Thihi takk for det;) har googlet resultater, men finner lite... Ikke en gang en reportasje om saksøking fra USA :P haha! Så da stemmer den vel i 90% av tilfellene. Spent på om det er enda en jente i vente her, eller ei :) lang tid å vente, men ønsker å vite kjønn når den tid kommer;)

Anonymous poster hash: c2543...13d

Gendermaker er nok en litt mer "moro-test" der de ikke lover for mye. Hadde også vært etisk uforsvarlig å love 99% på en test som tas før uke 12. Og når de selv sier 90% kan man jo heller ikke ta de på at resultatet ikke stemmer. Jeg kommer nok til å teste den ut bare av ren nysgjerrighet, men tar resultatet med en klype salt og ser på det som en artig greie bare.

Anonymous poster hash: a95af...a94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...