Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Del Skrevet 21. juli 2013 Jeg føler jeg er i en helt håpløs situasjon. Hadde samboer/forlovede med drømmehuset. Vi har prøvd å få barn i over 1 år. I vår fikk jeg beskjed om at jeg nok aldri ville bli gravid ved naturmetoden og henvisning til IVF ble sendt. I midten av mai traff jeg en annen på jobben, og det var bare full klaff. I slutten av juni dukket aldri menstruasjonen opp, og da jeg tok en test var den positiv. Ultralyd bekrefter at det er muligheter for at det er min samboer som er far da han kom hjem den dagen egget liksom ble befruktet, men jeg er egentlig overbevist om at det er han andre. Tankene om at det bare er meg og samboer som ikke er en match gjør meg enda mer usikker på hva jeg egentlig skal gjøre nå. Jeg fortalte det til ham, og han reagerte selvsagt med sjokk og fortvilelse. Sier at han kan tilgi meg for å ha vært med en annen, men at det ikke er aktuelt å beholde barnet. Det forstår jeg. Han andre vil ha meg, og vil at jeg skal beholde. Han er redd for at jeg kun hadde flaks denne gangen, og at hvis jeg tar abort for å gjøre situasjonen mindre håpløs, at vi kanskje ikke klarer det igjen (hvis det er han jeg skal fortsette videre med) Jeg skjønner ikke hvordan livet plutselig kunne bli så snudd på hodet. Ikke vet jeg om jeg skal ta abort eller ikke, og ikke vet jeg om det er riktig av meg å gå i fra min samboer uavhengig graviditeten eller ei. Jeg føler at det beste for min samboer hadde vært å ikke måtte vitne meg få barn med ham andre, uansett om vi går hver vår vei eller ikke. Jeg føler også at det hadde vært bedre for oss å ha mer tid til å bli kjent og ta ting i et normalt tempo, hvis jeg velger han nye. Men jeg bare skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gå opp på sykehuset og svelge den pillen som stopper alt liv, og deretter gjennomføre aborten. Måtte bare få dette ut et sted.... Gud som jeg gleder meg til det har gått noen måneder nå, og ting begynner å bli bra igjen... Anonymous poster hash: cf4e1...e04 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065981-hvordan-klare-%C3%A5-velge/
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Del Skrevet 27. juli 2013 Elsker du mannen din mer enn du ønsker ett barn? Da blir du og tar abort. Ønsker du virkelig ett barn og kjærligheten til mannen din ikke er så sterk, så vet du hva du har å gjøre. Du har ingen garanti for at du blir gravid igjen, så du må avgjøre hva som er viktigst for deg, mann eller barn. Anonymous poster hash: c3457...af4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065981-hvordan-klare-%C3%A5-velge/#findComment-145545871
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå