Gå til innhold

Noen her med seteleie/tverrleie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min sitter i sete nå, men jeg er bare uke 30 da. Jeg kjenner spark og bevegelse oppe i magen. Han sitter med rumpa i bekkenet og bena opp i ansiktet. Dersom han tar bena ned kan jeg kjenne at hodet hans presser ganske hardt oppover. 

Er veldig lav og har kort overkropp, så er mulig derfor han ligger helt knekt der inne. Har også veldig stor mage pga dette :P

Jeg er bare i uke 28 så jeg vet godt at hun kan snu seg fram til fødsel! Mange ganger! :) Er bare det at jeg har kjent bevegelser på samme plass hele tiden de siste 2 ukene! Mye spark nedover i skjeden og bak mot endetarmen min. Deilig...... not..... jeg kjenner hodet, helt rundt og hardt, rett under min høyre ribbeinsbue. Stor mage som i utover, eller høyt sf-mål? Jeg har og stor mage. Veldig utover-mage. Har smerter ut på sidene og magen min er til tider veldig bred! :/

Hi

Anonymous poster hash: 422aa...110

Min sitter i sete nå, men jeg er bare uke 30 da. Jeg kjenner spark og bevegelse oppe i magen. Han sitter med rumpa i bekkenet og bena opp i ansiktet. Dersom han tar bena ned kan jeg kjenne at hodet hans presser ganske hardt oppover. 

Er veldig lav og har kort overkropp, så er mulig derfor han ligger helt knekt der inne. Har også veldig stor mage pga dette :P

Jeg er bare i uke 28 så jeg vet godt at hun kan snu seg fram til fødsel! Mange ganger! :) Er bare det at jeg har kjent bevegelser på samme plass hele tiden de siste 2 ukene! Mye spark nedover i skjeden og bak mot endetarmen min. Deilig...... not..... jeg kjenner hodet, helt rundt og hardt, rett under min høyre ribbeinsbue. Stor mage som i utover, eller høyt sf-mål? Jeg har og stor mage. Veldig utover-mage. Har smerter ut på sidene og magen min er til tider veldig bred! :/

HiAnonymous poster hash: 422aa...110

Håper bare ikke hun har funnet ut at dette er favorittstillingen... Eller at hun fester seg tidlig. Magen min er utrolig lav/utstående så jeg lurer virkelig på hvordan hun ligger der inne.... Kjenner mye "smådeler" (knær el lign.) rett under navlen min.

Hi

Jeg er i 37. uke og huleboeren ligger plutselig i tverrleie...! Han ligger litt på skrå, men jeg kjenner ingenting i bekkenet eller mot urinblæra, og helleringen bevegelse mot ribbeina (jeg fikk en ribbeinsbrist i uke 31 sist graviditet pga spark oppoverog vet hvor vonde de sparkene kan være). Kjenner MYE bevegelse mot hoftekammen på begge sider. Har en enorm bul midt på magen og litt utstikkere på sidene, men ikke så ille som jeg har sett mange andre har. Magen ble veldig spiss da han la seg på tvers for to uker siden og får mye kommentarer på den. Etter at han la seg på tvers har det blitt umulig å finne en god liggestilling, siden bevegelsene kommer ut mot sidene.

Om han ikke har snudd seg innen uke 38 skal det vurderes keisersnitt.

Jepp...er i uke 33 og gutten er i seteleie. Kjenner mye press ned mot blæra og underlivet og han presser veldig med hodet oppover. Ikke behagelig nei når han gjør d:( Får smerter nederst i magen. Skal til jm i morgen. Hun ville sende meg på ultralyd for å sjekke leie om ingen endring. Han har sittet slik i 4 uker nå...Litt i tverrleie noen ganger men kommer seg ikke med hodet ned.

Men er håpefull og tenker at jenta mi snudde seg tidlig i hodeleie:)

Annonse

Stor mage som står rett ut. I uke 27 var det en som klappet meg på skulderen i det jeg vagget avgårde på krykker og sa "godt det ikke er lenge igjen nå" haha.

Han skulle bare visst.

Symfysemålet mitt er helt på streken. Men folk spør meg fortsatt om det ikke er flere inni der når jeg sier hvor langt jeg er på vei. Frekke folk :P

Samme her!!! Ei som så magen min sa at "oi, så lav magen din er, du kan ikke ha lenge igjen nå"?? Så lo hun! :/ "Eh joh...har 12 uker igjen jeg...." Så den er stor og lav. Ligger litt over den røde streken på sfmål... Får dere vondt nederst i magen når dere bøyer dere framover?? Jeg får voldsomme smerter da. Kjennes ut som noe skvises nedi der, bak mot tarmen/ned mot livmorhalsen. :(

Hi

Stor mage som står rett ut. I uke 27 var det en som klappet meg på skulderen i det jeg vagget avgårde på krykker og sa "godt det ikke er lenge igjen nå" haha.

Han skulle bare visst.

Symfysemålet mitt er helt på streken. Men folk spør meg fortsatt om det ikke er flere inni der når jeg sier hvor langt jeg er på vei. Frekke folk :P

Samme her!!! Ei som så magen min sa at "oi, så lav magen din er, du kan ikke ha lenge igjen nå"?? Så lo hun! :/ "Eh joh...har 12 uker igjen jeg...." Så den er stor og lav. Ligger litt over den røde streken på sfmål... Får dere vondt nederst i magen når dere bøyer dere framover?? Jeg får voldsomme smerter da. Kjennes ut som noe skvises nedi der, bak mot tarmen/ned mot livmorhalsen. :(

HiAnonymous poster hash: 422aa...110

Jo jeg og får vondt av å bøye meg. Både fremover og sidelengs. Magen min er også lav. Tror det har å gjør med at jeg har hatt et barn før og etter gutten min fikk litt løs hud og heng på magen. Ikke mye, men nok til at det ser ut som om magen har sunket og at jeg skal før hvert øyeblikk. 

Ahhh, oss småfolk :P

Jeg har flere barn fra før men ikke noe spesielt heng. Tror bare det er fosterleiet som gjør det! :S Kjennes ut som babyen kommer i klem når jeg bøyer meg framover! :/ Ikke hver gang, men av og til. Det er sykt smertefullt når det skjer! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...