Gå til innhold

HJELP!!! 4 positive billig tester på Synarela!!??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å dø her!!!

Jeg var så utrolig trøtt de siste dagene. Ikke vært det før på Synarela. I tillegg masse utflod. Synarela skal jo gi vaginal tørrhet...

ER DET NOEN SOM HAR FÅTT 4 POSITIVE BILLIGTESTER????

Kan det være feil ved produksjonen av testene????

Jeg skal jo begynne med sprøytene den 30.august!!!

Ingen bensinstasjoner selger graviditetstester, og jeg kjenner ingen tror jeg som kan ha det liggende.....

Apoteket åpner klokka 17:00..... iiiiiK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samboeren foreslår at han kan prøve å teste seg han for å se om han får positive :P :P ler meg ihjel :D

Skrevet

Hvis du bor i Oslo, så er det døgnåpent apotek som selger graviditetstester. Den ligger ved Oslo s. Men siden du snakker om bensinstasjon, antar jeg at du bor et annet sted i landet. Åh. Håper at det ikke er en falsk positiv, men at du har blitt gravid. Jeg krysser fingrene.

Skrevet

tusen takk Kaksy for forslaget!! men jeg bor ikke i Oslo nei, så jeg må sikkert holde meg til klokka 5. heldiggriser de som bor i Oslo! :P

Skrevet

skal jeg slutte å ta nesesprayen nå med en gang?? noen som vet??? tørr ikke ta dagens første dose nå.... :/

Skrevet

Oi, så spennende! 

Jeg spurte sykepleier før sommeren hvorvidt det var "fritt fram" samboer og meg å prøve på egen hånd i sommer samtidig som vi venter på nytt forsøk til høsten, samt om et evt "egenprodusert" foster kunne ta skade om man brukte spray før man oppdaget graviditet. Jeg fikk beskjed om at det ikke var noe problem. Der var mange som hadde begynt på spray uten å vite at de hadde klart det på egen hånd, og det hadde gått helt fint. Så jeg skulle ikke bekymre meg for det :) 

Krysser fingre for dere :)

Håper samboeren din ikke testet positivt :D  :P

Skrevet

Sprayen er ikke farlig!

Så spennende med tester- tipper du er gravid

Skrevet

Gratulerer :-) :-) :-)

Billigtestene har alltid vist riktig på meg i allefall, så fu er nok gravid :-)

Skrevet

tuuusen takk dere!!! :)

hehe, samboeren testet seg ikke. men har testet et glass vann fra springen. vannet var ikke gravid, så håper at det lover godt :P

merkelige greier dette her. jeg skjønner ingenting. har lest om solskinnshistorier og håpet på at noe veldig positivt og uventet skulle skje oss ila denne prosessen, selv om jeg har sett helt mørkt på det mesteparten av tiden. trodde virkelig ikke jeg noen gang kom til å få se strek nummer 2! at folk som skrev at man måtte bare holde ut og vente på at det skal skje nettopp deg, at det bare ikke kom til å stemme for meg.......

nå får vi se da hvor lenge spira holder seg der vi ønsker at den skal holde seg! måtte den holde helt ut og uten noen blødninger eller styr på veien :)

Skrevet

Så fantastisk All I want is you :)

Det samme skjedde meg, og jeg er fortsatt i litt sjokk modus nå 12+3...hehe. Krysser fingrene for deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...