Gurine Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Jeg har hatt Senseo noen år og er glad i senseo-kaffekoppen min, men nå har maskina røket så jeg må ha ny. Ser at de har tilbud på Delonghi dolce gusto piccolo på OBS til uka. Men lager den like god kaffe, og har de evt kapsler/pads i alle matbutikker? Det er kaffen som er viktigst, ikke om den lager varm sjokolade osv.
☆☆☆ Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 (endret) Den lagar ikkje fullt så god vanleg kaffi som senseo, men etter at foreldra mine slutta å kjøpe den vanlege kaffien og kun brukar espressokapslar som dei tilbredar meir eller mindre som lungo (dobbel vassmengde gjennom) er eg faktisk i tvil om kva som er best. Tek ein i berekninga at dolce gustoen er betre på alt anna enn kaffi enn det senseoen er, ville eg nok landa på den. Det er like enkelt å få tak i kaffi til dei to maskinene. Endret 21. juli 2013 av ★
Gurine Skrevet 21. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2013 Takk for svar . Tok litt tid å venne seg til senseo smaken synes jeg, men nå syns jeg nesten den er bedre enn trakter kaffe. Men mulig jeg prøver delonghien.. Greit å kunne lage varm sjokolade til barna, den som senseoen lager er ikke noe god.. Men er kapslene til delonghien dyrere enn padsen som jeg bruker til senseo?
☆☆☆ Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Trur dei er litt dyrare, men ikkje så dyre som tassimo..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Vil anbefale Nespresso i en passende variant (med/uten melkesteamer). Kjempegod kaffe med stort utvalg, lett å bestille på nett, de sier det tar 2-5 virkedager, men har aldri opplevd at det har tatt lengre tid enn 3 dager. Nam! Anonymous poster hash: 1eeb4...82d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå