Gå til innhold

noen som har vært i disneyland paris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å ta med jenta mi dit neste år, så lurer på om noen kan anbefale et hotell o.l? kanskje er det noen andre gode tips å ta med seg å :P

Fortsetter under...

Skrevet

Var der for noen år siden. Bestilte da pakke med disney-hotell og fly. På hotellet gikk disneyfigurene rundt. Donald-duck kom bort til meg under middagen, og matet meg:)

går egne busser derifra til parken. Var i ferien og var ca 1 times venting pr karusell, anbefales å reise litt utenfor.

Anonymous poster hash: 21fac...3a4

Skrevet

Vi var der i begynnelsen av oktober for noen år siden. Anbefales virkelig å dra utenom storsesongen! Vi gikk rett inn på de attraksjonene/karusellene uten noe ventetid.

Vi bodde på hotellet som ligger helt ved inngangen. Kostet, men absolutt verdt det!

En opplevelse for livet!

Skal tilbake dit når de 2 minste blir litt større :)

Anonymous poster hash: 67459...05a

Skrevet

Vi var der i begynnelsen av oktober for noen år siden. Anbefales virkelig å dra utenom storsesongen! Vi gikk rett inn på de attraksjonene/karusellene uten noe ventetid.

Vi bodde på hotellet som ligger helt ved inngangen. Kostet, men absolutt verdt det!

En opplevelse for livet!

kan du si meg hva hotellet het? har lagt av 20000 kr til fly og hotell så d skal vel være nok? drar for øvrig

i april....

Skrevet

Jeg var på hotell i paris og det er veldig lett å ta toget til disneyland.. Stopper rett utenfor.. Men det er jo sikkert mer stas å bo på de hotellene knyttet til parken, de har jeg ingen erfaring med. Utrolig opplevelse og jeg gleder meg til å ta med barna da de blir større.

Skrevet

Vært der to ganger. En gang i aug og en gang i april. Flest der i aug men mange der alltid uansett, er jo så stort. Bodde i rekkehuslandsby første gang men hisker ikke navnet. Dette tror jeg kun er oppe i juli og aug. 3 etasjes hus. Smale men ok, frokost i sal utenom. Andre gang bodde vi på et hotell med soverom ekstra . Det finner du om du søker på disneylans paris offisielle side og overnattinger. Var ganske bra pris. Ca 5500 for 5 netter. Ca 10 min kjøring ( hadde leiebil) til disneyland. Neste gang vi drar vurderer vi et av disneyhotellene i gangavstand og da med bill og frokost inkl for å teste hotellferie , selv om jeg liker at det er soverom separat så vi kan sitte i stua når barna sover. Kommer litt ann på når neste tur blir og barnas alder. Eeeeelsker disneyland og drømmer meg ofte tilbake dit :) det er for meg den ultimate barneferien og noe alle barn ( om man har råd ) burde få oppleve. Og gjerne når de er så små de tror på magien i disneyland og tror de møter mikke når de ser han istedenfor ha skjønt en kun har kledd seg ut. Det er heller ikke så dyrt nødvendigvis så med tanke på hva folk legger i sydenturer kan de nesten likesågodt dra til disneyland :) anbefales og kooooos dere gløgg!

Annonse

Skrevet

En opplevelse for livet!

kan du si meg hva hotellet het? har lagt av 20000 kr til fly og hotell så d skal vel være nok? drar for øvrig

i april....

Husker ikke. Men om du ser bilder fra inngangen av parken så ligger hotellet rett ved siden av til venstre. Ser ut som et slott :D

Skrevet

• gleder meg bare mer og mer kjenner jeg :P  spørs om det var Dream Castle som ligger nærmest parken da. Er det hotellet vi ser litt på, men det er flere som frister... men vi skal ligge på et disneyhotell for å få med hele pakka ;)

• Er det noe spesielt en bør ha med på en slik tur? bortsett fra gnagsårplaster? :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...