Gå til innhold

Er det noen som har vask foran vindu på kjøkkenet her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke vindu på kjøkkenet mitt dessverre:( savner det veldig. Mamma har og det er så deilig å se utover mot fjellene mens man lager mat:). Når vi flytter til noe større skal jeg passe på å finne noe med utsikt, om så bare til plenen med småfugler og slikt;)

Annonse

Beste stedet å ha vasken :-)

Har det og koser oss med sjøutsikt. Kjøkkenvindu har det jo med å li møkkete, jo lenger borte fra vask og stekeovn, jo renere, men glass er jo enkelt å tørke av.

Anonymous poster hash: c2392...3e8

Her og:) hele fem vinduer over kjøkkenbenken. Deilig å se ut på barna som leker i hagen og utover vannet mens man lager mat. Har vel hendt at det har kommet vann på vinduet, men ikke et stort problem. Elsker den løsningen hvertfall:)

Anonymous poster hash: 4ef51...5a7

I mitt gamle hus stod jeg med ryggen til vinduet og skrellet poteter nedi en mørk kum.

Nå har jeg panoramautsikt fra kjøkkenvinduet mitt over vasken. Elsker det ;)

Anonymous poster hash: e9515...6b4

Naboen har det, de bygget om kjøkkenet før de flyttet inn, så nå ser de rett inn på stua mi. Jeg pleier å pille meg i nesa hver gang de vasker opp. Regner med de setter inn oppvaskmaskin snart.

Anonymous poster hash: afc6d...715

Annonse

Har også vask med vindu, det er så mye kjekkere en å stå å se rett inn i en vegg når du vasker opp. Eneste "minuset" hos oss er at naboen ligger ca 50 cm lavere i terrenget en oss, så vi ser rett inn til de. Men de henger jo ikke opp gardiner eller persienner så de syns kanskje ikke at det gjør noe ;-)

Ja, det har vi... Syns det er veldig greit. Eneste er at det spruter i vinduskarmen, så vi måtte male opp igjen etter et år... Spruter ikke noe særlig på vinduet...

Anonymous poster hash: f2466...dc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...