Gå til innhold

Er det noen som har vask foran vindu på kjøkkenet her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det mye sprut på vinduet? Det er tegnet inn på kjøkkentegningen, men vet ikke helt hva jeg synes om det...

Anonymous poster hash: 31b14...da4

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har vask fremfor vinduet, har aldri opplevd at det har kommet noen vanndråper på det. 

Anonymous poster hash: 56066...50c
Skrevet

Ja. Flyttet vasken dit for 1 år siden. Eeeelsker det. Ikke en vanndråpe på vinduet.

Skrevet

Jepp har vask foran vindu, ikke sett noe sprut ennå;)

Skrevet

Har ikke vindu på kjøkkenet mitt dessverre:( savner det veldig. Mamma har og det er så deilig å se utover mot fjellene mens man lager mat:). Når vi flytter til noe større skal jeg passe på å finne noe med utsikt, om så bare til plenen med småfugler og slikt;)

Skrevet

Ja, har ikke noen problemer med det!

Annonse

Skrevet

Beste stedet å ha vasken :-)

Har det og koser oss med sjøutsikt. Kjøkkenvindu har det jo med å li møkkete, jo lenger borte fra vask og stekeovn, jo renere, men glass er jo enkelt å tørke av.

Anonymous poster hash: c2392...3e8

Skrevet

Her og:) hele fem vinduer over kjøkkenbenken. Deilig å se ut på barna som leker i hagen og utover vannet mens man lager mat. Har vel hendt at det har kommet vann på vinduet, men ikke et stort problem. Elsker den løsningen hvertfall:)

Anonymous poster hash: 4ef51...5a7

Skrevet

Vi får massevis av vannsprut, sikkert jeg som vasker litt for energisk.. Men det er ikke noe stort \problem, altså. Kjekt å se ut når jeg tar oppvasken

Skrevet

Bare hvis mannen er alene hjemme noen dager..

Anonymous poster hash: 9f83b...ea1

Skrevet

I mitt gamle hus stod jeg med ryggen til vinduet og skrellet poteter nedi en mørk kum.

Nå har jeg panoramautsikt fra kjøkkenvinduet mitt over vasken. Elsker det ;)

Anonymous poster hash: e9515...6b4

Skrevet

Beste stedet. Ser rett ut i Hagen. Tegnet den inn der selv da vi bygget;)

Aldri tenkt over sprut på vindu.

Anonymous poster hash: 5c033...ebb

Skrevet

Naboen har det, de bygget om kjøkkenet før de flyttet inn, så nå ser de rett inn på stua mi. Jeg pleier å pille meg i nesa hver gang de vasker opp. Regner med de setter inn oppvaskmaskin snart.

Anonymous poster hash: afc6d...715

Annonse

Skrevet

Vi får sprut på vinduet, men det er etter at vi fikk høy kran, da spruter det mere. Er lett å tørke bort og ville ikke bytta.

Anonymous poster hash: 1021a...7ae

Skrevet

Har også vask med vindu, det er så mye kjekkere en å stå å se rett inn i en vegg når du vasker opp. Eneste "minuset" hos oss er at naboen ligger ca 50 cm lavere i terrenget en oss, så vi ser rett inn til de. Men de henger jo ikke opp gardiner eller persienner så de syns kanskje ikke at det gjør noe ;-)

Skrevet

Ja, det har vi... Syns det er veldig greit. Eneste er at det spruter i vinduskarmen, så vi måtte male opp igjen etter et år... Spruter ikke noe særlig på vinduet...

Anonymous poster hash: f2466...dc8

Skrevet

Ja og vinduet ser ikke ut!! Men veldig kjekt å se ut når man vasker opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...