Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Min baby vil nesten ikke sove på dagtid, hun er kjempe trøtt, men sover veldig lite på dagen. Hvis hun sover lite/ ingenting, så blir hun helt rabiat på kvelden selvsagt og bare hyler å skriker. Er hun besteforeldrene, så sover hun nesten hele tiden. Anonymous poster hash: cf6f2...8b7
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Min på 5 uker er en skikkelig sovebaby og snorker i vei i 5-6 timer på dagtid, fordelt på ca tre blunder. Av og til mer og. Sikkert ikke det du vil høre. Min forrige sov lite, og maks 40 min i strekk på dagtid. Tror han sov ca 10-12 timer i døgnet... Anonymous poster hash: 51727...54b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Hun sover veldig bra på natten så skal ikke klage men hun blir helt umulig å legge til natten om hun sover for lite på dagen. Er vel bare en periode det er slik, men litt slitsomt både for henne og oss. Spesielt henne kanskje, hun bare gråter og gråter og får ikke roet seg. Så prøver å trille litt tur, kjøre en biltur osv på dagtid, for da sovner hun hvertfall litt, og blir da bedre å legge om natten. Hi Anonymous poster hash: cf6f2...8b7
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Min på 5 uker er en skikkelig sovebaby og snorker i vei i 5-6 timer på dagtid, fordelt på ca tre blunder. Av og til mer og. Sikkert ikke det du vil høre. Min forrige sov lite, og maks 40 min i strekk på dagtid. Tror han sov ca 10-12 timer i døgnet... Anonymous poster hash: 51727...54b Har babyen din fast rutine med soving allerede??Min jente på 2 mnd sover mye på dagtid,men spør du meg når og hvor ofte har jeg ikke peiling, for det styrer hun selv og det kommer an på om vi har gått oss tur, kjører bil etc. Men hun sover mye, det har hun alltid gjort. Jeg var bekymra fo at hun sov FOR mye da hun var nyfødt, for hin var ikke våken mer enn et par timer max i løpet av en dag.men de er jo så forskjellige disse små... Anonymous poster hash: 2e499...031
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Min sover godt om natten, ( spiser annen hver time, men sovner godt etter måltidet), og så og si hele dagen. Skikkelig sovebaby. Anonymous poster hash: 31194...fbc
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Min på 5 uker er en skikkelig sovebaby og snorker i vei i 5-6 timer på dagtid, fordelt på ca tre blunder. Av og til mer og. Sikkert ikke det du vil høre. :)Min forrige sov lite, og maks 40 min i strekk på dagtid. Tror han sov ca 10-12 timer i døgnet...Anonymous poster hash: 51727...54b Har babyen din fast rutine med soving allerede??Min jente på 2 mnd sover mye på dagtid,men spør du meg når og hvor ofte har jeg ikke peiling, for det styrer hun selv og det kommer an på om vi har gått oss tur, kjører bil etc. Men hun sover mye, det har hun alltid gjort. Jeg var bekymra fo at hun sov FOR mye da hun var nyfødt, for hin var ikke våken mer enn et par timer max i løpet av en dag.men de er jo så forskjellige disse små... Anonymous poster hash: 2e499...031 Neida, absolutt ikke fast soverutine nei, han styrer selv. Men det er ca sånn det har vært den siste uka - i morgen kan det være helt annerledes. Er vel kanskje mer sånn at jeg har sett at det som regel blir tre lengre blunder og så noen små dupper innimellom. Vi triller fast tur hver dag, for å hente storebror i bhg, så vi har faktisk noen rutiner allerede Men som sagt, babyen styrer selv, både søvn og mat. Og så er jeg nok mer opptatt av å følge med søvn enn de fleste, siden førstemann sov så elendig... Anonymous poster hash: 51727...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå