Gå til innhold

Er det noen som har kjøkkenøy her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har. Hadde drømt om det i mange år!! Vår er en forlengelse av kjøkkenbenken, altså ikke midt på kjøkkenet alene ( mer halvøy;). Kun arbeidsbenk. Skuffer inn mot kjøkken og to barkrakker på andre siden. Fint å spise frokost, sitte med pc osv.

Har venner med stor øy i midten, noen kun arbeidsbenk/spise, andre med halve stekeplate - spise/arbeidsbenk. Bør være størrelse på om du skal ha stekeplate og vifte på øya, tenker jeg, ellers mister en mye av sjarmen med den. Bake fra flere sider osv;)

Jeg elsker øya vår;)

Anonymous poster hash: eb65b...ce2

Jeg hadde kjøkkenøy med stekeplate i midten. Syntes det var forferdelig upraktisk selvom jeg hadde drømt om det i mange år. Har man stekeplate må man ha vifte, og den er liksom bare i veien, hindrer innsyn i kjøkkenet osv. Hadde barkrakker på andre siden, der vi spiste frokost, leste aviser osv, så det samlet seg liksom så mye rot der. Og når man skulle gjøre noe fornuftig der med pc og sånn var stekeplaten i veien. Ting jeg liker å ha i nærheten av plata når jeg lager mat, f.eks olje så malplassert ut der. Videre syntes jeg det var "langt" å gå/snu seg til kjøleskap og vask når jeg lagde mat.

Anonymous poster hash: ddf6e...042

Jeg har en STOR øy som jeg simpelthen bare elsker!

Vurderte både vask og steketopp på den, men slo det fra meg da jeg så for meg noe ala hun over her som irriterte seg over vifte, rot osv.

Utrolig glad for det nå. Spesielt da jeg leste innlegget over ;)

Jeg har altså kun arbeidsbenk.

Anonymous poster hash: 6f8e7...04c

Vi har kjøkkenøy å er kjempefornøyd med den. Vi har kokeplater å ebn fin ventilator hengende over ;-)Har spiseplass på andre siden av øya, der sitter ungene å spiser frokost å gjør lekser osv. Angrer ikke ett sekund på at vi valgte øy!

Annonse

Jeg har kjøkkenøy som skiller kjøkkenet fra spisestuen. Ønsket ikke spiseplasser da spisestuebordet er rett ved siden av. Syns heller ikke at det er spesiellt pent.... På øya er en induksjonstopp med kjøkkenvifte over, og benkeplass. Skap og skuffer inn mot kjøkkenet, og skap og vitrineskap mot spisestua. Utrolig praktisk og mega-fornøyd!! Har buffet der ved selskap. Får mye skryt av løsningen jeg har valgt. :) Øy anbefales definitivt!

vi har 2x60 skuffeseksjoner som øy, også 30 cm overheng på motsatt side av skuffene.

kun arbeidsbenk for å slippe det med vifte og at det er noe som er på benken hele tiden, som gjør at man ikke kan kjevle ut pizzadeig på den feks.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...