Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikkje bestemme meg, men har ikkje sansen for Nicklas. (Høres liksom ut som feil uttale av Nikolas)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker best Nikolas av disse to. 

Men må innrømme at jeg syns Nichlas er 10 ganger finere :)

Skrevet

Nikolai eller Niklas. Nikolas likar eg ikkje vidare, men dei to andre er fine :)

Skrevet

Jeg synes Nikolai er litt harry. En ny versjon av Ronny på en måte. Nikolas er derimot gresk og stilig. I tillegg er det færre av dem enn Nikolai så jeg hadde valgt Nikolas.

Anonymous poster hash: 4276a...566
Skrevet

Nikolas/Nicholas er et nydelig, klassisk navn. Foretrekker det med ch tror jeg. Myker det litt opp. K blir noe hardt. Er ikke videre begeistret for Nikolai. Synes ikke noe om klangen i navnet. Niklas er mindre pent i mine ører. 

Skrevet

Nicholas. Nikolai er pent, men så kjedelig i forhold til Nicholas. Enig med deg anngående Niklas!

Skrevet

Jeg liker Nikolai best, men syns det er så mye brukt for tiden (28. mest brukte guttenavnet) og om du heter Nikolai så må du presentere deg som "Nikolai med K og I". Så jeg ville gått for Nikolas. Men det er mer mye vanlig å stave det Nicholas. Det er ca. 350 menn som heter Nikolas og ca. 1100 menn som heter Nicholas. (Og ca. 650 menn som heter Nicolas)

Skrevet

Nikolas! Enda finere med ch Nicholas ;-)

Skrevet

Liker ikke Nikolai, men Nikolas er fint.

Skrevet

Helt klart Nikolai.

Anonymous poster hash: 1b72d...3b9
Skrevet

Nicolas :) med c!!

Skrevet

Nikolai er nyyydelig!

:)

Skrevet

Synes Nikolai er fint, men liker ikke Nikolas. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...