Gå til innhold

et spørsmål til alle dere heldige i 2.trim

Anbefalte innlegg

Noen av dere som opplevde brun utflod nå og da og fortsatt fikk se at alt var i orden?

Var på ul på onsdag og da så jeg hjerteslag og bevegelse men på morgen idag så hadde jeg en del brun utflod.. er 9+5.

Håper på noen solskinnshistorier :-)

Anonymous poster hash: 62408...d1b

Fortsetter under...

Fra jeg var rundt 4-6 uker på vei så hadde jeg litt brunanktig utflod nå og da.. Husker jeg hadde akkurat det samme med førstemann, og fikk da time til gyn for å sjekke dette.. Han sa at alt så bra ut, og at dette bare var siste rest av gammel menstruasjon som skulle ut. Så om det er brunanktig trenger det ikke være noe galt. Tror det er værre hvis man blør en masse, og har sterke magesmerter. Lykke til :)

hei =)

Var på UL innvendig i uke 9.. alt hadde vært fint til da, og babyen hadde det bra på UL.

Så begynte jeg å blø svakt i en uke i uke 10-11..

Sjekka på sykehuset, alt så normalt ut. Ingen forklaring.

Blødde igjen i uke 15.. litt klumper og blødning dagen etter. Hørte hjertelyd hos legen 2 dager etter.

FOrtsatt ingen forklaring. Noen bare blør og det er normalt sier legen... Men jeg kjøpte meg sånn Doppler selv jeg for jeg hadde håpa på at etter uke 12 så kunne jeg senke skuldrene, men den gang ei...

Så den gir meg faktisk en viss trygghet, jeg har heldigvis funnet lyden de gangene jeg har prøvd. Men man kan jo fort bli hysterisk av det også.

Blødde igjen 2 ganger i uke 17.

Var hos gynekolog 4 dager etterpå, alt er fint med babyen men ingen forklaring...

Det er slitsomt... men nå kjenner jeg heldigvis liv hver dag så føler meg litt tryggere...

Er nå 20 uker på vei, kanskje ikke akkurat en solskinnshistorie, men det kan absolutt gå bra, jeg har hørt at blødninger er normalt hele tida..

Første gang jeg var gravid hadde jeg ikke antydning til noe sånt så jeg blir litt ekstra bekymra.

Men litt brun utflod er nok ikke farlig hvis du har sett at alt er bra på ul :)

Annonse

Det var hvertfall litt betyggende å høre syns jeg! :) har for mange år sia fått beskjed om at jeg hadde en lettblødende livmortapp så kanskje det kan ha noe med det å gjøre også?

Gleder meg til jeg kommer såpass på vei at jeg kan finne hjertelyd med doppleren min jeg og :) håper bare på at alt er i orden, greier jo aldri å slappe av føler jeg! Skulle ønske jeg bare kunne glede meg over dette..

har du hørt du har en lettblødende livmortapp så kan det jo med stor sannsynlighet være det!

Det var noe sånn jeg skulle ønske jeg fikk "vite" også for da hadde jeg slått meg mer til ro med det...

Men hos meg er det ingen forklaring noe sted, men blodet kommer jo fra noe, er bare ikke så lett å vite hva :)

Du får prøve å slappe av og glede deg, men jeg skjønner deg godt og har ikke klart det selv etter det her..

Men det ble så smått bedre etter jeg fikk Doppler og kjenner liv nå, og ingen grunn til bekymring -enda hvertfall !

Lykke til :)

Da får jeg bare håpe på at alt er som det skal! :) har jo hørt at hvis man har sett hjerteslag så er det mindre sannsynlig å ha en sa. Jeg har jo sett både hjerteslag og bevegelse så sent som 9+2 så prøver å trøste meg selv med at dette er positivt. Blir helt nervevrak jeg.

Tusen takk og lykke til videre :)

Jeg har spottet 3 ganger.. uke 7, 9 og 15.. uke 10 blødde jeg ganske mye å var 100% sikker på det var noe galt, men ul. Viste ingenting galt... gyn. Mente der var en pose som kunne vær det som gjor at jeg blødde, men det turte han ikke stadfeste. .. :-P siste spott var idag, så håper det stoppet med det... :-P hadde ingen blødning i det hele tatt med forrige. ..

Jeg hadde blødninger i gjennom hele første svangerskap og da ofte brun utflod etter blødningene som tydet på gammelt blod ;) Men det blir jo kanskje litt annerledes enn med deg. mine blødninger begynte ca i uke 6-8, var inne til sjekk hver gang etter større blødninger, de fant aldri ut hvor det kom fra eller hva det var ;) Så det må ikke bety at noe er galt hvertfall! Måtte bruke truseinnlegg eller bind hver dag hele svangerskapet, det føltes så feil! Men ut kom til slutt ei stor og frisk frøken, dagen før termin! :)

Godt å høre at det kan gå bra :) var på ul for to dager siden da var jeg 10+0. Alt var strålende med hjerteslag og masse bevegelse, fosterets størrelse tilsvarte 9+5 så det var jo omtrent det samme. Sjansene for sa eller ma nå er vel liten??

Hadde innvendig ul da og oppdaget litt brun utflod morgen etter men da kan jo det ha kommet av ul?

Har man innvendig ul er det veldig vanlig med en liten blødning eller lyst rosa blod/brunt blod/gammelt blod i utfloden, hvertfall eller hva de har sagt når jeg har vært inne til sjekk i dette svangerskapet! Har heldigvis ikke hatt noen blødninger denne gangen! :)

Annonse

Godt å høre at det kan gå bra :) var på ul for to dager siden da var jeg 10+0. Alt var strålende med hjerteslag og masse bevegelse, fosterets størrelse tilsvarte 9+5 så det var jo omtrent det samme. Sjansene for sa eller ma nå er vel liten??

Hadde innvendig ul da og oppdaget litt brun utflod morgen etter men da kan jo det ha kommet av ul?

Jeg var innen til en innvendig UL når jeg var i uke 8. To dager etterpå spottet jeg. Det ble med den ene dagen. Det kom nok av røringa inni der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...