mammatil3! Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 De tre andre har alle 4 bokstaver og heter Jone, Alma og Aune. Mannen min sitt navn begynner på J og mitt navn begynner på A. Mannen min sitt navn slutter på E og mitt slutter på A. Har holdt barna innen det samme, men hjelp det ble vanskelig med nr 4!!! Noen som har forslag? Vil ikke ha noe navn som mange har... Termin om to mnd, men klarer ikke finne noe sjeldent, kult og fint
Cornetta Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Fine navn du har på barna dine :-) Men skjønner det blir vanskelig å finne navn nr.4, ikke lett! Mine forslag er Asta, Anja eller Juna til jente, og Alve, Arve eller Asle til gutt.
mammatil3! Skrevet 20. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2013 Fine navn du har på barna dine :-) Men skjønner det blir vanskelig å finne navn nr.4, ikke lett! Mine forslag er Asta, Anja eller Juna til jente, og Alve, Arve eller Asle til gutt. Takk for svar! Blir nok gutt etter hva vi såg på ul Og hadde det vært jente hadde det blitt Asta eller Åsta. (heter Anja selv) Alve er absolutt godt forslag, Arve er fint, men det heter broren min
sommertiara Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Du kan bruke navnekarusellen å fylle inn kriteriene dine
Summer29 Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Kva med Ådne? For likt eine broren sitt navn kanskje... Skal det vere fire bokstavar? Elles føreslår eg Torje, Brede og Magne.
camillla Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Aage (åge) Aake (åke) Jake Jose Aune Atle Ante Hvis det ikke nødvendivis må slutte på E eller A, så liker jeg disse: - Axel - Alex - Aron - Anon
Frøken Ubesluttsom Skrevet 22. juli 2013 #10 Skrevet 22. juli 2013 Fine navn du har på barna dine :-) Men skjønner det blir vanskelig å finne navn nr.4, ikke lett! Mine forslag er Asta, Anja eller Juna til jente, og Alve, Arve eller Asle til gutt. Asle betyr "romphull" på dialekt så det ville jeg unngått. Men om det ikke er noe hinder for deg, så passer jo det bra med søsknenes navn da... Andre forslag: Olve Ådne Imre Måne Hvis det ikke trenger å slutte på e eller a foreslår jeg: Joar Aril Otto
Cornetta Skrevet 22. juli 2013 #11 Skrevet 22. juli 2013 Fine navn du har på barna dine :-) Men skjønner det blir vanskelig å finne navn nr.4, ikke lett! Mine forslag er Asta, Anja eller Juna til jente, og Alve, Arve eller Asle til gutt. Asle betyr "romphull" på dialekt så det ville jeg unngått.Åja, det har jeg ikke hørt før, hvilken dialekt? Jeg syns uansett Alve er finere, hadde nok ikke valgt Asle selv.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 22. juli 2013 #12 Skrevet 22. juli 2013 Fine navn du har på barna dine :-) Men skjønner det blir vanskelig å finne navn nr.4, ikke lett! Mine forslag er Asta, Anja eller Juna til jente, og Alve, Arve eller Asle til gutt. Asle betyr "romphull" på dialekt så det ville jeg unngått.Åja, det har jeg ikke hørt før, hvilken dialekt? Jeg syns uansett Alve er finere, hadde nok ikke valgt Asle selv. På litt bredt østlandsk type trysil, engerdal, men også her jeg bor. Er nok et litt gammelt uttrykk, der man sier "kyss meg i asle" = "kyss meg i ræva"
Gabina Skrevet 22. juli 2013 #13 Skrevet 22. juli 2013 Jente: Anna Amelia Anja Agathe Jannicke Janne Jenny Jelena Gutt: Arve Anton Ask Aslak Aksel Jarle Julius Jens Jan Julian
mammatil3! Skrevet 8. august 2013 Forfatter #15 Skrevet 8. august 2013 TAKK FOR FORSLAGENE DERES Sliter fremdeles og ukene fyker... Begynner å tenke på hva som er fint og passer til, men ikke nødvendigvis så strengt mht antall bokstaver eller hva de beynner/slutter på. Lista mi: Albert Alvar Alve Arne Sølve Ture Åvar Are Jeppe Iver Jomar John HVILKET FÅR FLEST POENG FRA DERE?
☆☆☆ Skrevet 8. august 2013 #16 Skrevet 8. august 2013 TAKK FOR FORSLAGENE DERES Sliter fremdeles og ukene fyker... Begynner å tenke på hva som er fint og passer til, men ikke nødvendigvis så strengt mht antall bokstaver eller hva de beynner/slutter på. Lista mi: Albert Alvar Alve Arne Sølve Ture Åvar Are Jeppe Iver Jomar John HVILKET FÅR FLEST POENG FRA DERE? Are, Iver og John er kjempefine namn
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #17 Skrevet 8. august 2013 Iver Anonymous poster hash: 4f847...17d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #19 Skrevet 8. august 2013 Iver Anonymous poster hash: 499df...0fe
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #20 Skrevet 9. august 2013 Ture, Jeppe og Alve. Jeg foreslår også Tage. Anonymous poster hash: a8831...7b1
Sniksanne Skrevet 9. august 2013 #22 Skrevet 9. august 2013 Sølve er finest! Jeg liker også Aina og Anne
sommertiara Skrevet 9. august 2013 #24 Skrevet 9. august 2013 1. Albert 2. Iver 3. Jeppe 4. Ture, aldri hørt før men det var kult!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå