Gå til innhold

Å nei, brun utflod igjen!!

Anbefalte innlegg

Hadde for noen uker siden brun utflod, sjekket dette hos legen og alt så brq ut. Var på tidlig ul nå for et par dager siden, da var jeg rundt 9 uker tror jeg og alt så strålende ut med hjerteslag osv! På morgen idag hadde jeg litt mens smerter å når jeg gikk på do var det brun utflod igjen!! Dette stresser meg såå fælt. Ble veldig betyrgga når jeg så at alt var fint for noen dager siden men nå er jeg nervevrak igjen.. vil ikke at alt skal bli tatt fra meg :( noen som vet om dette kan få bra? Hadde ikke sterke smerter, bare vanlig mens smerter..

Anonymous poster hash: f0a82...43e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144065742-%C3%A5-nei-brun-utflod-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, med min vesle sønn som er 10 mnd blødde eg lett i 1. trimester. blødde første gong 7 veker, var sikker på at eg mista. var på ultralyd. for meg var det slik at innvendig ultralyd og også samleie førte til blødnnger. me er jo ekstra blodrike når me er gravide. me kutta rett og slett sex i 1. trimester fordi eg ikkje orka ytterlegare angst. var så stressa i utgangspunktet pga tidligare mista. så det eg vil sei er at når du har vore på ultralyd , spesielt etter veke 8 så er det prosentvist usannsynleg at det går galt! (sjølv om andre har andre erfaringar her inne) Så klamra deg fast til tanken om at alt er bra. og så får du det bekrefta på neste ultralyd. masse lykke til!- begge to, både hi og springtroll! :)

Ja får vel barr prøve å tenke glade tanker :) har selv kutta ut sex i og med at jeg fikk en ganske stor blødning sist i uke 7/8. Men det er tydeligvis noe som skjer når jeg sover for det har skjedd en gang før også men kun om morgenen.. men siden det ikke varer lenge av gangen er vel dette et godt tegn. Mulig jeg har en lettblødende livmortapp eller noe sånt. Takk for fint svar!! :)

Annonse

Du så også at alt var bra på siste ul? Hva sier legen din om denne brune utfloden?

Håper så inderlig at alt går bra.. har jo ikke hatt sterke smerter heller, bare "vanlig" mens smerter på en måte.

ja alt var fint :) jeg var 10 uker på vei da, nå er jeg straks 12.

Legen har ikke noe forklaring, men jeg blør så lett til vanlig også jeg da.

den siste tiden har jeg prøvd å ta medisiner mot sopp, for jeg føler det er litt "infisert" der nede, og det hjelper synes jeg

Så bra da! :) jeg har også fått beskjed tidligere om at jeg har en lettblødende livmortapp så kanskje dette er forklaringa på det? Hendte at før jeg ble gravid at jeg kunne blø etter sex osv..

Skulle gjerne vært på ul hver uke jeg men det blir nok vanskelig. Gleder meg bare til jeg finner hjertelyd med doppleren min som jeg kjøpte så fort jeg ble gravid :)

Huff, greier ikke å glede meg over graviditeten i det hele tatt, går bare rundt og tror hele tia at noe er galt :(

Springroll: KVa medisiner? Diflucan? eg er så ekstremt plaga, har diflucan liggande. det er det einaste som hjelper for meg. men rakk kun å ta ein før eg blei gravid. eg har nemleg høyrd at ein ikkje kan ta som gravid (og som ammande!) har du høyrd noko anna?? hadde vore fantastisk å få hjelp mot dette svineriet!

Ps er redd eg kalla deg SprinTroll tidlegare- må ha lese feil! Beklager :) :)

Springroll: KVa medisiner? Diflucan? eg er så ekstremt plaga, har diflucan liggande. det er det einaste som hjelper for meg. men rakk kun å ta ein før eg blei gravid. eg har nemleg høyrd at ein ikkje kan ta som gravid (og som ammande!) har du høyrd noko anna?? hadde vore fantastisk å få hjelp mot dette svineriet!

Ps er redd eg kalla deg SprinTroll tidlegare- må ha lese feil! Beklager :) :)

husker dessverre ikke hva de het, men jeg spurte bare de på apoteket jeg, så fant de for meg :)

Så bra da! :) jeg har også fått beskjed tidligere om at jeg har en lettblødende livmortapp så kanskje dette er forklaringa på det? Hendte at før jeg ble gravid at jeg kunne blø etter sex osv..

Skulle gjerne vært på ul hver uke jeg men det blir nok vanskelig. Gleder meg bare til jeg finner hjertelyd med doppleren min som jeg kjøpte så fort jeg ble gravid :)

Huff, greier ikke å glede meg over graviditeten i det hele tatt, går bare rundt og tror hele tia at noe er galt :(

alt såg helt strålende ut i dag også :)

er nok ikke fra livmoren vi blør, men skjeden... :)

Annonse

Er det vanlig å blø etter innvendig ul? Var å tok innvendig ul i går og alt var strålende og på morgen idag kom det litt brun utflod/gammelt blod på papiret, kan det komme av innvendig ul?

ja det er veldig vanlig!

Hvordan gikk det på ultralyd hi?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...