Gå til innhold

Dere som fikk førstemann før termin? Når kom andremann?

Anbefalte innlegg

Eg fødte jenta 10 dager før termin, rieene begynte 11 dager før..

Nå er eg 36+3 og er så redd eg kommer til å bli mega utålmodig når det nærmer seg 10 dager igjen.. Både eg og alle andre e jo så innstilt på at det ska skje igjen :P og det gjør det HELT sikkert ikke! Hehe..

I tillegg har eg så mye vondter allerede no som minner om rieer til tider at då blir en hvertfall innstilt på å at kroppen gjør seg klar og lillegutt kommer litt før..

Men ender vel med at eg går 2 uker over :P

Når kom deres andremann ??

Fortsetter under...

Jeg har samme utfordringa Anette1987. Første kom 14 dager før, og selv om jeg er 17 dager unna termin er jeg utålmodig. Det var ei på eb lokal Facebookgruppe som stilte samme spm som deg. Det kom vel rundt 40 svar og dw varierte veldig. Tror vi bør prøve å innstille oss på termin som best mulig

Jeg fikk første 8 dager før og hadde bestemt meg for å IKKE håpe på noe som helst denne runden! Det var helt til fødsel plutselig var i gang 3 uker før termin og rett inn på sykehuset for så å stoppe helt opp samme kveld... Nå skjer det ingenting, og jeg må innrømme at det ikke hjelper stort når ALLE sier det skjer nok tidligere osv. Hadde ikke den turen på sykehuset oppstått hadde nok "vente-psyken" min vært adskillig bedre:-) Skal dette følge første runde skjer det noe først neste helg, men selv DET tørr jeg ikke håpe på nå!!

Nei huff.. E nok best å prøve å innstille seg på å vente lengst mulig! No kommer mannen hjem fra nordsjøen i dag så håper eg kan få litt ro på meg og nyte de siste ukene som etbarnsmamma :) men tror nok det blir utrolig vanskelig om 2 uker og eg sikkert er veldig klar for å bli ferdig!

Både søsteren min og svigerinnen min gikk lenger med nr. to. Søsteren min fødte først på termin, så tre dager over, svigerinnen min først åtte dager før, så åtte dager over...

Annonse

Førstemann kom 3 uker før, riene startet 21 dager før og fikk 16 timer etterpå (20 dager før termin).

Var veldig utålmodig med andremann og trodde at han skulle være prematur, men han kom 4 dager før termin (på menstermin).

Min første kom 3 uker før, nr 2 kom 10 dager før og nr 3 kom 7 dager før....eg innstilt på at nr 4 kommer før hun også, men typisk at jeg går over termin denne gang. har hvertfall gått nærmere og nærmere termin hver gang

Første kom 6 dager før, og med andremann fikk jeg rier (trodde jeg) 10 dager før termin, men det stoppet opp. Fødte ikke før 1 dag før termin. Laange ni dager, gitt! Var utålmodig med tredjemann også, han kom 3 dager før. Nå er jeg heldigvis innstilt på å gå til termin siden jeg mener UL termin er satt litt for tidlig. Men småventer litt allikevel, da...  :rolleyes:

Første kom 13 dager før termin, og jeg var derfor innstilt på at Nr. To sikkert i hvert fall ikke kom til å komme senere. Men termin var i går, og her går jeg nå fremdeles og venter... Føles som om jeg allerede er flere uker på overtid...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...