Gå til innhold

3 uker til USA, pakkeliste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi drar neste uke og jeg klarer ikke tenke hva jeg skal pakke til lillegutt på 6 mnd?

Det er jo varmt der. Hvor mange korterma bodyer ville du pakket? Hva mer? Takk takk :)

Anonymous poster hash: 7a271...6e7

Skrevet

To skift og kjøpt resten der. Vi kommer alltid hjem med uhorvelig mye mer bagasje enn da vi dro.

Anonymous poster hash: ef053...48a
Skrevet

Nja, ville tatt med litt mer enn to skift! Men enig i at du sikkert kommer til å kjøpe en del, så ikke fyll opp kofferten. Men kanskje 5-10 skift, avhengig av hvor mye det pleier å være nødvendig å bytte på småen din. Husk solkrem og solhatt. Det er greit å slippe å handle med en gang dere lander :)

Skrevet

Takk for svar:)

Tror vi kjøper bleier der, men mat er greit å ha med hjemmefra eller?

Anonymous poster hash: 7a271...6e7

Skrevet (endret)

Har ikke vært i USA med lite barn, men har vært i Spania. Der var barnematen så som så, fikk jo ikke tak i mme heller (sønnen vår brukte Hipp, da), så han fikk NAN på slutten sv ferien. Vet ikke hvordan det er i USA, da, men kan egentlig tenke meg at det er bedre der. Men hvis ungen din bruker mme ville jeg tatt med det, bare for å være sikker. Var i USA før vi fikk barn, da, og supermarkedene er ENORME, så tror det er godt utvalg av barnemat :)

Endret av GeeGee
Gjest Julia1984
Skrevet

Ta med lite!!!!

Det er sååå mye fine, søte og billige barneklær og babyklær å få kjøpt i USA!!! Massevis!!!

De har alt i babyting!! USA er et shoppingmekka, også innen babyting, utstyr etc!

Skrevet (endret)

Ta med deg bleier bortover og klær tilbake:)

Bruker du mme og grøt, så ta med noe.

Mme (de har Sinlac og enfamil) smaker grusomt og vår mellomste begynte med kumelk da han var 11 mnd fordi han nektet å drikke mme der...

Grøten er enten vassen eller søt, så det ville jeg også tatt med.

Den er sikkert mer enn god nok den de har, men uvant for norske babyer.

Middafsglass har de ubegrenset av, spesielt til de minste som spiser helt moset mat, og fruktpureer.

Handle klær på WalMart eller Target. Billig og masse fint, for ikke snakke om Old Navy og ulike merker på Outlets.

Mange nyttige (og unyttige) ting å få kjøpt på Babies'r'us . Hvor i USA skal dere?

God tur! (Litt misunnelig!)

Endret av To med tut og ei snuppe
Skrevet

Har reist mye til USA med barn og hovedregelen er at vi pakker med veldig lite. Har både leilighet og hus tilgjengelig, så har i utgangspunktet en god del klær liggende fra før, men det som vi ikke har, kjøper vi. Pleier som regel å ende opp med minst to kofferter per person da det blir veldig mye shopping. Hadde pakket med et par skift, mat til reisen, noen bleieskift, stelleprodukter som du bruker fast og ellers kosedyr, smokker o.l. Resten hadde jeg kjøpt.

Anonymous poster hash: 94edf...8c4
Skrevet

Pakk noen truser, skift til 2 dager. Resten kjøper dere der. Av erfaring så har jeg reist med tom koffert ned og fullastet hjem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...