S_Dreams Skrevet 19. juli 2013 #1 Del Skrevet 19. juli 2013 Hvor stor barnehagesekk kjøper dere til 1-åringene? Ser det finnes 7, 10 og 12 liter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ett til! Skrevet 19. juli 2013 #2 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg har ikke hatt barnehagesekk før de begynner å gå på tur. Bergans sine er veldig fine, gode å bære og ikke så store. Vet ikke hvor mange liter det er jeg, 12 kanskje? Iallefall ,første bud er at den må være god å bære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliprinsessene Skrevet 20. juli 2013 #3 Del Skrevet 20. juli 2013 Vi har kjøpt bergans på 12 liter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Del Skrevet 20. juli 2013 Mine har ikke hatt egen sekk når de var så små. Er jo jeg som bærer uansett og jeg har ofte med en del (bruker ofte ha med yttertøy hjem) Anonymous poster hash: 1f9dc...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busy_bee Skrevet 21. juli 2013 #5 Del Skrevet 21. juli 2013 Kjøpte en Beckmann barnehagesekk (den største tror jeg). Den har stort sett ligget i en skuff hele første året. Barnet trenger den ikke og for oss foreldre blir den for liten til skift, matboks osv. bæreposer har hatt samme nytten. ser at de med flere barn gjerne bruker de store IKEA-nettene til dresser, sko og skifteklær ved ukestart og -slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samu Skrevet 23. juli 2013 #6 Del Skrevet 23. juli 2013 jeg sydde meg en bag. og venter med sekk til jenta mi kan gå med sekk. hun begynner i barnehagen neste mnd, 8mnd. er ikke vits med sekk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå