Anna1981 Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Jeg fikk satt inn hormonspiral 6u etter fødsel. Dette er i overkant av en uke siden. Fikk en frisk blødning rett etterpå, men denne dabbet fort av. Fikk så en kraftigere blødning 5-6 dg eter innsetting, som jeg fortsatt har. Ble forespeilet lite blødningstull av gynekologen iom at jeg fullammer og erfaringsmessig ikke får tilbake syklus før om ca et år. Er bekymret for å blø i flere uker/ måneder, noen som har erfaringer å dele? Jeg tenker da på dere som har satt inn rett etter fødsel.
Håpet ble virkelighet! Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Jeg fikk satt inn hormonspiral 8 uker etter fødsel og de første månedene var det lite system over blødningene og jeg spottet/ blødde ganske mye. Nå ammer ikke jeg så mulig det er litt annerledes da, det vet jeg ikke? Har hatt veldig kraftige blødninger rundt menstruasjon og ofte vart i 7-9 dager, ikke helt det jeg hadde forventet meg. Men nå er det 7 måneder siden jeg satt den inn og nå har det roet seg, kun liten blødning i 2-3 dager en gang i måneden. Det kan virke som det tar litt tid å stabilisere seg i en syklus, håper det går seg til for deg også, lykke til!
Anna1981 Skrevet 16. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2013 Takk for svar, har ikke vært logget inn siden jeg stilte spørsmålet. Nå ca en måned etter innsetting har blødningen gitt seg. Måtte det vare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå